Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Bellebelle
09-11-2025 om 19:42
Dorestad schreef op 09-11-2025 om 18:18:
de prachtige zonnige dag na 2 dagen mist/grijsheid. Ruim 11 km gelopen door bos, veld, hunebedden. Gouden bladeren. In het naaldenbos met de groene varens en het mos kwam de zon zo prachtig gefilterd erdoor. Gewoon vanuit huis. Met eega. Je komt geen andere mensen tegen.
Klinkt schitterend. Ik vind die herfstkleuren echt mooi.
Ik werd blij van het koken samen. Mijn man heeft een grote pan soep gemaakt om in porties in te vriezen. Ik heb hem een beetje geholpen en intussen hebben we gezellig bij gekletst. Gisteren naar de film geweest met drie vriendinnen die ik al tijden niet gezien had, ook erg gezellig.
lientje69
10-11-2025 om 11:07
Weer gewandeld. Net ff ruim een kilometer in 22 minuten en een groot deel zonder stokken!
er zit nu echt een flinke sprong vooruitgang in ten opzichte van een week geleden. Ben zo blij , echt goede hoop dat ik er weer helemaal bovenop kom.
Netherfield
10-11-2025 om 11:09
Ik ben blij dat ik er zonet aan dacht om snoep voor sint maarten morgen in huis te halen. Meteen gedaan ook.
kerst
10-11-2025 om 11:35
Ik ben eindelijk van de jeuk bij mijn tepel verlost door hormoonzalf via de huisarts 👍
lientje69
10-11-2025 om 11:44
kerst schreef op 10-11-2025 om 11:35:
Ik ben eindelijk van de jeuk bij mijn tepel verlost door hormoonzalf via de huisarts 👍
Wat fijn kerst!
rionyriony
10-11-2025 om 17:50
Sinterklaasjournaal natuurlijk! Voorafgaand het programma Poesjes wat ook erg leuk is.
Poesjes in een huisje.
Auwereel
10-11-2025 om 18:50
lientje69 schreef op 10-11-2025 om 11:07:
Weer gewandeld. Net ff ruim een kilometer in 22 minuten en een groot deel zonder stokken!
er zit nu echt een flinke sprong vooruitgang in ten opzichte van een week geleden. Ben zo blij , echt goede hoop dat ik er weer helemaal bovenop kom.
Wat heerlijk om te lezen Lientje, ik geef je een virtueel duwtje om nog sneller erbovenop te komen!
BlairW
11-11-2025 om 10:44
Dat onze huisarts zo ontzettend fijn is! Gisterenavond een foto doorgestuurd van een plekje op dochter haar rug. Vandaag belde ze al terug met wat het is en hoe te behandelen. Ze nam uitgebreid de tijd en ik kon ook nog wat dingen vragen enz. Uitgebreid advies gekregen ook. Laatst had ik zelf wat en belde ze in de avond nog even over een uitslag. Echt heel fijn 🥰
Netherfield
11-11-2025 om 17:56
Fiets van een vriendin is twee week geleden gejat. Ze leeft van een uitkering en staat met door haarzelf gemaakte spullen op markten. Oftewel geld is er niet. Nu heeft ze een fiets via marktplaats gekocht, want is haar enige vervoermiddel. Dus ik vraag, hoe eet jij dan de rest van de maand? Dat was wel een ding. Dus net bedacht dat ik volgende week bij haar ga eten en de ingrediënten meeneem. Vond ze wel een plan. Dus ik neem van alles gewoon te veel mee! Blij dat ik dit bedacht heb.
Yumi
11-11-2025 om 18:11
Netherfield schreef op 11-11-2025 om 17:56:
Fiets van een vriendin is twee week geleden gejat. Ze leeft van een uitkering en staat met door haarzelf gemaakte spullen op markten. Oftewel geld is er niet. Nu heeft ze een fiets via marktplaats gekocht, want is haar enige vervoermiddel. Dus ik vraag, hoe eet jij dan de rest van de maand? Dat was wel een ding. Dus net bedacht dat ik volgende week bij haar ga eten en de ingrediënten meeneem. Vond ze wel een plan. Dus ik neem van alles gewoon te veel mee! Blij dat ik dit bedacht heb.
Wat lief dat je haar op deze manier helpt, wens jullie alvast een gezellige avond!
Beterlaat2021!
11-11-2025 om 18:19
Blij dat de griepvaccinatie weer zo goed georganiseerd was.
Inloop (in de kerk!) tussen 15.00 en 19.00 uur. Ik was er tegen 17.00 en kon zo doorlopen. Vorig jaar ook rond dit tijdstip gegaan, zelfde ervaring. Zo te zien aan de stapel uitnodigingen waren er al heel veel mensen gepasseerd.
MissHolmes
12-11-2025 om 13:26
Blij dat we eindelijk een 2e hands tankklep voor mijn Opel Tigra gevonden hebben..! Die van mij is afgebroken, zit er nog wel maar is nogal gedoe...
En verder, heel knullig maar ben ik erg blij dat ik Housewives of BH op Starchannel (weer) ontdekt heb. Gaat echt helemaal nergens over en dat soort trashtelevisie is af en toe echt enorm ontspannend voor de geest 
Grindelwald
12-11-2025 om 15:15
MissHolmes schreef op 12-11-2025 om 13:26:
Blij dat we eindelijk een 2e hands tankklep voor mijn Opel Tigra gevonden hebben..! Die van mij is afgebroken, zit er nog wel maar is nogal gedoe...
En verder, heel knullig maar ben ik erg blij dat ik Housewives of BH op Starchannel (weer) ontdekt heb. Gaat echt helemaal nergens over en dat soort trashtelevisie is af en toe echt enorm ontspannend voor de geest
Ik volg op Hayu nu Salt Lake City en Orange County. Vooral Salt Lake is goud.
lientje69
12-11-2025 om 17:23
Vanmiddag 3 kwartier geslapen. Ik ben daar zo van opgeknapt. Lekker hoor.