Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

dat ik toch maar alvast een afspraak heb gemaakt bij de garage, voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Ik kon pas vanaf 1 oktober terecht, ik heb in oktober ook een weekje vrij dus mooi in mijn vakantie kunnen plannen.

Oh en mijn fiets heeft een beurt gehad, en fietst als een zonnetje

mich_me schreef op 27-08-2025 om 19:32:

Oh en mijn fiets heeft een beurt gehad, en fietst als een zonnetje

Oh ja, thanx voor de reminder, daar moet ik ook nog een afspraak voor maken.

Vandaag geen tinnitus.

Trots op mezelf hoe ik een onverwacht gesprek met een vroeger koormaatje ben aangegaan!

Gefeliciteerd Koettie!

Beetje laat, maar van mij ook nog van harte gefeliciteerd Koettie🎉🎊
Klinkt als een leuke verjaardag!

Gister datenight met vriend en het liep uit op een open gesprek over werk, onze relatie, vorige relaties en wat we daaruit mee genomen hebben. Het voelde als een soort kleine levenscheck, heel intiem en het bracht ons echt dichter bij elkaar. Ben zo blij met hem. 

Koettie schreef op 30-08-2025 om 12:46:

Gister datenight met vriend en het liep uit op een open gesprek over werk, onze relatie, vorige relaties en wat we daaruit mee genomen hebben. Het voelde als een soort kleine levenscheck, heel intiem en het bracht ons echt dichter bij elkaar. Ben zo blij met hem.

Heel fijn Hoe lang zijn jullie samen?

HAHA!wait..what schreef op 30-08-2025 om 12:48:

[..]

Heel fijn Hoe lang zijn jullie samen?

Dat is een discussiepunt want we hadden een rare start. Maar 2 jaar en paar maanden sinds eerste zoen. 

Koettie schreef op 30-08-2025 om 15:23:

[..]

Dat is een discussiepunt want we hadden een rare start. Maar 2 jaar en paar maanden sinds eerste zoen.

Haha! Wat leuk Fijn dat jullie zulke goede gesprekken (kunnen) hebben samen!

Ondanks dat ik helemaal gesloopt ben nu, werd ik zo blij van de reacties van de kinderen.
Ik ging eergisteren met zoon (10 jaar) shoppen in een groot dorp in de buurt en als afsluiter aten we een ijscoupe en mocht hij nog wat leuks uitzoeken in een speelgoedwinkel. 
Dikke knuffel gehad van hem en hij was zo blij.

Gisteren met dochter (14 jaar) geshopt in een stad in de buurt. Goed geslaagd en een broodje gegeten en voor haar een bubble tea gehaald en toen we naar huis gingen zei ze heel lief; deze dag zal ik niet snel vergeten! 

Zo simpel (oké, bankrekening vindt het wel minder leuk) en ze zijn zo dankbaar 

rionyriony schreef op 27-08-2025 om 20:16:

Vandaag geen tinnitus.

Kan ik me goed voorstellen dat je daar blij mee bent! Is dat uitzonderlijk? 

Ik ben zo blij dat ik aan eind van deze middag nog even in het meer (ondiepe deel) gezwommen heb. 
Ik was de enige, op de nijlganzen na dan.
Helemaal van opgeknapt.
Gelijk het vervelende klusje teennagels knippen erachteraan geplakt.Eindelijk daarvan af.

Toerist in omgeving gespeeld. Er was een evenement met re enacting. Daarna zijn we binnendoor naar huis gereden, nog langs een speciaalzaak gereden waar we nog niet eerder geweest waren, maar wel heerlijk eten gehaald hebben. Door het zonnetje leek het echt een vakantie uitstapje.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.