Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Nomade en Due-scimmie, allebei sterkte gewenst met de spanning en het afwachten. Hopelijk valt het allemaal mee!

ik duim harder vor due m-scimmie dan voor mezelf. Ik denk dat wij ooit op het andere forum in hetzelfde zwangerschapsgroepje schreven?
Ik wil al een tijdje van alles af (baarmoeder, baarmoederhals) dus misschien levert mij de uitkomst iets moois op.

Nomade schreef op 18-01-2025 om 21:46:

ik duim harder vor due m-scimmie dan voor mezelf. Ik denk dat wij ooit op het andere forum in hetzelfde zwangerschapsgroepje schreven?

Als je een kind hebt van 5 of 7 zou dat kunnen 😅

Due-scimmie schreef op 18-01-2025 om 21:18:

[..]

34

Nu zegt leeftijd niet alles en ik weet niet of er familiair veel bk voorkomt en of je genetisch belast bent maar veel vaker is het op jouw leeftijd iets goedaardigs dus ik duim voor je dat het dat ook gewoon is. 

Kan zijn dat ze vanwege je leeftijd nog een echo willen maken, zeker als je klierrijk borstweefsel hebt. Als ze dit na je mammo concluderen dan betekent het niet dat het foute boel is maar dat ze voor de zekerheid het met een echo willen bekijken omdat ‘jonge’ borsten niet altijd goed te beoordelen zijn met een mammo.

Due-scimmie schreef op 18-01-2025 om 13:44:

[..]

Woensdagmiddag. Dus op zich niet zo heel lang, maar had niet verwacht dat de stress me zo aan zou vliegen.

(Maar helpt niet mee dat het bij iemand dichtbij van mijn leeftijd vorige week foute boel bleek)

Ik ga voor je duimen!

En voor jou ook, Nomade!

ik duim voor jullie nomade en due-scimmie 

Ik duim ook mee .
🍀

Roos57 schreef op 19-01-2025 om 08:17:

Ik duim ook mee .
🍀

Ik ook.

Due-scimmie schreef op 19-01-2025 om 06:33:

[..]

Als je een kind hebt van 5 of 7 zou dat kunnen 😅

Ik heb je een privé bericht gestuurd

lief van jullie!

SuzyQFive schreef op 19-01-2025 om 07:41:

[..]

Nu zegt leeftijd niet alles en ik weet niet of er familiair veel bk voorkomt en of je genetisch belast bent maar veel vaker is het op jouw leeftijd iets goedaardigs dus ik duim voor je dat het dat ook gewoon is.

Kan zijn dat ze vanwege je leeftijd nog een echo willen maken, zeker als je klierrijk borstweefsel hebt. Als ze dit na je mammo concluderen dan betekent het niet dat het foute boel is maar dat ze voor de zekerheid het met een echo willen bekijken omdat ‘jonge’ borsten niet altijd goed te beoordelen zijn met een mammo.

Ik zou willen dat ik dat gehoord had toen ik een mammografie kreeg ivm klachten. Ik kreeg te horen dat ze in eerste instantie niks zagen op de mammografie maar toch nog een echo wilden om goed onder de tepel te kunnen kijken. Ik moest denk ik 10 minuten wachten dus dat viel mee maar was wel 10 minuten denken over of ze echt niks hadden gezien in de buurt van mijn tepel waardoor ze twijfelden.... was niks aan de hand. Gelukkig. 

Succes woensdag due-scimmie en nomad

duizel schreef op 20-01-2025 om 22:38:

[..]

Ik zou willen dat ik dat gehoord had toen ik een mammografie kreeg ivm klachten. Ik kreeg te horen dat ze in eerste instantie niks zagen op de mammografie maar toch nog een echo wilden om goed onder de tepel te kunnen kijken. Ik moest denk ik 10 minuten wachten dus dat viel mee maar was wel 10 minuten denken over of ze echt niks hadden gezien in de buurt van mijn tepel waardoor ze twijfelden.... was niks aan de hand. Gelukkig.

Succes woensdag due-scimmie en nomad

Slordig dat ze dat niet even zeiden ja. Ik had tijd terug ook beiden maar dat gaven ze toen ook gewoon duidelijk aan. 

Thanks dames! Huisarts zei ook hier dat ze meteen doorpakken maar dat dit niet altijd slecht nieuws is. 

Hier wat verdrietig  door vervelend  nieuws over mijn ogen. Gaan ze zsm mee aan de slag maaar voor mijn oude dag voorspelt dit niet veel goeds. En ik heb er maar een met volledig ( wel wat  verminderd ) zicht én een met maar 15 procent  zicht.

Gets Lientje, alsof je nog niet genoeg gedoe hebt met je gezondheid. Ik hoop dat je zicht nog zo lang mogelijk kunt behouden.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.