Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-03-2022 om 18:50

Tuinfluiter schreef op 25-03-2022 om 18:49:

[..]

Klinkt erg gezellig wel een bijzondere combinatie.

Wij hebben vandaag ook genoten in de tuin met bubbels en borrelhapjes.

chocoladetaart en wijn, hele goeie combi  

lientje69 schreef op 25-03-2022 om 12:16:

Ik word blij vandaag van mijn vrije dag. Moet veel werken deze week ( zorg) maar kan nu even een dagje bijkomen. Heb vanmorgen mijn koelkast opgeruimd en gereorganiseerd met bakken met schuiflades, ziet er een stuk beter uit nu.
Nu de vriezer nog.

Ik heb afgelopen week gelezen in het topic over pijn. Ik heb ontzettend veel bewondering voor je , volgens mij houd jij heel wat bordjes in de lucht. 

Friezinnetje schreef op 25-03-2022 om 18:50:

[..]

chocoladetaart en wijn, hele goeie combi

Klinkt als een zwaar leven 😁

TanSwallow86

TanSwallow86

25-03-2022 om 19:12

Zal vast wel een keer genoemd zijn. Geen mondkapje in het ov. 
Moest naar apotheek en daarna half uur op bus gewacht, maar heb wel in het zonnetje gezeten. Zon scheen precies in mijn gezicht in bushokje. 

Dorestad schreef op 25-03-2022 om 18:51:

[..]

Ik heb afgelopen week gelezen in het topic over pijn. Ik heb ontzettend veel bewondering voor je , volgens mij houd jij heel wat bordjes in de lucht.

Wat lief dorestad! En het klopt idd wel een beetje wat je zegt. Ik heb nogal wat bordjes draaiende te houden😅 en dat valt niet altijd mee.  Ik doe heel veel op wilskracht  met als gevolg dat ik veel te vaak over mijn grenzen ga.  Met dus als gevolg extra pijn. Dit is weer eens zo'n week waarin ik extra pijnstillers  nodig zal hebben.

Maar goed. Ik ben bij dat ik zoveel nog kan, al dan niet met veel pijn soms. Toen ik mijn herseninfarct kreeg op 21- jarige leeftijd, kon ik niets meer, niet eens normaal lopen of normale  zinnen uitspreken. Jammer dat ze me toen niet hebben laten revalideren en gelijk de juiste diagnose  hebben gesteld, dan was mijn leven heel anders verlopen. Maar ik ben blij en dankbaar hoever ik toch uiteindelijk  nog gekomen ben.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-03-2022 om 07:55

Ik werd vanmorgen blij wakker omdat ik getrakteerd werd op een vogelconcert gratis en voor niks! Ook werd ik blij van een appje van mijn moeder of ze nog wat voor me kan halen en of ik kippensoep wil  (Mijn moeder maakt de lekkerste soep van de wereld...)

Ik werd niet zo blij wakker want veel te vroeg maar zit nu op de bank met de gordijnen open en de zon schijnt en ik heb zin om vandaag onze vrienden weer te zien, is ook alweer 2 maanden geleden dat we bij elkaar waren.

Phoebe1982 schreef op 26-03-2022 om 07:55:

Ik werd vanmorgen blij wakker omdat ik getrakteerd werd op een vogelconcert gratis en voor niks! 

Fijn is dat hè! Ik vind een zingende merel in de ochtend het mooiste geluid wat er is om mee wakker te worden

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-03-2022 om 08:02

Rondstruiner schreef op 26-03-2022 om 07:57:

[..]

Fijn is dat hè! Ik vind een zingende merel in de ochtend het mooiste geluid wat er is om mee wakker te worden

Ja echt heel erg fijn! Ik woon in de stad in een bovenwoning met aan de achterkant bij mn slaapkamer een gemeenschappelijke tuin, waar ik niet in kan maar wel op uitkijk en er zitten veel vogels hier.

Hier ook genoten van een vogelconcert en mezen die op het nestkastje aan het tikken zijn. Elk mezen koppel moet altijd wat aan de opening veranderen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-03-2022 om 11:28

Ik ben eindelijk Harry Potter aan het ontdekken, heb ik nu toch tijd voor, ik word er gewoon blij van! ☺😁

Heerlijke films he Phoebe! Ik heb ze lang genegeerd omdat ik bang was dat ze mijn liefde voor de boeken zouden verminderen, maar ze zijn echt fantastisch

Ik werd net heel blij van Adriene van Yoga with Adriene die aan het einde van de practice corpse pose (waarin je een sessie bijna altijd afsluit, liggend op je rug op de grond) vergeleek met hoe je als kind een hut kon bouwen en er dan heel tevreden in kon gaan zitten. Ik zit momenteel dus heel tevreden in de hut van mijn lijf

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-03-2022 om 12:10

Moosey ik wilde er ook nooit aan maar nu heb ik door de Corona toch tijd en ik vond 1 en 2 erg leuk. Zo kom ik de isolatie best door 😄 

Blij van nog een mooi zonnig weekend.
We hebben al mooi wat zonuren te pakken gehad in maart.
Iets regen is nu ook goed voor de natuur en daarna weer mooi lente weer 🌞

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-03-2022 om 07:36

Moosey je bedoelt Savasana, zo eindigt iedere yogasessie. (Ik yoga niet met Adrienne maar via een studio, online sinds Corona en doe het al jaren) Ik moest natuurlijk afgelopen dagen even rustig aandoen ivm griepklachten door Corona maar voel me beter heb gister toch weer een halfuurtje rustige yoga gedaan omdat ik stijf werd, heerlijk! Ik word daar altijd blij van.

Nog meer blij: ik heb HP 3 uit en laatste opsluitdag! 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.