Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Dolfje schreef op 17-01-2025 om 20:03:

[..]

Vooralsnog ga ik gewoon door.. Ik heb over 7 weken vakantie daar verheug ik me ontzettend op. De rest, vooral het gezeik met mijn moeder, probeer ik te parkeren. Ik heb me nog nooit zorgen om mijn vader gemaakt maar nu dus wel.

Ik wens jou heel veel sterkte! 

watertoren schreef op 17-01-2025 om 22:53:

[..]

Ik wens jou heel veel sterkte!

Dankjewel 

Yumi schreef op 17-01-2025 om 22:45:

[..]

Sterkte vrouw, hoop dat je een goede nacht hebt en rust kunt vinden in je slaap

Dat hoop ik ook voor Vrouw!

Wat een nare berichten. Veel sterkte voor jullie.

🍀

Dank je Auwereel! Ik probeer al een tijd de herkomst te achterhalen door sommige dingen te laten maar kennelijk ben ik er nog niet achter wát precies.

Due-scimmie schreef op 17-01-2025 om 22:18:

De doorverwijzing voor de mammografie en de stress die het me nu al oplevert.

Sterkte, Due-scimmie! Kan me goed voorstellen dat je dit spannend vindt. Moet je lang wachten of kan je al snel terecht?

SuzyQFive schreef op 15-01-2025 om 22:54:

[..]

Hoe is het afgelopen?

Ik vond de zitting niet heel hoopvol. Vader opperde dat een wandeling goed zou werken tussen hem en dochter. Tja, zijn doel is inpraten op dochter. Terwijl dochter door hem geslagen is en klaar met hem is. De rechter ging er toch wel serieus op in. Ook voor jongste dochter kreeg ik niet het gevoel dat ze het wel begreep. Maargoed, dit was een voorlopige zitting. De voorlopige uitspraak is begin februari en dan komt er nog een echte zitting....

Maandag weer naar de rechtbank voor een vervangend toestemming en de vraag of de hulp van jeugdzorg verlengd moet worden. Het is nog niet klaar 

MissDalhousie schreef op 18-01-2025 om 13:05:

[..]

Sterkte, Due-scimmie! Kan me goed voorstellen dat je dit spannend vindt. Moet je lang wachten of kan je al snel terecht?

Woensdagmiddag. Dus op zich niet zo heel lang, maar had niet verwacht dat de stress me zo aan zou vliegen. 

(Maar helpt niet mee dat het bij iemand dichtbij van mijn leeftijd vorige week foute boel bleek)

Een nacht goed slapen deed me inderdaad goed. Door het ziek zijn was dat al de hele week niet gelukt. Vannacht was de eerste goede nacht met 10 uur slaap! Het alleen zijn vind ik nog steeds even niet leuk, maar vandaag iets minder verdrietig. 

Due-scimmie schreef op 17-01-2025 om 22:18:

De doorverwijzing voor de mammografie en de stress die het me nu al oplevert.

Weet je al wanneer je mag? 

Evaluna schreef op 18-01-2025 om 13:27:

[..]

Ik vond de zitting niet heel hoopvol. Vader opperde dat een wandeling goed zou werken tussen hem en dochter. Tja, zijn doel is inpraten op dochter. Terwijl dochter door hem geslagen is en klaar met hem is. De rechter ging er toch wel serieus op in. Ook voor jongste dochter kreeg ik niet het gevoel dat ze het wel begreep. Maargoed, dit was een voorlopige zitting. De voorlopige uitspraak is begin februari en dan komt er nog een echte zitting....

Maandag weer naar de rechtbank voor een vervangend toestemming en de vraag of de hulp van jeugdzorg verlengd moet worden. Het is nog niet klaar

Als dochter dat zelf ook tegen de rechter verteld heeft dan luisteren ze daar wel goed naar. Maar ze willen ook voorkomen dat ze van elkaar vervreemden. Dat maakt het ook lastig. 

Due-scimmie schreef op 18-01-2025 om 13:44:

[..]

Woensdagmiddag. Dus op zich niet zo heel lang, maar had niet verwacht dat de stress me zo aan zou vliegen.

(Maar helpt niet mee dat het bij iemand dichtbij van mijn leeftijd vorige week foute boel bleek)

Ik zie je antwoord al. Nog even wachten dus… 

Hoe oud ben je?

Due-scimmie schreef op 18-01-2025 om 13:44:

[..]

Ik herken het.

Zelfde situatie hier, maar dan om een uitstrijkje.

SuzyQFive schreef op 18-01-2025 om 18:38:

[..]

Ik zie je antwoord al. Nog even wachten dus…

Hoe oud ben je?

34

Nomade schreef op 18-01-2025 om 19:52:

[..]

Ik herken het.

Zelfde situatie hier, maar dan om een uitstrijkje.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.