Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Dat ik fijn even met mijn dochter heb kunnen praten!

Wat een geweldig gezellige feestweek gehad. Vandaag weer superdruk, mooi weer, veel bekenden. Nu nog even languit op de bank, even bijkomen. Morgen een vrije dag, ook bijkomen, wassen draaien, boodschappen doen. Disndag weer aan het werk

Belde vanmorgen al vroeg met de servicedienst van een winkel, om te vragen waar mijn pakket bleef. Mijn ergernis sloeg om in verbazing en daarna zat ik stiekem te lachen. De medewerker kwam volgens mij net uit de kroeg Wou nog vragen of het een leuk weekend was, maar weet niet of ik het wou horen 😂 Die man dacht waarschijnlijk ze zien me toch niet, maar die dubbele tong en de manier van antwoorden 🥴

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-06-2023 om 12:12

Blij om een paar (waarvan 2 onbenullig) dingen, goede start van de week! Ik had een broek voor de zomer besteld, niet goedkoop maar heel mooi en zit erg lekker, het alarm wat de 1e van de maand afgaat om te testen daarvan staat er dus 1 tegenover mijn huis en ik schrik me iedere keer dat dat kreng afgaat helemaal het apenlazarus. Die ging net dus niet af, ik hoorde er alleen 1 in de verte. Als die kapot is dan mag dat nog wel even zo blijven van mij  . En 3e, ik had al verteld dat ik eind juni op een nieuwe werkplek begin en dat loopt lekker, ook met het UWV. Ik heb de laatste jaren een erg prettige consultant van het UWV. Ik had hem een bericht gestuurd maar hij belde net even, dat communiceert toch prettiger dan de hele tijd berichten sturen en ik vind dat heel erg prettig en daar word ik blij van. (Ook leuk om een x een goede ervaring met het UWV te hebben.. )

Zo. Ik ben net klaar met een grote beurt van de badkamer. Hè, hè, dat hebben we ook weer gehad. Fijn gevoel!

Nadat ik bijna in slaap viel achter mijn laptop, net even tien minuten in de zon gezeten. Heerlijk. Nu weer verder met werk. 

Lekker eindje fietsen met overal bloemen en van de fietsenmaker die het vrij goedkope zadel wat ik kocht meteen even op m’n fiets zette voor gratis. En dat ik gewoon terug moest komen als het toch niet beviel. 

dat mijn buurjongen bij me was toen ik met ziggo aan de telefoon zat. Ik ben niet zo'n held met bellen. Morgen komt er een monteur! Buurjongen zei dat mijn modem best oud is, dus laat die monteur alles maar eens goed regelen.. Ben er ondertussen wel klaar mee. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

06-06-2023 om 23:22

Broodjebrie schreef op 06-06-2023 om 21:54:

dat mijn buurjongen bij me was toen ik met ziggo aan de telefoon zat. Ik ben niet zo'n held met bellen. Morgen komt er een monteur! Buurjongen zei dat mijn modem best oud is, dus laat die monteur alles maar eens goed regelen.. Ben er ondertussen wel klaar mee.

Hehe eindelijk, geef die beste man maar even een flinke schop onder zn derriere...

Broodjebrie schreef op 06-06-2023 om 21:54:

dat mijn buurjongen bij me was toen ik met ziggo aan de telefoon zat. Ik ben niet zo'n held met bellen. Morgen komt er een monteur! Buurjongen zei dat mijn modem best oud is, dus laat die monteur alles maar eens goed regelen.. Ben er ondertussen wel klaar mee.

Ziggo heeft net nieuwe modems uitgegeven, heb jij die niet gekregen? Je krijgt nu een heel klein apparaatje. 

Friezinnetje schreef op 07-06-2023 om 07:19:

[..]

Ziggo heeft net nieuwe modems uitgegeven, heb jij die niet gekregen? Je krijgt nu een heel klein apparaatje.

Nee, niks gehad.

@phoebe ga ik zeker doen.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

07-06-2023 om 07:47

Broodjebrie schreef op 07-06-2023 om 07:46:

[..]

Nee, niks gehad.

@phoebe ga ik zeker doen.


Wat een aardige behulpzame buurjongen, fijn!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

07-06-2023 om 09:48

Blij met mijn kapper (heb alweer jaren dezelfde, beste van de stad i.m.o), vorige week geknipt en gister weer nieuwe highlights gehaald. Lekker licht voor de zomer, ik ben blij!

Blij met de zon vandaag! Ben heerlijk aan het genieten in ons nieuwe stukje tuin 😊

Ik werd blij van alle klaprozen langs het fietspad naar mijn werk. Vooral daar waar bij een bouwplaats al enkele jaren een hoop zand ligt, is het zand verborgen onder gras en heel veel klaprozen, die houden van omwoelde grond.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.