Huiskamer
Lollypopje
26-07-2021 om 18:25
Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)
Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?
lientje69
28-01-2022 om 11:51
Het feit dat ik langzaam maar zeker wat meer energie krijg om mijn huis op te ruimen.
Het is hier altijd rommelig en niet helemaal 100% schoon. Mede door mijn chronische pijn en het feit dat ik het de afgelopen 2 jaar erg druk gehad heb met een opleiding en nieuwe baan waardoor ik voor het eerst sinds jaren financieel onafhankelijk van man ben geworden.
Ik hou van een schoon en opgeruimd huis , maar door energiegebrek en uit zelfbescherming ( veel meer pijn als ik teveel over mijn grenzen ga) zal het hier nooit echt een showroom worden. Maar iets schoner en opgeruimder zal fijn zijn. Ik doe nu elke dag een klein gedeelte van mijn huis en wat knapt het op !
Schemerlampje
28-01-2022 om 12:50
lientje69 schreef op 28-01-2022 om 11:51:
Het feit dat ik langzaam maar zeker wat meer energie krijg om mijn huis op te ruimen.
Het is hier altijd rommelig en niet helemaal 100% schoon. Mede door mijn chronische pijn en het feit dat ik het de afgelopen 2 jaar erg druk gehad heb met een opleiding en nieuwe baan waardoor ik voor het eerst sinds jaren financieel onafhankelijk van man ben geworden.
Ik hou van een schoon en opgeruimd huis , maar door energiegebrek en uit zelfbescherming ( veel meer pijn als ik teveel over mijn grenzen ga) zal het hier nooit echt een showroom worden. Maar iets schoner en opgeruimder zal fijn zijn. Ik doe nu elke dag een klein gedeelte van mijn huis en wat knapt het op !
Wat goed! Dat zou ik ook moeten doen, daar zou ik ook zo aan moeten beginnen. Maar heb daar ook vaak de energie niet voor.
Meesje
28-01-2022 om 12:52
Dat mijn baby net in slaap is gevallen in haar bedje. Terwijl ik op de gang een nieuw topic aan het starten was over mijn baby die nog nooit in slaap was gevallen in haar bedje!
HAHA!wait..what
28-01-2022 om 13:12
Fijn Lientje!
En voor jou ook Meesje
Hopelijk heeft ze nu door dat het een prima plekje is om lekker in slaap te vallen 🥰
Saga
28-01-2022 om 13:34
Meesje schreef op 28-01-2022 om 12:52:
Dat mijn baby net in slaap is gevallen in haar bedje. Terwijl ik op de gang een nieuw topic aan het starten was over mijn baby die nog nooit in slaap was gevallen in haar bedje!
Kijk eens aan! Geniet van de tijd voor jezelf
Saga
28-01-2022 om 13:37
dat mijn ouders me vanmorgen belden of ik nog wat nodig had van de slager.
Scheelt me weer een tripje.
AggressiveReindeer87
28-01-2022 om 13:43
Dat ik na een retedrukke ochtend weekend heb!! En ik had dringend nieuwe mascara nodig en daar heb ik mezelf na werk op getrakteerd 😁.
Oww en ook blij omdat de zon schijnt!
lientje69
28-01-2022 om 15:06
Schemerlampje schreef op 28-01-2022 om 12:50:
[..]
Wat goed! Dat zou ik ook moeten doen, daar zou ik ook zo aan moeten beginnen. Maar heb daar ook vaak de energie niet voor.
Gewoon beginnen schemerlampje.
Ik doe elke keer 10 minuten in een bepaald deel van mijn huis dat een bende is. En dat 2 a 3 keer op een dag. En zo zie ik het opruimen. Het gaat heel langzaam maar toch gestaag.
Lollypopje
28-01-2022 om 15:19
van de heerlijke zon. Dat ik even durfde te fietsen en de heerlijke gebakjes die ik heb gehaald voor morgen 😍🤤
Auwereel
28-01-2022 om 16:43
Dat ik ondanks dat ik maar een heel korte lunchpauze had, toch even naar buiten kon om van de zon te genieten.
FaithfulDuck87
28-01-2022 om 16:46
dat het vanmorgen met het sporten goed ging en ik tot nu toe nog geen last heb gekregen