Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
stokstaart
11-11-2022 om 20:55
wat fijn Moosy!!
van mijn oud teamleider die me helpt bij een stap zetten naar zelf teamleider worden. Super fijn, dat hoeft hij uiteraard niet te doen. En daarnaast helpt huidige teamleider me ook hiermee! Morgen maar eens 2 brieven de deur uit!
Moosey
11-11-2022 om 21:03
Ook fijn Stokstaart! Leuk om te merken dat mensen het vaak veel leuker vinden om je te helpen dan je verwacht hè 
stokstaart
11-11-2022 om 21:05
Ja absoluut! En huidige teamleider komt om in het werk dus oude teamleider zei dat ik moest voorstellen om hem te ondersteunen, dan kon ik direct leren wat het inhoud zonder dat ik de verantwoordelijkheid draag. Vond ik wel een slimme opmerking![]()
HAHA!wait..what
11-11-2022 om 21:11
stokstaart schreef op 11-11-2022 om 20:55:
wat fijn Moosy!!
van mijn oud teamleider die me helpt bij een stap zetten naar zelf teamleider worden. Super fijn, dat hoeft hij uiteraard niet te doen. En daarnaast helpt huidige teamleider me ook hiermee! Morgen maar eens 2 brieven de deur uit!
Volgens mij heb je concurrentie wat betreft mooiste bedrijf, Moosey
Beide klinkt echt als heel fijn/lief in ieder geval
Marquise
12-11-2022 om 01:54
En ineens zit er een zwart katje op de rugleuning druk kopjes tegen mijn hoofd en schouders te geven, in mijn oor te spinnen, aan mijn gezicht te snuffelen en uit enthousiasme haar staart over mijn gezicht en hals te krullen.
Mijn kleine angstige gekke fluf.
Rondstruiner
12-11-2022 om 06:28
Marquise schreef op 12-11-2022 om 01:54:
En ineens zit er een zwart katje op de rugleuning druk kopjes tegen mijn hoofd en schouders te geven, in mijn oor te spinnen, aan mijn gezicht te snuffelen en uit enthousiasme haar staart over mijn gezicht en hals te krullen.
![]()
Mijn kleine angstige gekke fluf.
BrightEchidna89
12-11-2022 om 11:40
Misschien wat vreemd voor sommigen dat ik het hier plaats.
Vandaag vernomen dat de kat bij mijn vader waarschijnlijk overleden is, al drie weken niet thuis gekomen. Blij omdat het beest (want het was echt een beest, volgens buren de schrik van de hun katten) 23 of 24 jaar oud was en gans zijn leven buiten in het bos heeft kunnen leven zonder kwaaltjes. Het dier heeft zelfs nooit een dierenarts gezien.
Merlijn was zijn naam en al hoop ik dat het dier niet geleden heeft in zijn laatste momenten, toch weet ik zeker dat hij een goed leven gehad heeft; en daar ben ik blij om.
Milala
12-11-2022 om 13:08
Dikke knuffel Valdemar!
Een zware plof op mijn deurmat. Een chocoladeletter ingepakt in Sint-papier met een A4 vullend gedicht erbij. Anoniem maar door de info die er in staat weet ik dat dit van mijn lieve oom en tante afkomstig is. Zo lief!
Netherfield
12-11-2022 om 15:20
Vandaag ons huisnummer op de brievenbus geplakt. Die op het huis is niet heel goed zichtbaar. Zou ik nu geen post meer voor de buurvrouw krijgen?