Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Fijn dat je naar huis mag! En ik sluit me bij de anderen aan. Vind jezelf belangrijk genoeg om goed te herstellen en gun jezelf de tijd. 

Fijn dat je naar huis mag Lientje maar denk aan jezelf en doe rustig aan.

Ik heb vandaag  een heerlijke dag gehad. Een hele mooie wandeling met man en dochter gemaakt en daarna samen heerlijk gekookt, lekker gegeten en een mooi gesprek gehad. Een dag met een gouden randje.

Kan ook in bloopertopic: de buurkat zat te graven in mijn kruidentuin. Ik heb (middelbare vrouw in bloemetjesjurk) de buurjongen vermaakt om de kat weg te jagen met: 'opbokken met die harige kont van je! ' 

Lientje, lekker in bed gaan liggen en er het hele weekend niet meer uitkomen! 
Voordat men vertrekt of in bed gaat om te slapen dan stuur je een appje of ze een ontbijtje boven brengen, met koffie en dat ze je lunch even maken en boven zetten.
Géén vraagtekens gebruiken, er van uitgaan dat ze het doen! 
Ook bij het avondeten blijft je liggen en zeg je alleen dat ze het boven kunnen brengen. 
Over wat, wie en de boodschappen hou je je helemaal van de domme. Veel te weinig concentratie en teveel hoofdpijn. 

Mijn Musa Monzano die uit Duitsland moest komen is zojuist gearriveerd in levende staat 

Is het een plant, is het een dier? Google maakt me niet wijzer. 
Ik ben blij dat ik na veel vloeken eindelijk weer een werkende ToDo-list heb. Mijn excelletje had de geest gegeven na vijf jaar intensief gebruik. Kostte héél veel moeite om de oude inhoud in een werkend nieuw bestand te krijgen, maar het is gelukt. Eindelijk weer structuur in mijn werkdag.

Andere auto gekocht 

Dat het de hele dag droog is gebleven terwijl ik onderweg was 💃🏻.

(Volgens mij is een Musa een bananenplant 🤔)

Loulou39 schreef op 17-10-2025 om 15:23:

Dat het de hele dag droog is gebleven terwijl ik onderweg was 💃🏻.

(Volgens mij is een Musa een bananenplant 🤔)

Ja klopt! Het is een appelbananenplant. In Nederland niet verkrijgbaar, vandaar dat ik hem op een Duitse website moest bestellen. Hij is ongeveer een meter hoog, daarom vond ik de verzending wel spannend.

En hier ook blij met het droge weer trouwens.

Auwereel schreef op 16-10-2025 om 19:26:

Fijn Lientje en goed rusten hoor, echt, ik zeg het ook maar eens.
Hoe gaat het met het hoesten?

Nog steeds af en toe. Vooral in de nacht en ik schiet dan gelijk in de paniekstand uiteraard 

Prachtig weer, ik heb vandaag heerlijk door de gele en bruine bladeren in de bossen kunnen banjeren. Komt maar een paar weken per jaar voor dat alles er zo adembenemend mooi uitziet.

Jujubee schreef op 16-10-2025 om 07:39:

Ik heb mezelf getrakteerd op een nieuwe kunstkerstboom. Nu al zin om hem uit te gaan pakken en neer te gaan zetten. Een hele grote ook, van 210. Ik werd zo moe van mijn oude boompje van 150. Even lief zijn voor mezelf. Er zitten zelfs al lampjes in en hij was nog goedkoop ook. Joehoe.

Leuk hoor. Ik zit ook ongeduldig in de startblokken te wachten totdat ik iets mag doen aan pré-kerst. Over twee weken ga ik me serieus oriënteren. 

lientje69 schreef op 17-10-2025 om 16:34:

[..]

Nog steeds af en toe. Vooral in de nacht en ik schiet dan gelijk in de paniekstand uiteraard

Dat is heel begrijpelijk... Heb je niet iets tegen het hoesten gehad?

Hoofdeinde van je bed ook omhoog gezet?

rionyriony schreef op 17-10-2025 om 17:13:

[..]

Leuk hoor. Ik zit ook ongeduldig in de startblokken te wachten totdat ik iets mag doen aan pré-kerst. Over twee weken ga ik me serieus oriënteren.

Ik twijfel wanneer ik ga beginnen aan mijn Lego winter village. Moet alles weer bouwen, dus zou zo ongeveer wel moeten beginnen al 😁

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.