Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Auwereel
01-09-2026 om 21:10
Blij dat ik toch weer (zo te zien) een goede student-assistent heb weten te vinden voor het vak dat ik geef dit kwartaal. En dat collega's die eerst wat tegensputterden bij het verzoek bepaalde werkzaamheden op te pakken, nu fijn meewerken. En dat een expert die ik gepolst had over een studentenproject heel snel en enthousiast reageerde op het feit dat een student dit project wil doen. Zo is het heel fijn werken, precies waar ik op hoopte, het is weer gelukt!
Groentetuin
02-09-2026 om 19:18
buufie schreef op 02-09-2026 om 17:25:
Vakantie!! 2 weken vrij en zaterdag weg. Zin in
Lekker! Veel plezier
Ted68
02-09-2026 om 19:19
Dat onze middelste zoon opbelde om mee te delen dat hij met zijn vriendin op vakantie gaat...hij is een enorme huismus, en gaat wel een weekend de bergen in, maar langer niet...
Bakblik
02-09-2026 om 20:08
Na een periode van 35 dagen om veel te werken werken aan de andere kant van het land (3 × 48 uur thuis geweest bij wijze van weekend en voor de was) belde zoon vanmiddag om 17.30 op dat hij om 18.30 thuis kon zijn en of ik dan nog iets normaals te eten voor hem kon verzorgen eventueel gedeeltelijk uit de vriezer. Ze waren wat ingelopen op de planning en hij zou dus nu ineens thuis eten in plaats van alleen maar thuis komen slapen vandaag.
Ik heb al die dagen best lekker gegeten maar het is wel horeca-eten mam. Grote stukken vis/vlees, gebakken aardappelen en maar weinig groente. Ik heb zo'n zin in een normale maaltijd zei hij.
Met liefde (toen onze lasagne in de oven stond) nog wat gemaakt voor zoon met wat halffabrikaten uit de vriezer. Hij zat te genieten
Moosey
02-09-2026 om 21:03
Haha ik herken dat Bakblik. Heb ook wel van die intensieve tours gedaan, en dan denken mensen dat het leuk is, elke dag uit eten, maar je snakt inderdaad naar gewoon normáál eten op even geven moment. Zonder friet en met een flinke portie warme groenten ipv een lullig bakje sla.
Damoontje
02-09-2026 om 23:51
Contact met mijn broertje die ik 2,5 jaar niet gezien heb.
Er is een hoop gebeurd en hij gaat nu op reis om e.e.a. te verwerken. Ik dacht laat ik m eens een berichtje sturen en daar werd heel warm op gereageerd.
Groentetuin
03-09-2026 om 09:20
Damoontje schreef op 02-09-2026 om 23:51:
Contact met mijn broertje die ik 2,5 jaar niet gezien heb.
Er is een hoop gebeurd en hij gaat nu op reis om e.e.a. te verwerken. Ik dacht laat ik m eens een berichtje sturen en daar werd heel warm op gereageerd.
Soms moet iemand de eerste stap zetten, goed dat je belde, misschien had hij dat net nodig
Duufje
03-09-2026 om 15:05
Mijn verzoek om extra uren te werken is eindelijk goedgekeurd. Het heeft bijna een jaar geduurd, is meermaals afgewezen en letterlijk de hele wereld over geweest voor goedkeuring (er liep een reorganisatie en er moesten nogal wat mensen uit, dus meer uren was een beetje gevoelig en ingewikkeld). Ben er heel blij mee. Ik werk graag en onze privé-situatie is zodanig veranderd dat het voor mij niet meer nodig is om parttime te werken, bovendien heb ik al jaren teveel werk voor de uren die ik maak en liep ik altijd achter de feiten aan (en werkte ik ook standaard extra, maar werd daar niet voor betaald). Dus dit is in meerdere opzichten heel fijn. Ik werk nog steeds niet helemaal fulltime, maar dat wil ik ook niet meer persé. Dus heel blij met de dag extra die ik nu krijg. Jeuh!
Netherfield
03-09-2026 om 15:51
Ik was in het erger-topic en bedacht me dat ik me vandaag nog nergens aan geërgerd heb.
Begin is iig goed