Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Dat ik al m’n werk wat ik af wilde hebben voor ik twee weken vrij neem vanochtend heb afgekregen Nu twee dagen rustig aan, woensdag nog even een half dagje naar werk, en dan 2 weken echt vrij

TanSwallow86

TanSwallow86

13-11-2022 om 16:10

Ik was gister bij mijn oudste zus en zij heeft 6 katten. Ik kon 1 kat lekker aaien en kroelen. Kat laat het alleen oe als ze op een bepaalde kussen ligt. 
Kat geeft zelf aan wanneer genoeg, want kreeg murder mittens

Lollypopje

Lollypopje

13-11-2022 om 16:13 Topicstarter

visite gehad van één van de allerleukste dreumessen ooit 😍🥰
Nu compleet uitgeput 😂 maar het was het zo waard 😊

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-11-2022 om 16:39

vanmiddag heerlijke wandeling in  het bos gemaakt met zusje. Daarna nog koffie/thee met gebakje gehaald in leuke tent aan het water

Heerlijk weekend gehad met mijn lief. We hebben veel date afspraakjes gehad, lekker samen, maar had aangegeven wel meer te willen. En dat pikte hij op 

Mijn lief komt vannacht weer terug dus morgenochtend word ik wakker met hem naast me.

Blij met mijn nieuwe schoenen gemaakt van druiven.

wandeling van 16 km door bos, weilanden, heide en water met eega. De zon erbij die het blad van de beuken in gouden gloed zet. Wat steeds weer tevoorschijn komt tijdens zo'n wandeling is de blijheid dat het lukt. (Ik val in herhaling maar: aantal jaar geleden was een kopje koffie in de keuken halen al pittig en de trap op naar boven betekende boven eerst gaan zitten om weer op adem te komen en de torenhoge hartslag naar beneden te krijgen)

Rondstruiner schreef op 13-11-2022 om 17:39:

Blij met mijn nieuwe schoenen gemaakt van druiven.

Wat bijzonder, druiven! Echt nog nooit van gehoord

HAHA!wait..what schreef op 13-11-2022 om 22:09:

[..]

Wat bijzonder, druiven! Echt nog nooit van gehoord

Ja, leuk he! Ze hebben ook schoenen gemaakt van mais, en dan met name afval.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

14-11-2022 om 11:05

Ik ben blij met mijn vriend, komende zaterdag alweer 9 maanden samen. We zijn allebei nogal koppig en hebben allebei een grote waffel en we hebben echt wel eens een discussie of gedoe maar over het algemeen hebben we het hartstikke leuk samen.
Trouwens zijn directheid/grote waffel is echt niet altijd fijn maar hij helpt me er ontzettend mee want hij geeft me regelmatig de nodige schoppen onder mijn derriere en dat heb ik echt wel nodig af en toe...(Lang verhaal)

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

14-11-2022 om 11:16

Oowwww ik lees net dat er in Oekraine een stad of regio bevrijd is, dat maakt me heel erg blij!!! 

Phoebe1982 schreef op 14-11-2022 om 11:16:

Oowwww ik lees net dat er in Oekraine een stad of regio bevrijd is, dat maakt me heel erg blij!!!

Mij ook! Al hoop ik altijd maar dat er aan beide zijden geen extra verliezen zijn daardoor. (Vast ijdele hoop)

Phoebe1982 schreef op 14-11-2022 om 11:05:

Ik ben blij met mijn vriend, komende zaterdag alweer 9 maanden samen. We zijn allebei nogal koppig en hebben allebei een grote waffel en we hebben echt wel eens een discussie of gedoe maar over het algemeen hebben we het hartstikke leuk samen.
Trouwens zijn directheid/grote waffel is echt niet altijd fijn maar hij helpt me er ontzettend mee want hij geeft me regelmatig de nodige schoppen onder mijn derriere en dat heb ik echt wel nodig af en toe...(Lang verhaal)

Proficiat! Op naar het eerste jubileum. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

14-11-2022 om 13:23

Saga schreef op 14-11-2022 om 11:19:

[..]

Proficiat! Op naar het eerste jubileum.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.