Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

ik heb een rommelhoek opgeruimd  
Nieuw ladenkastje gekocht en wat mandjes. Er lag overal losse troep, bladen die ik nog moest lezen, losse medicijndoosjes, handwerken. En op de grond was ook nog eens alles gevallen dus daar stofzuigde ik maar een beetje omheen, dus het werd uiteraard een groot stofnest. Nu zit alles geordend in de laden  in aparte mandjes. Netjes opgeruimd dus, ben er blij mee.

Onze keuken is afgebroken en we hebben alle zooi al naar de stort gebracht en hebben nu gewoon het hele weekend vrij. Hadden er 3 dagen voor uitgetrokken maar zijn nu al klaar 
En we gaan straks lekker pizza bestellen want koken gaat niet.

Kind blijft onverwacht ergens eten wat maakt dat we lekker iets bij de toko gaan halen (zonder een alternatief voor kind, want " dalustiknie")  
En voor morgen heb ik het eten al klaar want daar was ik al aan begonnen.

Vanmorgen werd ik blij toen ik de gordijnen opentrok van de slaapkamer: een prachtige, witte Kerstkaart! Het eerste wat ik deed toen ik beneden kwam, was thee maken en een half uur uit het raam staren 

morgen op vakantie! Voor het eerst met baby en voor het eerst sinds corona naar het buitenland 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

02-04-2022 om 17:37

Vanmiddag een blokje om geweest en ik heb geen last van mijn knie gehad. Hopelijk zet dit door! 

Jaja, eindelijk is dan hier mijn 1000e post

Friezinnetje schreef op 02-04-2022 om 17:37:

Vanmiddag een blokje om geweest en ik heb geen last van mijn knie gehad. Hopelijk zet dit door!

Fijn voor je, hoop voor je dat het goedblijft gaan.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

02-04-2022 om 19:23

Tuinfluiter schreef op 02-04-2022 om 19:21:

[..]

Fijn voor je, hoop voor je dat het goedblijft gaan.

Komende week nog maar even rustig aan. 

Saga schreef op 02-04-2022 om 19:15:

Dat is leuk! En ook leuk dat ik deze post bekeek en dacht, hoeveel heb ik er gepost inmiddels en dat het er 2999 te zijn, dus dit is mijn post 3000 .,..! 

Auwereel schreef op 03-04-2022 om 08:01:

[..]

Dat is leuk! En ook leuk dat ik deze post bekeek en dacht, hoeveel heb ik er gepost inmiddels en dat het er 2999 te zijn, dus dit is mijn post 3000 .,..!

Yeah! Gefeliciteerd   

Ik spaar de messen van de Jumbo voor mijn zoon die op zichzelf is gaan wonen. Ik had een vleesmes genomen met een volle spaarkaart en 1 euro bijbetaling. Zat er zo'n zondagwerker die mij de volle spaarkaart terug geeft. Morgen het santokumes halen.

watertoren schreef op 03-04-2022 om 11:28:

Ik spaar de messen van de Jumbo voor mijn zoon die op zichzelf is gaan wonen. Ik had een vleesmes genomen met een volle spaarkaart en 1 euro bijbetaling. Zat er zo'n zondagwerker die mij de volle spaarkaart terug geeft. Morgen het santokumes halen.

En die geef je dan niet weer terug?

Saga schreef op 02-04-2022 om 19:15:

Gefeliciteerd 🥳 

gisteren 13 km gewandeld in het gebied van de Drentse Aa.  Vandaag 11 km weilanden,  bos,  heide vanuit mijn huis. Prachtige luchten, mooi de ontwakende natuur.  Jammer van de bevroren magnolia's

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.