Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Tuinfluiter
24-01-2025 om 18:54
Ik heb nieuwe handdoeken nodig en op internet vielen de prijzen van mijn favoriete merk vies tegen. Vandaag toch naar een winkel geweest en de oude collectie ging voor de helft van de prijs weg. Heel blij met mijn nieuwe handdoeken die blijkbaar niet meer de laatste handdoeken mode zijn.
Bakblik
24-01-2025 om 19:32
Weken nadat ik een dopje van mijn oortjes was kwijt geraakt in huis het dopje toch weer teruggevonden. Nu kan ik weer met 2 oren podcast luisteren. Blij mee.
HAHA!wait..what
24-01-2025 om 20:28
lientje69 schreef op 24-01-2025 om 18:35:
Mijn salaris! Vorig jaar bij een nieuwe werkgever begonnen eb ik kwam er pas vorige week achter door een collega waar ik mijn plusuren kon vinden. Als je begin december deze niet overzet naar balansbudget , worden ze dus uitbetaald in januari. Ik dacht eigenlijk niet dat ik plusuren had, maar het bleken er dus bijna 30 te zijn! Dat was een leuk extraatje!
Lekker Lientje! Ik kwam er vandaag achter dat ik ook nog 70 overuren heb
Ik kan de helft uitbetalen en de andere helft vrij nemen. Ook best wel fijn 
Pooh-Bear
24-01-2025 om 21:45
Mijn paardrij les ik ben niet zo’n held en zit altijd op dezelfde paarden.
Maar op dit moment gaat dat even niet. Dus vorige week ineens op een heel ander paard en vanavond weer een heel ander paard. Paard van vorige week had ik niet zoveel mee maar paard waar ik nu op zat vond ik helemaal geweldig. Heerlijk gereden werd er helemaal blij van.
Wel jammer dat ze normaal een vaste berijder heeft.
Hemke
25-01-2025 om 07:17
Gesprek gehad met de directeur, ik mag nog een jaartje blijven .
Had er niet opgerekend, weleen stille hoop gehad.
Balans uren zijn uit betaald, ik heb mij wel even rijk gevoeld.
Koettie
25-01-2025 om 08:03
Na al het gezeik met huis kopen gaat klussen en verbouwen echt heeel voorspoedig. Loop voor op de planning! De stucador is waarschijnlijk ook sneller dan ik dacht, echt heel fijn. Goed gevoel bij en aangeraden door een collega dus ook betrouwbaar idee. Vanmiddag vloeren kijken en hopelijk wat kleine klusjes en hopen dat de elektricien volgende week kan. Keuken is besteld en komt 21 feb. In dit tempo heb ik in maart eindelijk weer een eigen plek met mijn eigen spullen. Precies een jaar nadat ik uit elkaar ging met mn ex. Kan niet wachten! 😁
Herfstappeltaart
25-01-2025 om 10:18
Koettie schreef op 25-01-2025 om 08:03:
Na al het gezeik met huis kopen gaat klussen en verbouwen echt heeel voorspoedig. Loop voor op de planning! De stucador is waarschijnlijk ook sneller dan ik dacht, echt heel fijn. Goed gevoel bij en aangeraden door een collega dus ook betrouwbaar idee. Vanmiddag vloeren kijken en hopelijk wat kleine klusjes en hopen dat de elektricien volgende week kan. Keuken is besteld en komt 21 feb. In dit tempo heb ik in maart eindelijk weer een eigen plek met mijn eigen spullen. Precies een jaar nadat ik uit elkaar ging met mn ex. Kan niet wachten! 😁
Dat heb je wel verdiend na alle toestanden!
Zilver_gray
25-01-2025 om 10:21
Koettie schreef op 25-01-2025 om 08:03:
Wat heerlijk voor je Koettie
Auwereel
25-01-2025 om 12:30
Herfstappeltaart schreef op 25-01-2025 om 10:18:
[..]
Dat heb je wel verdiend na alle toestanden!
Precies!
Bakblik
25-01-2025 om 20:53
Dochter is aan de beterende hand na koorts, ik heb de bibber/klappertand uren (die zij maandag had) sinds het begin van de middag.
Echt iets doen in huis (ik wou de fritespan schoonmaken) lukte mij niet en ook dochter had niet echt de moed om stevig te studeren.
We zijn samen studygram filmpjes en foto's gaan maken op haar kamer. Verschillende shirts en truien aan, verschillende kopjes thee en andere drankjes en wat snacks. Resultaten zijn leuk geworden.
Word er altijd blij van als we samen zo bezig zijn.
lientje69
25-01-2025 om 21:30
Hemke schreef op 25-01-2025 om 07:17:
Gesprek gehad met de directeur, ik mag nog een jaartje blijven .
Had er niet opgerekend, weleen stille hoop gehad.Balans uren zijn uit betaald, ik heb mij wel even rijk gevoeld.
Heerlijk Hemke! Gefeliciteerd!
De zorg is blij met zo'n kanjer als jij! Ik denk niet dat ik het je na ga doen.
stokstaart
27-01-2025 om 08:59
Ik zit nu nog even aan de koffie maar ik ga zo inpakken en een week naar de Ardennen.
Ik heb een hutje op de hei gevonden met niemand in de buurt. Op donderdagavond komt lief (zin in!
) en tot die tijd zit ik er dus even heerlijk in mijn uppie