Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Bailey26 schreef op 24-07-2025 om 18:07:

Ik heb vakantie

Ik heb ook vakantie nu, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Want vanmiddag sloot ik mijn computer af om vakantie te gaan vieren, krijg ik me opeens een goed idee voor een studentenopdracht, dat ik toch mijn laptop maar weer open heb geklapt om verder uit te werken. Wie weet is er een student die in de vakantie kijkt wat-ie na de vakantie wil gaan doen en deze opdracht leuk net zo interessant vindt als ik.

Maar toch hoop ik dat ik niet dat ik daar teveel last van krijg deze vakantie, teveel goede ideeën! 

Auwereel schreef op 25-07-2025 om 17:14:

[..]

Ik heb ook vakantie nu, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Want vanmiddag sloot ik mijn computer af om vakantie te gaan vieren, krijg ik me opeens een goed idee voor een studentenopdracht, dat ik toch mijn laptop maar weer open heb geklapt om verder uit te werken. Wie weet is er een student die in de vakantie kijkt wat-ie na de vakantie wil gaan doen en deze opdracht leuk net zo interessant vindt als ik.

Maar toch hoop ik dat ik niet dat ik daar teveel last van krijg deze vakantie, teveel goede ideeën!

Ga je ook nog weg? Dan laptop thuis houden 😉.

En hopelijk zie je na je vakantie inderdaad reactie op je opdracht. 

Die laptop past niet in mijn rugzak, dus die blijft lekker thuis! Maar ik zie mezelf ervoor aan dat ik tijdens mijn vakantie mezelf allerlei instructies te mailen voor na de vakantie!

Gezellig een spelletje gedaan met man en zoon 🥰

(Doet me goed om zeker nu met de positieve dingen bezig te zijn  )

Na bijna 5 jaar gaan mijn ex-man en ik eindelijk onze dochter weer zien! Ik ben zo blij!!! 👍👌🤗

Lichtbron schreef op 25-07-2025 om 23:38:

Na bijna 5 jaar gaan mijn ex-man en ik eindelijk onze dochter weer zien! Ik ben zo blij!!! 👍👌🤗

Achhhh geniet ervan! 🥲

Gaan we zeker doen, Yumi!!! 

Wat speciaal! 🌸

Ik kan wel dansen van geluk, Loulou....

Schemerlampje schreef op 25-07-2025 om 13:27:

Oudste heeft net gehoord dat ze een kamer heeft! Opluchting hier, want het begon langzamerhand toch wel spannend te worden of het ging lukken. En heen en weer reizen is echt geen optie.

ooooh wat fijn. Hier nog steeds een dochter die zoekende is en waarbij heen en weer reizen eigenlijk ook geen optie is. (2,5 uur enkele reis). Ze is nog jong (17) wat tegen haar werkt zoals het lijk. Ons was verteld dat Enschede mee zou vallen, maar helaas. Tot nu toe vangt ze bot. Vanavond mag ze weer hospiteren, wat een verschrikking is dat zeg. Mocht iemand nog wat weten.... 

De (dure) oortjes van man per ongeluk mee laten draaien in de wasmachine..
En ze doen het gewoon nog

anomarie schreef op 26-07-2025 om 13:22:

[..]

ooooh wat fijn. Hier nog steeds een dochter die zoekende is en waarbij heen en weer reizen eigenlijk ook geen optie is. (2,5 uur enkele reis). Ze is nog jong (17) wat tegen haar werkt zoals het lijk. Ons was verteld dat Enschede mee zou vallen, maar helaas. Tot nu toe vangt ze bot. Vanavond mag ze weer hospiteren, wat een verschrikking is dat zeg. Mocht iemand nog wat weten....

Bij ons gaat het om Wageningen en er komen nu via de woningbouwvereniging flink wat kamers vrij. Oudste is 21 en had nu ingeschreven op een kamer met huurtoeslag vanaf 23 jaar. Is voor nu even duur, maar per 1 januari verandert die leeftijd naar 21. Dus vanaf januari is er wel huurtoeslag. De spoeling was daar ook wat dunner, want voor de 17/18-jarige eerstejaars is dat meestal geen optie. 
Voor Enschede heb ik geen specifieke ideeën, maar zelf had ik me aangemeld bij allerlei facebookgroepen waar kamers aangeboden of gevraagd werden (oudste heeft zelf geen facebook). Maar misschien doen jullie zoiets al. Ik weet niet of jullie christelijk zijn, maar je zou ook een advertentie in een kerkbode kunnen zetten. Zo kwam ik 35 jaar geleden aan een kamer.

Succes in ieder geval, ik hoop dat het snel gaat lukken!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-07-2025 om 21:31

vanmiddag een heerlijk rondje van 35 km gefietst met een vriendin. Op gegeven moment stak er, tegen een bosrand aan, een hertje over. Prachtig! 

Friezinnetje schreef op 26-07-2025 om 21:31:

vanmiddag een heerlijk rondje van 35 km gefietst met een vriendin. Op gegeven moment stak er, tegen een bosrand aan, een hertje over. Prachtig!

Mooi!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.