Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Friezinnetje schreef op 11-04-2025 om 11:50:

Goed bezig, BlairW! Was voor mij ook echt een momentje, onder die 100. En ik zit nu al onder de 90.

Goed bezig ook! Ik vind die 100 inderdaad echt een mijlpaal haha! En ik hoop die 90 te bereiken ooit  

Wat goed BlairW!

Dorestad schreef op 06-04-2025 om 17:09:

[..]

In de Onlanden?

Hier ook 10 km gelopen. Ganzen, futen, kieviten, fazanten.

We waren in de Oostpolder bij Noordlaren, richting het Zuidlaardermeer.

Heerlijk even het water op geweest met de SUP, ondanks dat t toch best waaide. En weer even meegemaakt dat dat misschien iets minder ontspannen is, maar toch ook leuk. Ik wil echt weer proberen eens per week te gaan, het is zo lekker en ik wil er ook graag beter in worden. En dat schiet niet zo op als je maar zo eens per maand gaat. 

Heb bottenbouillon gemaakt en het is echt net jelly nu. Zo goed gelukt! Kan alleen na de verhuizing mn ijsklontjes vorm niet vinden dus zo even halen en invriezen. En boodschappen doen voor de housewarming vanavond! 

Netherfield schreef op 11-04-2025 om 12:22:

[..]

We waren in de Oostpolder bij Noordlaren, richting het Zuidlaardermeer.

Dankjewel voor het delen.  Ik heb best wel bij Noordlaren gelopen maar ri Zuidlaardermeer nog niet. Tusschenklappenpolder wel al. Ik zet jouw polder erbij op mijn lijstje

Ik heb wat paaseieren geschilderd. Plastic decoratie-eieren die ik nog had liggen. Eén is goud geworden, één heb ik wit gelaten, en één is blauwig met roestbruine spikkeltjes, zoals je vaak ziet in de natuur.

De houten paashaas staat er ook weer, deze keer zonder lichtjes. Klaar voor Pasen.

ik word blij van de fijne mensen om me heen.

Zo, soep en rest voor vanavond klaar. Bier staat koud. Alleen nog even ijs en citroenen halen. De bottenbouillon zit in de vriezer, die nu lekker vol zit. Hopelijk nog een klein dutje straks en douche en dan mensen over de vloer. Zo gezellig. 

De vlinder die op mijn hoofd kwam zitten toen ik nog maar net in de tuin zat en met mijn boek begon. Ik voel me wat triestig en dit gaf me net even een soort van troost of goede moed. 🦋

madee schreef op 12-04-2025 om 15:49:

De vlinder die op mijn hoofd kwam zitten toen ik nog maar net in de tuin zat en met mijn boek begon. Ik voel me wat triestig en dit gaf me net even een soort van troost of goede moed. 🦋

Die kwam je geluk brengen

Wat een heerlijk weer  . Voelt echt als een cadeautje.

Ik heb iets met kastanjes. In september/oktober raap ik er een paar  op, want dat vind ik mooie dingen. Als ik er  op uitgekeken ben, strooi ik ze 'in het wild' rond.

Als ik het nou goed  zie, is er in het gemeentegroen achter mijn huis een kastanjeboom aan het groeien, twee stammen en zo'n 5 meter hoog al!  
Zou dat er een van mij zijn?   

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-04-2025 om 17:52

van het heerlijke weer, lekker de hele middag met een spannend boek in de tuin gezeten. 

Begin van de avond met de pubers bij een open dag van de handboog vereniging geweest 
Op dat moment was het heerlijk rustig en hebben we bijna 3 kwartier op de baan staan schieten 
De pubers hebben genoten en de oudste ziet dit wel als sport zitten 
Eindelijk iets gevonden wat hij leuk vind om te doen 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.