Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik ben vandaag weer naar buiten geweest na een dagje binnen. Had toch wel wat last van de booster. Nog steeds een klein beetje spierpijn, maar goed genoeg voor een wandeling en 10.000 stappen + de zon scheen! En ik heb een nieuwe lading biebboeken binnen voor de komende tijd. 

Het was inderdaad lekker weer voor een fietstocht.
@redbulletje, ook jij maar een dinercheck dan! Wel grappig dat je dat precies ziet nu je het checkt. 500 likes, daar ben ik de eerstkomende 10 jaar nog niet aan, ik heb maar 530.
#Broodjebrie, zo heb je je lichaamsbeweging wel gehad.

woow 5000 berichten. 
Ik heb er nog geen 700 volgens mij, en voor mijn gevoel hang ik hier al veel te veel rond (al post ik meestal 1 bericht en ben dan weer weg). 

Nou ja, ik ben vandaag blij met een lekkere lange wandeling die we gemaakt hebben en lekker met de oudste gevoetbald in onze tuin. Minder blij was ik, dat ik daarmee erachter kwam niet zo'n goede conditie te hebben. Dat wist ik al, nu voelde ik het ook. 

Auwereel schreef op 06-01-2022 om 17:07:

Het was inderdaad lekker weer voor een fietstocht.
@redbulletje, ook jij maar een dinercheck dan! Wel grappig dat je dat precies ziet nu je het checkt. 500 likes, daar ben ik de eerstkomende 10 jaar nog niet aan, ik heb maar 530.
#Broodjebrie, zo heb je je lichaamsbeweging wel gehad.

En jij hebt er weer 2 likes bij

Saga schreef op 06-01-2022 om 17:09:

[..]

En jij hebt er weer 2 likes bij

Yes!

Saga schreef op 06-01-2022 om 17:08:

woow 5000 berichten.
Ik heb er nog geen 700 volgens mij, en voor mijn gevoel hang ik hier al veel te veel rond (al post ik meestal 1 bericht en ben dan weer weg).

Nou ja, ik ben vandaag blij met een lekkere lange wandeling die we gemaakt hebben en lekker met de oudste gevoetbald in onze tuin. Minder blij was ik, dat ik daarmee erachter kwam niet zo'n goede conditie te hebben. Dat wist ik al, nu voelde ik het ook.

Ik heb ook nog geen 700 berichten inderdaad, nu mijn vakantie voorbij is zal het bij mij ook een (stuk) minder snel gaan.

Voor een deel lees ik ook mee, het aantal post wisselt  per periode zo een tijdje weer wat meer dan iets minder.

Zolang iedereen het maar naar zijn zin heeft, dat is toch het fijnst.

Nu weet ik van Redbulletje en van Lollypopje dat ze beide niet werkzaam zijn.
Voor Lollypopje is dat hopelijk tijdelijk.
Dat maakt wel dat je meters kan maken.

Een forum heeft wel veel schrijvende forummers nodig om het voor een deel levendig te houden.

Lollypopje

Lollypopje

06-01-2022 om 17:24 Topicstarter

@Midas Ik ga er wel vanuit dat het tijdelijk is, maar dat zal nog wel even duren.

Ik merk wel dat ik hier nog actiever ben dan dat ik op Viva was. Gewoon omdat het zo klein, knus en gezellig is en hier neem ik ook wat meer deel aan discussies. Daar had ik vooral mijn vaste topics. 

Maaf ik hoop dat jullie over een half jaar een stuk minder van mij zien

Ik zit ook op Viva maar ik vind de sfeer daar niet altijd fijn. Hier is het toch gezelliger vind ik. En ook wat kleinschaliger denk ik.
@auwereel haha ja inderdaad..

Lollypopje schreef op 06-01-2022 om 17:24:

Ik hoop voor jou van wel, maar zal voor het forum een enorm gemis zijn! Altijd opgewekt, beleefd, respectvol.. “Gelukkig” is het nog niet zo ver

Lollypopje schreef op 06-01-2022 om 17:24:

@Midas Ik ga er wel vanuit dat het tijdelijk is, maar dat zal nog wel even duren.

Ik merk wel dat ik hier nog actiever ben dan dat ik op Viva was. Gewoon omdat het zo klein, knus en gezellig is en hier neem ik ook wat meer deel aan discussies. Daar had ik vooral mijn vaste topics.

Ja hier het zelfde ik merk dat ik hier om dezelfde redenen veel meer schrijf dan dat ik dat op het Viva forum deed.
En dan ook in redelijke vaste topics hier niet. Ook een goed forum hoor, maar toch zit ik nu veel vaker hier en bijna niet daar.

Ondanks dat we je misschien minder gaan lezen hoop ik wel dat je hier blijft meeschrijven.

Wobbelkont schreef op 06-01-2022 om 17:29:

[..]

Ik hoop voor jou van wel, maar zal voor het forum een enorm gemis zijn! Altijd opgewekt, beleefd, respectvol.. “Gelukkig” is het nog niet zo ver

Precies dit beter zou ik het ook niet kunnen verwoorden.

Lollypopje

Lollypopje

06-01-2022 om 17:38 Topicstarter

Wobbelkont schreef op 06-01-2022 om 17:29:

[..]

Ohw wees niet bang hoor, was niet van plan jullie compleet met rust te laten. Jullie komen niet zo makkelijk van me af

En dankjewel voor je lieve woorden. Vind ik echt een mooi compliment 😊

Lollypopje

Lollypopje

06-01-2022 om 17:41 Topicstarter

MidasWolf schreef op 06-01-2022 om 17:34:

[..]

Ja hier het zelfde ik merk dat ik hier om dezelfde redenen veel meer schrijf dan dat ik dat op het Viva forum deed.
En dan ook in redelijke vaste topics hier niet. Ook een goed forum hoor, maar toch zit ik nu veel vaker hier en bijna niet daar.

Ondanks dat we je misschien minder gaan lezen hoop ik wel dat je hier blijft meeschrijven.

Ik lees daar nog weleens en heel af en toe log ik nog in om iets nuttigs te zeggen, maar vaker dan één keer in de maand zal dat niet zijn.

Dit forum past gewoon beter bij me. Het forum dat ik altijd heb gemist, zonder het te weten Dus ik was zeker niet van plan om te vertrekken

Lollypopje

Lollypopje

06-01-2022 om 17:43 Topicstarter

MidasWolf schreef op 06-01-2022 om 17:36:

[..]

Precies dit beter zou ik het ook niet kunnen verwoorden.

Jij ook bedankt 😊💋

Lollypopje schreef op 06-01-2022 om 17:41:

[..]

Ik lees daar nog weleens en heel af en toe log ik nog in om iets nuttigs te zeggen, maar vaker dan één keer in de maand zal dat niet zijn.

Dit forum past gewoon beter bij me. Het forum dat ik altijd heb gemist, zonder het te weten Dus ik was zeker niet van plan om te vertrekken

Ik volg alleen het Een huis vol -topic daar haha. Leuk om te lezen wat ze allemaal ontdekken/weten over de gezinnen    Maar ik vind je ook fijn om te lezen, dat wilde ik ook even kwijt  

Ik werd blij van de zon vandaag, heerlijk stuk gewandeld en onze puppy voor het eerst los laten lopen in een stukje buitengebied. Ze luisterde heel goed, super blij mee

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.