Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

watertoren schreef op 12-05-2024 om 10:52:

Alles is klaar voor de BBQ van vanavond. Ik krijg 8 mensen te eten. Ik vind dat gezellig. Vlees staat in de marinade en de kannen Sangria staan koud.

Klinkt goed, veel plezier! 

Van het moederdagcadeau van mijn kind.

En van het feit dat ik vanmorgen toch weer drie kwartier kon hardlopen. Ik kamp al bijna twee maanden met een vervelende blessure terwijl ik in juni deel wil nemen aan een aantal sportevenementen waar ik al een jaar voor aan het trainen ben. Heb nog een paar weken… 

En van onze tuin. Al maanden aan het klussen en het einde is nog niet helemaal in zicht maar zie steeds meer voor me hoe mooi het wordt!

We hebben sinds lange tijd weer eens een behoorlijke fietstocht gemaakt.   Niet naar een altijd druk gebied in de buurt, maar een hele andere kant op, waar het veel rustiger is. Gezocht naar een bijzonder terras en gevonden.  Daar was het gezéllig druk en hebben we lekker gezeten en geluncht.

Schemerlampje schreef op 12-05-2024 om 07:55:

Man en ik zijn vandaag 25 jaar getrouwd.

Gefeliciteerd!

Man heeft mijn auto voor me gewassen en haalt nu met dochter Chinees  eten zodat ik niet hoef te koken.

Door de zon en wind is al mijn was buiten op de lijn droog geworden

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-05-2024 om 19:24

heerlijk de hele dag in de tuin gezeten, deels in het zonnetje, deels onder de parasol. Boek uitgelezen. 

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

12-05-2024 om 20:43

Ik heb mn outfit voor de bruiloft van zus komende zomer!!!! Anders dan wat ik in mn hoofd had en erg leuk!!!!

Wij waren drie dagen geleden 27 jaar bij elkaar. Alleen vergeten we dat op de dag zelf altijd.
Gisteren heerlijk in een buitenzwembad gezwommen. Stiekem vind ik een zwembad fijner dan een meer. Ik word nog eens een snob…

Ik heb twee nieuwe kleuren borduurkatoen aangemaakt voor mijn borduurwerk dus ik kan voorlopig vooruit. Bij elkaar zo'n 60, 65 gram. Twee kleuren lichtgrijs, bedoeld voor de schaduwpartijen in sneeuw en stukjes hemel. 

Dus voorlopig hoef ik dit werk niet meer te doen. Als ik deze twee kleuren gedaan heb kijk ik weer verder welke match het beste is hierbij. Doel is het "schilderij" tegen de herfst/winter klaar te hebben. Dat haal ik heel makkelijk. Hoewel ik nog de helft moet doen zijn het toch grotere oppervlakken die dezelfde kleur hebben.

Omdat ik richting finish ga vind ik het nu belangrijk dat het ook mooie kleuren worden dus niet alleen de juiste kleur, maar ook mooi.

Vandaag een stap kunnen zetten in mijn reïntegratie. En dat voelde goed. 

rooiekater schreef op 13-05-2024 om 16:24:

Vandaag een stap kunnen zetten in mijn reïntegratie. En dat voelde goed.

🌷

rionyriony schreef op 13-05-2024 om 16:09:

Ik heb twee nieuwe kleuren borduurkatoen aangemaakt voor mijn borduurwerk dus ik kan voorlopig vooruit. Bij elkaar zo'n 60, 65 gram. Twee kleuren lichtgrijs, bedoeld voor de schaduwpartijen in sneeuw en stukjes hemel.

Dus voorlopig hoef ik dit werk niet meer te doen. Als ik deze twee kleuren gedaan heb kijk ik weer verder welke match het beste is hierbij. Doel is het "schilderij" tegen de herfst/winter klaar te hebben. Dat haal ik heel makkelijk. Hoewel ik nog de helft moet doen zijn het toch grotere oppervlakken die dezelfde kleur hebben.

Omdat ik richting finish ga vind ik het nu belangrijk dat het ook mooie kleuren worden dus niet alleen de juiste kleur, maar ook mooi.

Verf je dat dan zelf? Hoe dan? Vriendin van mij verft ook garens. 

Ik heb weer gekickbokst!!
Daar moest ik mee stoppen van de sportarts anderhalf jaar geleden vanwege long covid. Inmiddels herstelt en nu de tijd om het weer op te pakken 

Ik ben een beetje trots op mijzelf. Ik vind het erg lastig om veel geld aan mijzelf te besteden, maar ik heb net een afspraak gemaakt voor een dure krullen knip en verf beurt bij de kapper. Zat er al een tijdje over na te denken en tegen allerlei beren op te kijken en nu keek ik in de spiegel, zat het weer voor geen meter en was ik het zat. Wilde nog een berichtje sturen aan mijn man of het niet te veel geld was om aan een kapper uit te geven. Had ook al bijna een heel bericht getypt op het forum of ik het wel moest doen. Maar toen realiseerde ik mij dat ik het gewoon moest doen, omdat ik het verdien en dat ik de bevestiging helemaal niet nodig heb. Dus de afspraak staat nu. Beetje jammer dat ik nog 1,5 week moet wachten dat wel. Ik hoop zo dat ik nu een keer echt tevreden bij een kapper weg ga, maar ik ga er maar van uit. Positief er heen gaan is fijner dan er maar vanuit gaan dat het niks wordt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.