Huiskamer
Auwereel
12-09-2022 om 11:38
Waar werd je vandaag verdrietig van?
Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.
lientje69
21-01-2025 om 20:20
Sassenach schreef op 21-01-2025 om 20:18:
Gets Lientje, alsof je nog niet genoeg gedoe hebt met je gezondheid. Ik hoop dat je zicht nog zo lang mogelijk kunt behouden.
Hoop t ook sassenach. Het kwam wel hard bij me binnen dit nieuws. Moest er even een traantje om laten op de terugweg in de auto.
HAHA!wait..what
21-01-2025 om 20:28
Kinderen waren zo verdrietig vandaag.. 1 van de 2 konijnen (6 jaar) is overleden. Dochter vond haar dood in het hok. Blijkbaar zag ze vanmorgen al dat het niet goed met haar ging dus dochter heeft het konijn lekker warm bovenin het hok gelegd waar het hooi/stro ligt ipv beneden in de ren op de stenen.
Ze had toen alleen haast om op tijd op school te komen dus ook niks tegen mij gezegd. Zo sneu, beide in tranen op de bank toen ik thuis kwam.
De begrafenis (bij schoonouders op de boerderij) hebben we ook maar meteen plaats laten vinden vanavond 😉
Dolfje
21-01-2025 om 20:34
lientje69 schreef op 21-01-2025 om 20:20:
[..]
Hoop t ook sassenach. Het kwam wel hard bij me binnen dit nieuws. Moest er even een traantje om laten op de terugweg in de auto.
Dolfje
21-01-2025 om 20:35
Het gaat niet zo goed met de gezondheid van mijn vader en ik maak me zorgen.
lientje69
21-01-2025 om 20:51
HAHA!wait..what schreef op 21-01-2025 om 20:28:
Kinderen waren zo verdrietig vandaag.. 1 van de 2 konijnen (6 jaar) is overleden. Dochter vond haar dood in het hok. Blijkbaar zag ze vanmorgen al dat het niet goed met haar ging dus dochter heeft het konijn lekker warm bovenin het hok gelegd waar het hooi/stro ligt ipv beneden in de ren op de stenen.
Ze had toen alleen haast om op tijd op school te komen dus ook niks tegen mij gezegd. Zo sneu, beide in tranen op de bank toen ik thuis kwam.
De begrafenis (bij schoonouders op de boerderij) hebben we ook maar meteen plaats laten vinden vanavond 😉
Ach wat sneu.
lientje69
21-01-2025 om 20:53
Sterkte Dolfje. Heftig is dat hè. Je ouders kan je niet missen hoe oud je ook bent. Gezondheidsproblemen bij je ouders zijn niet leuk. Logisch dat je je zorgen maakt.
Schemerlampje
21-01-2025 om 21:15
lientje69 schreef op 21-01-2025 om 20:20:
[..]
Mijn moeder heeft deze operatie ook gehad volgens mij. Bij haar is er een soort afvoerbuis in het ook geplaatst. Dat heeft heel lang goed gezeten, maar vorig jaar was het weg en nu is er weer een nieuwe geplaatst. Is gelukkig ook weer goed gegaan. Ik hoop dat het bij jou ook goed gaat en je daardoor ook minder klachten hebt! Maar het blijft altijd spannend, operaties aan je oog, zeker als je maar één goed oog hebt. Sterkte!
lientje69
21-01-2025 om 21:18
Schemerlampje schreef op 21-01-2025 om 21:15:
[..]
Mijn moeder heeft deze operatie ook gehad volgens mij. Bij haar is er een soort afvoerbuis in het ook geplaatst. Dat heeft heel lang goed gezeten, maar vorig jaar was het weg en nu is er weer een nieuwe geplaatst. Is gelukkig ook weer goed gegaan. Ik hoop dat het bij jou ook goed gaat en je daardoor ook minder klachten hebt! Maar het blijft altijd spannend, operaties aan je oog, zeker als je maar één goed oog hebt. Sterkte!
Dank je schemerlampje. Die operatie is denk nog een stukje later? Ze gaan nu eerst een gaatje maken met een laser als ik het goed begrepen heb. Maar ik heb haar idd ook over een buisje gehoord, weet niet of dat ook erbij gedaan wordt of pas in een erger stadium. Was het bij je moeder ook onder plaatselijke verdoving met een laser? Hoe lang duurde de ingreep? Ben ik vergeten te vragen.
FaithfulDuck87
21-01-2025 om 21:28
bah Lientje, voor mij ook sterkte met alles. En Dolfje altijd lastig met gezondheidsproblemen van je ouders. Voor beide, en wie het verder maar gebruiken kan, een
Schemerlampje
21-01-2025 om 21:30
lientje69 schreef op 21-01-2025 om 21:18:
[..]
Dank je schemerlampje. Die operatie is denk nog een stukje later? Ze gaan nu eerst een gastje maken met een laser als ik het goed begrepen heb. Maar ik heb haar idd ook over een buisje gehoord, weet niet of dat ook erbij gedaan wordt of pas in een erger stadium. Was het bij je moeder ook onder plaatselijke verdoving met een laser? Hoe lang duurde de ingreep? Ben ik vergeten te vragen.
Dat zou ik moeten vragen. Het was wel met plaatselijke verdoving, hoe lang het duurde weet ik niet meer.
Dolfje
21-01-2025 om 21:31
Bedankt allemaal. Mijn relatie met mijn ouders is nooit normaal geweest ( met vader geen ruzie maar zagen elkaar ook niet super vaak) maar heb me over hem nooit zorgen gemaakt. Maar ja nu is hij ineens oud.
Due-scimmie
22-01-2025 om 15:49
Alles was goed
. Inderdaad echo na mammografie. Maar dankzij jullie wist ik dat dit vaak zo is
.
lientje69
22-01-2025 om 16:36
Due-scimmie schreef op 22-01-2025 om 15:49:
Alles was goed
. Inderdaad echo na mammografie. Maar dankzij jullie wist ik dat dit vaak zo is
.
Gelukkig!