Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik ben blij dat ik vandaag 2 liter water heb gedronken! Ik vind water echt heel saai om te drinken, maar het is wel gezond.. dus dan drinken we t maar

Ik vind het heerlijk dat mijn zoontje van 6 zo blij is vandaag. Hij moest er zelfs een beetje van huilen zei hij ❤️

Elmie schreef op 11-01-2022 om 21:32:

Ik vind het heerlijk dat mijn zoontje van 6 zo blij is vandaag. Hij moest er zelfs een beetje van huilen zei hij ❤️

Ahh    te lief dit    Een speciale reden waarom hij zo blij was..?

HAHA!wait..what schreef op 11-01-2022 om 21:59:

[..]

Ahh te lief dit Een speciale reden waarom hij zo blij was..?

Dat zei hij niet maar vlak daarvoor had hij het over het lezen op school. Dat hij dat heel leuk vindt dus ik vermoed dat het daarmee te maken heeft. (Hij riep vanuit bed dus ik heb niet doorgevraagd 😁)

PriceyRook54

PriceyRook54

12-01-2022 om 09:56

Achos, wat een schatje Elmie 

Ik had vandaag een ongelofelijke  rotdag ( zie erger topic). Maar heb net bericht gehad dat ik geslaagd ben voor mijn opleiding.
Werken en leren 2 jarige opleiding in de zorg. Jeetje ,wat zijn we voor de leeuwen gegooid met die Corona. Het was bloed zweet en tranen. Toch gehaald.  Ben er heel blij mee. 🎉😃

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-01-2022 om 17:28

Gefeliciteerd Lientje!

ScarceKudu74

ScarceKudu74

12-01-2022 om 17:34

Gefeliciteerd Lientje! Knap dat je het volgehouden hebt, dat zal niet makkelijk geweest zijn  🥳🥂

PriceyRook54

PriceyRook54

12-01-2022 om 17:40

Wat goed, gefeliciteerd Lientje! 

Mijn gips is eraf na bijna 2 maanden. Letterlijk en figuurlijk weer een stapje verder.

Van harte Lientje!

Wat fijn Watertoren!

Mijn appeltaart is redelijk gelukt, in ieder geval de buitenkant!

Dank voor de felicitaties! Ben er heel trots op want ik ben ook nog eens chronisch pijnpatiënt nadat ik op mijn 21-e een herseninfarct heb gehad. Daarna kon ik zo ongeveer niks meer. Heb er 30 jaar over gedaan om nu weer 24 uur per week te kunnen werken in een baan die ik aankan ( zat eerst in de tuinbouw en heb in een groentewinkel  gewerkt maar dat was echt niet goed voor mijn lijf)
En doordat ik nu meer ga verdienen dan in de winkel ben ik voor het eerst in 30 jaar niet meer financieel  afhankelijk  van mijn man. Wat ook best een fijn gevoel is.

Lollypopje

Lollypopje

12-01-2022 om 18:45 Topicstarter

Gefeliciteerd Lientje, wat ontzettend fijn.

gefeliciteerd lientje 

Gefeliciteerd Lientje wat een knappe prestatie daar mag je trots op zijn. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.