Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
PriceyRook54

PriceyRook54

25-02-2022 om 18:19

Blij met mijn nieuwe roterende haardroger, mijn haar is van 80s rockband naar superzachte lokken getransformeerd 

Wieder schreef op 25-02-2022 om 07:30:

[..]

Aggosje, ze vond het een goed idee 😄.

Haha ja! 😁 ik vind het soms zo knap wat honden allemaal snappen.. Is onze 1ste hondje dus vast heel normaal maar ik vind alles heel leuk en knap van haar 😅

HAHA!wait..what schreef op 25-02-2022 om 18:15:

[..]

Oh heerlijk gevoel altijd als ze weer weg zijn (en dat het goed verlopen is) Wat hebben jullie gedaan?

Monkeytown, dus weer hadden het al relaxed aangepakt. Tov de eerdere jaren die we gewoon thuis hielden. 

Lollypopje

Lollypopje

25-02-2022 om 20:10 Topicstarter

voorpret voor mijn vakantie en dat de weervoorspellingen echt best wel lekker zijn. Nog maar een weekje 😊

En gezellig samen met een vriendin aftellen omdat we beiden, wel om andere redenen, uitkijken naar die dag

Saga schreef op 25-02-2022 om 18:31:

[..]

Monkeytown, dus weer hadden het al relaxed aangepakt. Tov de eerdere jaren die we gewoon thuis hielden.

Oh best fijn toch, heb je ook alle drukte/troep thuis niet    Wel een aanslag op je oren vaak die binnenspeeltuinen haha   

kinderen in carnavalskleren, zo aandoenlijk 😍🥰

Het zonnetje! Wat was ie weer heerlijk! Vandaag lekker in zo'n goed luw hoekje van m'n tuin gezeten.
En van m'n vakantie! Hele week gehad, maar nog een volledig weekend te gaan!  😊

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-02-2022 om 09:51

De zon die al weer volop schijnt, de eerste was die al buiten hangt en straks mijn dekbedje enz ook. Vanavond dus in een heerlijk fris bed slapen. Nu al zin in!

Friezinnetje schreef op 26-02-2022 om 09:51:

De zon die al weer volop schijnt, de eerste was die al buiten hangt en straks mijn dekbedje enz ook. Vanavond dus in een heerlijk fris bed slapen. Nu al zin in!

Oh, wat lekker! Hier geen zon te bekennen en vannacht was het koud! De vogeltjes en een eekhoorn zaten te wachten tot ik weer voer aanvulde. Althans,  dat maak ik ervan: er wordt altijd druk geseind door de meesjes terwijl ik aanvul. In mijn hoofd vormen ze de omroepinstallatie die bekend maakt wat het menu van de dag is. En ik heb mijn rug nog niet gekeerd of ze zitten al te eten. Word altijd blij van het gekwetter.

Van de zon, mijn niet-kater en dalijk een lekker ontbijtje

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-02-2022 om 11:03

Cousin_It schreef op 26-02-2022 om 10:56:

[..]

Oh, wat lekker! Hier geen zon te bekennen en vannacht was het koud! De vogeltjes en een eekhoorn zaten te wachten tot ik weer voer aanvulde. Althans, dat maak ik ervan: er wordt altijd druk geseind door de meesjes terwijl ik aanvul. In mijn hoofd vormen ze de omroepinstallatie die bekend maakt wat het menu van de dag is. En ik heb mijn rug nog niet gekeerd of ze zitten al te eten. Word altijd blij van het gekwetter.

hier strakblauw en geen wind. Vanmiddag even op de fiets een rondje doen

even lekker de krant lezen met een kopje koffie erbij. Straks naar mijn ouders, waar mijn neefje logeert. Leuk om hem te zien. 

HAHA!wait..what schreef op 25-02-2022 om 18:19:

[..]

Haha ja! 😁 ik vind het soms zo knap wat honden allemaal snappen.. Is onze 1ste hondje dus vast heel normaal maar ik vind alles heel leuk en knap van haar 😅

Wij hebben nu sinds drie weken ook weer een pup. Mijn hele leven heb ik al honden gehad, maar deze is echt om op te vreten! Zelfs als ze iets stouts doet (en het is een pup, dus ze doet nog weleens iets stouts) vind ik haar uberschattig en superslim 😄. 

Geniet ervan want ze zijn snel groot! (en dan zijn ze nog steeds leuk, dus dat treft 😉)

Ik zit in de zon in de tuin. Straks ramen wassen. 

Ik word blij van Friezinnetjes ava.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.