Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ik moet echt lachen om het topic Vervolgverhaal 

_Audrey schreef op 30-04-2024 om 13:16:

Ik moet echt lachen om het topic Vervolgverhaal

ik ook! Heb d’r ook schik aan!

_Audrey schreef op 30-04-2024 om 13:16:

Ik moet echt lachen om het topic Vervolgverhaal

Ben vooral blij om te zien dat erop gereageerd wordt. Is dat het ego dat spreekt?

Moirmel schreef op 30-04-2024 om 16:36:

[..]

Ben vooral blij om te zien dat erop gereageerd wordt. Is dat het ego dat spreekt?

Ego? Ik snap 'm niet? 

Vandaag waren puberdochters samen alleen thuis. Morgen zijn man en ik ook aan het werk en meestal gaat de tweede dag niet zo goed. Nu hebben ze afgesproken om morgen naar oom en tante te gaan. Blij, want dan krijg ik geen telefoontjes van ruziënde kinderen. 

Vandaag heerlijk in het zonnetje achter de rolstoel gewandeld in de Keukenhof met een tevreden oudje 

Heerlijke dag vandaag vanmiddag een rondje gegolfd en daarna heerlijk in de tuin gezeten en gegeten. Echt voorjaars gevoel🌷

_Audrey schreef op 30-04-2024 om 17:23:

[..]

Ego? Ik snap 'm niet?

Is het zelfverheerlijking als ik het ook leuk vind als dat topic draait?

Moirmel schreef op 30-04-2024 om 21:34:

[..]

Is het zelfverheerlijking als ik het ook leuk vind als dat topic draait?

Welnee, mag je gewoon blij om zijn. Waar zouden wij zijn op dit forum zonder topicstarters die een leuk idee hebben?

Uitstapje  in het vooruitzicht  met iemand  die ik van het Vivaforum ken. Zó leuk!  Zin in.
En donderdag  met een andere  vriendin  naar de keukenhof. Heerlijk.  Echt aan toe na een aantal  zware weken. 

lientje69 schreef op 30-04-2024 om 22:01:

Uitstapje in het vooruitzicht met iemand die ik van het Vivaforum ken. Zó leuk! Zin in.
En donderdag met een andere vriendin naar de keukenhof. Heerlijk. Echt aan toe na een aantal zware weken.

Veel plezier. De tulpen staan er prachtig bij.

Campanula schreef op 30-04-2024 om 22:12:

[..]

Veel plezier. De tulpen staan er prachtig bij.

Gaat vast goed komen. 

Moirmel schreef op 30-04-2024 om 21:34:

[..]

Is het zelfverheerlijking als ik het ook leuk vind als dat topic draait?

Oh nee joh! Het is toch gewoon een heel grappig topic, dat is niet ego hoor 

kind kwam met het goede idee om buiten te eten.

En ik heb mijn sollicitatie verstuurd 

Ik heb even buiten gezeten. Met 20 graden stond er niet veel wind.
 
Over twee weken is het Pinksteren.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.