Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
MissHolmes
07-10-2025 om 09:07
HAHA!wait..what schreef op 05-10-2025 om 12:44:
Blij dat bij mijn (redelijk) nieuwe wasmachine de laatste minuut geen 10 minuten duurt! Sterker nog; hij springt regelmatig van 4 min naar de 0
![]()
Waar je al niet blij van kan worden
Ik zou daar ook blij van worden..
En ik ben daarom ook blij dat ik de was die nog opgeruimd moest worden alweer weggewerkt heb... Net als de meeste dingen van mijn To Do lijst van vandaag terwijl de dag net begonnen is. Wat verliefdheid (als in echt nog nooit zo heftig gehad als nu...
) kan doen met een mens...
En ik ben ivm slechte planning eigenlijk altijd een paar minuten te laat op afspraken, gister was ik te vroeg... Echt ben ik dat??
Elmie
07-10-2025 om 13:45
Ik ben blij dat ik 1 van mijn vriendinnen na 4 maanden weer gezien heb. Ik ben herstellende en kon dit lange tijd niet doen. Even een rondje om en een spelletje en natuurlijk gezellig bij gekletst. Super fijn 
Loulou39
07-10-2025 om 13:52
Elmie schreef op 07-10-2025 om 13:45:
Ik ben blij dat ik 1 van mijn vriendinnen na 4 maanden weer gezien heb. Ik ben herstellende en kon dit lange tijd niet doen. Even een rondje om en een spelletje en natuurlijk gezellig bij gekletst. Super fijn
Wat fijn, je doet het goed! 💪🏼
Elmie
07-10-2025 om 14:26
Loulou39 schreef op 07-10-2025 om 13:52:
[..]
Wat fijn, je doet het goed! 💪🏼
Dank je
lientje69
08-10-2025 om 03:01
Grootste deel van de verbouwing is af, dochter is verhuisd. Ze is zo blij, stuitert hier door hrt huis als ze spullen komt afhalen. En oudste heeft eindelijk een diagnose en kan nu hopelijk medicatie krijgen zodat haar leven weer op de rit komt.
Malibu2
08-10-2025 om 08:08
Blij dat de herdenking gisteravond rustig is verlopen, dit keer zonder Hamas fans.
Tegelijkertijd maakt het me verdrietig dat dat überhaupt een issue is.
Broodjebrie
08-10-2025 om 10:16
heel suf maar voor mij echt goed dat ik dit durf... ik moest tanken en bij het tankstation waar ik altijd ga waren ze blijkbaar bezig met onderhoud dus ik moest verder rijden. Paar straten verderop zit nog een tankstation waar ik nog nooit had getankt. Ik vind het best spannend om iets nieuws te doen maar het ging hartstikke goed! Dus ik ben best trots op mezelf.
HAHA!wait..what
09-10-2025 om 10:08
Elmie schreef op 07-10-2025 om 13:45:
Wat ontzettend fijn voor je
Logisch dat het je blij maakt
HAHA!wait..what
09-10-2025 om 10:12
Broodjebrie schreef op 08-10-2025 om 10:16:
heel suf maar voor mij echt goed dat ik dit durf... ik moest tanken en bij het tankstation waar ik altijd ga waren ze blijkbaar bezig met onderhoud dus ik moest verder rijden. Paar straten verderop zit nog een tankstation waar ik nog nooit had getankt. Ik vind het best spannend om iets nieuws te doen maar het ging hartstikke goed! Dus ik ben best trots op mezelf.
Ik begrijp je zo goed! Echt heel herkenbaar en ook specifiek met dit punt wat je benoemt. Ik raak helemaal onzeker bij zulke nieuwe situaties en kan helemaal niet meer logisch nadenken. Want hoe werkt het met betaling; is dat bij elke pomp of is het een gedeelde kast waarbij je aan de zijkant kan betalen. Of kan het alleen maar in de shop?
Echt vreselijk! Dus ik ben hiermee ook super trots op jou
HAHA!wait..what
09-10-2025 om 10:15
Mijn gewicht is ineens gedaald! Ik ben niet te zwaar maar ook geen strak lichaam ofzo
Wilde er zelf toch graag wat gewicht af maar niet bewust mee bezig geweest nog.
Nu waarschijnlijk door stress wel 2 kg eraf sinds de laatste keer dat ik gewogen heb (denk 1.5 maand geleden?).
Nighttripper
09-10-2025 om 17:18
Met de vele (soms gewelddadige) demonstraties in de openbare ruimte,is het wel's leuk om te zien dat het ook heel anders kan. Flashmobs in de publieke ruimte,eind vorige eeuw ontstaan en 10 jaar lang een grote 'hype', zijn daar een mooi voorbeeld van. Deze kwam ik vandaag tegen.Beschreven als de meest succesvolle flashmob ooit,uitgevoerd op het Centraal Station Antwerpen in 2009. De toevallig aanwezige lucky reizigers hadden die dag waarschijnlijk 4 onvergetelijke minuten👍️. Mss moeten we dit toch maar's vaker doen. Mijn humeur knapte er iig enorm van op.
Evaluna
09-10-2025 om 21:31
Leuke promotie op mijn werk gekregen!
Gevraagd naar een andere functie omdat ik daar toch al diensten van draai, maar ik krijg er gelijk nog een functie hoger bij! Plus een paar uurtjes, dat is financieel wel heel fijn.
Ben een herintreder en wilde graag rustig aan beginnen, onder mijn niveau, maar ga nu toch stappen maken 
Loulou39
09-10-2025 om 21:36
Evaluna schreef op 09-10-2025 om 21:31:
Gevraagd naar een andere functie omdat ik daar toch al diensten van draai, maar ik krijg er gelijk nog een functie hoger bij! Plus een paar uurtjes, dat is financieel wel heel fijn.
Ben een herintreder en wilde graag rustig aan beginnen, onder mijn niveau, maar ga nu toch stappen maken
Wat leuk! Gefeliciteerd 🎉🎊
lientje69
09-10-2025 om 22:42
Evaluna schreef op 09-10-2025 om 21:31:
Gefeliciteerd, wat fijn zeg!