Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Broodjebrie schreef op 09-01-2025 om 19:34:

[..]

Ik had vorige week ook een bloedneus maar die duurde hooguit 10 minuten.

Ik hoop voor je dat het hierbij blijft, anders echt bellen hoor,

Ja, dat zal ik doen; ik vind het zelf ook nogal ongebruikelijk.

rionyriony schreef op 09-01-2025 om 18:49:

@Bakblik, Broodjebrie en Anfisa: het is voor mij ook iets nieuws; zo vaak krijg ik geen bloedneus dus telkens verwachtte ik dat het binnen een kwartier over zou zijn. Vermoedelijk een slagaderlijke bloeding. Maar nu is het over.

Als je een slagaderlijke bloeding had gehad, dan was je nu waarschijnlijk niet aan het forummen.

Maar het blijft heel vervelend, misschien toch een goed idee om volgende keer de huisarts te bellen? Of überhaupt als je weer een bloeding krijgt? 🌸

rionyriony schreef op 09-01-2025 om 20:21:

[..]

Trouwens pas straks op met helemaal plat van liggen om te slapen. Bij mijn zoon kon het dan zomaar opnieuw beginnen.  Daar legde ik dan een kussen onder zijn matras Dan kon hij op zijn zij of rug toch slapen.  Ik hoop dat ik nog op tijd ben met deze tip. 

rionyriony schreef op 09-01-2025 om 20:21:

[..]

Goed zo. Goed voor jezelf zorgen hoor!

Sta lekker stuc te bikken in mn eentje in mn nieuwe huis met muziek. Dit weekend keuken bestellen en van de week een muur uitbreken. Daar ga ik wel hulp voor nodig hebben. Hoopte op van die blokken maar is brokkel cement 

Maar goed, het slopen gaat gestaagd! Zin in de opbouw 

Friezinnetje schreef op 09-01-2025 om 20:18:

[..]

slagaderlijke bloeding lijkt mij niet. Maar wel vervelend

Nee dan was ze er nu niet meer geweest vrees ik..Eerst goed je neus snuiten en dan met je hofd voorover dichtknijpen bij de beide neusvleugels . Ongeveer 10 minuten.  Dat helpt. Niet vergeten éérst goed te snuiten. Anders blijft het doodbloeden. Ik heb het vaker en slik bloedverdunners  dus herken dit.

Lollypopje

Lollypopje

10-01-2025 om 12:23 Topicstarter

dankzij medicatie kan ik gewoon weer chocola eten 🥳😍

Ander voedsel heb ik nog niet geprobeerd, maar waarschijnlijk kan ik nu meer verdragen wat eerst niet ging. Al zal ik dat wel nog steeds met maten moeten eten

Lollypopje schreef op 10-01-2025 om 12:23:

Ander voedsel heb ik nog niet geprobeerd, maar waarschijnlijk kan ik nu meer verdragen wat eerst niet ging. Al zal ik dat wel nog steeds met maten moeten eten

Dat is fijn Lollypopje 

oh dat is fijn. Ik wens je een aantal repen chocolade toe  

Friezinnetje schreef op 10-01-2025 om 12:34:

[..]

oh dat is fijn. Ik wens je een aantal repen chocolade toe

Waarschijnlijk heb je het gemist, Lollypopje gaat voor bonbons, waarvan ze de smaaksensatie in geuren en kleuren kan omschrijven. 

Geniet ervan Lollypopje!

Lollypopje

Lollypopje

10-01-2025 om 13:30 Topicstarter

Yumi schreef op 10-01-2025 om 13:18:

[..]

Waarschijnlijk heb je het gemist, Lollypopje gaat voor bonbons, waarvan ze de smaaksensatie in geuren en kleuren kan omschrijven.

Geniet ervan Lollypopje!

Precies 😁 dat zei mijn favoriete, al heb ik ook nog wel een voorraad chocoladerepen van een jaar geleden. Dus daar ben ik maar mee begonnen, maar ik vermoed zomaar dat ik wel wat bonbons ga krijgen se komen de tijd 😂

Goed nieuws lollypopje! Ik hoop voor jou dat het een begin is van je herstel!  Dat je ook andere dingen weer kan eten en dat dat met kunnen eten gaat bijdragen aan verder herstel. 

Nog een grapje met een knipoog naar je spelfout: Dat je op termijn echt met maten (lees familie en vrienden of vriendinnen) kan genieten van chocolade of iets anders wat je vroeger heel erg lekker vond.  Maar begin altijd met mate. 

Lollypopje

Lollypopje

10-01-2025 om 13:44 Topicstarter

Bakblik schreef op 10-01-2025 om 13:41:

[..]

Goed nieuws lollypopje! Ik hoop voor jou dat het een begin is van je herstel! Dat je ook andere dingen weer kan eten en dat dat met kunnen eten gaat bijdragen aan verder herstel.

Nog een grapje met een knipoog naar je spelfout: Dat je op termijn echt met maten (lees familie en vrienden of vriendinnen) kan genieten van chocolade of iets anders wat je vroeger heel erg lekker vond. Maar begin altijd met mate.

Dat is de schuld van de dicteerfunctie en ik mis nog wel eens iets als ik het probeer na te lezen 😂 maar dat hoop ik ook inderdaad..

Ik heb in elk geval wel al gemerkt dat mijn nachtrust sinds de medicatie ook iets is verbeterd. Waarschijnlijk nog steeds veel slechter dan dat van een gezond mens, maar wel beter dan dat het was. Dus dat is sowieso ook heel erg fijn

Wat fijn dat je weer chocolade kan eten Lollypopje! Geniet ervan!

Zo naar de bibliotheek voor nieuwe boeken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.