Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Netherfield schreef op 12-01-2025 om 14:09:

Heerlijk met man in de zon gewandeld bij Schipborg. Wel een beetje modderig hier en daar.

Vind ik zo'n mooi wandelgebied met al die strubben.

Van mijn kom verse kippensoep. Gisteren besteld, maar het was nog bevroren. Hier heb ik altijd zin in als ik griep heb. Maar natuurlijk geen energie om het te maken. Net eindelijk van genoten en het was heerlijk! 

Blij dat er een aantal jaren geleden in mijn reisvaccinaties Hepatitis A zat 

Heb een paar maanden geleden die blauwe bessen gekocht, ongeveer de helft opgemaakt. Omdat ik ze niet lekker vond ligt de andere helft nog in de vriezer, die flikker ik meteen weg.
Albert Heijn roept blauwe bessen uit de diepvries terug vanwege hepatitis A | Binnenland | NU.nl

Dat de rechter alle bezwaren van de farmaceut van tafel heeft geveegd en we dus door mogen!

Dochter (15) zei gisteravond dat ze vanmorgen vroeg ging opstaan om te gaan hardlopen. Tis normaal niet zo’n vroege vogel en ze heeft al meer dan een jaar niet hardgelopen. Dus ik denk, zal wel. Maar ze was al voor de wekker wakker en heeft 3,5 kilometer gedaan! Trots!

Van 2 vrachtwagenchauffeurs die leuk meededen met onze fietsles. In eigen dorp al vaker mee gemaakt naar nu ook op de locatie waar we tieners leren fietsen. 
Die mannen zitten hoog, overzien de hele rotonde, zien ons in onze veiligheidsvestjes met handen en voeten uitleggen hoe we die rotonde gaan rijden en ze rijden in een laag tempo met ons mee om ons veilig te laten doorfietsen. Zonder overleg doen zij wat fijn is voor ons daar kan menig Teslarijder een voorbeeld aan nemen. 

dat ik er eindelijk aan toe ben gekomen om hier thuis schoon te maken.

Dat ik me vandaag eindelijk fris en uitgerust voel na drukke weken en een irritante verkoudheid. Ik heb nog zoveel werk liggen, maar daar stiefel ik nu dus lekker doorheen met mijn heldere hoofd. Ook heerlijk warm hier in huis. Vanochtend de hele tijd de airco aangehad om te verwarmen en nu fijn opgewarmd, dus een warme trui is meer dan genoeg om me comfortabel te voelen. 

Heerlijk gezwommen en minder  vermoeid dan afgelopen dagen.

Ik heb een nieuw voetmassagekussen van Sanitas (Lidl). Hij trilt en geeft warmte maar ook zonder deze functies is hij lekker warm en zacht. Hij kan lekker makkelijk op mijn laptop worden aangesloten dus hij hoeft niet naar een wisselstroomstopcontact. Ik ben positief. Lijkt me een blijvertje.

Verder zit het lied Hijo de la luna sinds kerst in mijn hoofd. De Duitse tv zag er een kerstlied in.

Mecano - Hijo de la Luna (Videoclip) - YouTube

Vanmiddag met man een heerlijke wandeling gemaakt over en onderlangs de duinen. Zonnetje, geen wind, 10 graden. Ik knapte er gewoon van op.

rionyriony schreef op 15-01-2025 om 17:33:

Ik heb een nieuw voetmassagekussen van Sanitas (Lidl). Hij trilt en geeft warmte maar ook zonder deze functies is hij lekker warm en zacht. Hij kan lekker makkelijk op mijn laptop worden aangesloten dus hij hoeft niet naar een wisselstroomstopcontact. Ik ben positief. Lijkt me een blijvertje.

Verder zit het lied Hijo de la luna sinds kerst in mijn hoofd. De Duitse tv zag er een kerstlied in.

Mecano - Hijo de la Luna (Videoclip) - YouTube

Er zijn ergere liedjes om in je hoofd te hebben  . Prachtig nummer dit.

SuzyQFive schreef op 14-01-2025 om 22:55:

Dat de rechter alle bezwaren van de farmaceut van tafel heeft geveegd en we dus door mogen!

Met de apotheek staking of wat anders? 

Herfstappeltaart schreef op 15-01-2025 om 18:24:

[..]

Er zijn ergere liedjes om in je hoofd te hebben . Prachtig nummer dit.

Ja hij blijft indruk maken.

Ik heb nog vijf andere cadeautjes gekocht w.o. een plantensproeier voor binnenplanten die een fijne mist produceert en geen douche zoals de meeste doen. Werkt goed zonder dat je een lamme duim krijgt. De andere vier maak ik geleidelijk open. Morgen weer een.

Ook nog twee pakken Maltesers trouwens. Dus zeven.

rionyriony schreef op 16-01-2025 om 14:56:

[..]

Ja hij blijft indruk maken.

Ik heb nog vijf andere cadeautjes gekocht w.o. een plantensproeier voor binnenplanten die een fijne mist produceert en geen douche zoals de meeste doen. Werkt goed zonder dat je een lamme duim krijgt. De andere vier maak ik geleidelijk open. Morgen weer een.

Ook nog twee pakken Maltesers trouwens. Dus zeven.

2 pakken of 2 zakken? Met 2 pakken denk ik aan een kinderfeestje 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.