Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
BlairW
11-10-2026 om 17:08
Auwereel schreef op 11-10-2026 om 14:18:
Mijn dochter gaat bruidsjurken passen om inspiratie op te doen voor een jurk die ze dan zelf gaat maken. Ze vindt het jammer dat ik er vanwege de afstand niet bij kan zijn, en wil graag met mij de foto's bespreken.
![]()
Mijn moeder heb ik destijds bij mijn eigen trouwen niet bij betrokken, dus al woont mijn dochter ver, zo is ze toch dichterbij. 🥰
Bij ons mocht je absoluut geen foto’s maken bij het passen. Juist omdat mensen dan dus zelf een jurk gaan namaken aan de hand van de foto’s. Alleen van de uiteindelijke jurk mocht je foto’s maken, nadat je hem gekocht had.
Auwereel
11-10-2026 om 17:36
BlairW schreef op 11-10-2026 om 17:08:
[..]
Bij ons mocht je absoluut geen foto’s maken bij het passen. Juist omdat mensen dan dus zelf een jurk gaan namaken aan de hand van de foto’s. Alleen van de uiteindelijke jurk mocht je foto’s maken, nadat je hem gekocht had.
Ja, daar zit wat in...
Pooh-Bear
11-10-2026 om 18:13
Dat ik vandaag eindelijk een outfit heb voor de bruiloft van mijn nichtje.
de bedoeling is dat we in fantasy renfair kleding komen en het lukte maar niet om een outfit te vinden. Had al 2 x wat besteld en teruggestuurd en was al bij castle fast geweest en bij een winkel op 2 uur rijden maar niks stond of paste.
uiteindelijk heb ik wel een basisjurk gevonden en vandaag op fantasyfest hele leuke accessoires erbij gevonden waardoor ik er nu helemaal blij mee ben.
En gisteren stonden we vroeg voor de deur van de ziggo voor Accda en de Munnik was heel gezellig en toen kwam Paul ineens langs en mochten we allemaal met hem op de foto.
Herfstappeltaart
11-10-2026 om 19:07
Auwereel schreef op 11-10-2026 om 16:51:
[..]
Wel bij de bruiloft hoop ik, maar niet bii het jurk-uitzoeken
Ooooow, dan begreep ik je verkeerd, Gelukkig!
Yumi
11-10-2026 om 19:18
Auwereel schreef op 11-10-2026 om 17:36:
[..]
Ja, daar zit wat in...
Bij dochter mocht het ook niet, maar toen we het vroegen, zei de verkoopster... sorry nee dat mag niet, maar ik moet even iets halen
Als je dochter het vraagt en uitlegt dat je te ver woont om mee te gaan, dan mag het vast wel.
Auwereel
11-10-2026 om 19:47
Ik vraag me af of ik er online bij kan zijn. Zou dan wel eens nachtwerk kunnen worden, met 11-12 uur tijdsverschil.
Alias1
11-10-2026 om 19:57
Auwereel schreef op 11-10-2026 om 17:02:
[..]
Ja, ik ben niet bij de "Say yes to the dress"!
ik kan me nauwelijks voorstellen hoe je je voelt, dat je er niet bij kunt zijn. Ik ben komende vrijdag namelijk wel de gelukkige, dat ik met mijn oudste gelukkig wel mee mag, bruidsjurk uitzoeken. Eerlijk gezegd was ik bijna verbaasd dat ik mee mocht. Oudste is nogal eigengereid...
Paar weken terug was ze jarig, ontmoette toen ook de 2 vriendinnen die meegaan. Ik heb gezegd dat ik echt HEEL hard mn best ga doen om geen tranen te laten
Auwereel
11-10-2026 om 20:11
Alias1 schreef op 11-10-2026 om 19:57:
[..]
ik kan me nauwelijks voorstellen hoe je je voelt, dat je er niet bij kunt zijn. Ik ben komende vrijdag namelijk wel de gelukkige, dat ik met mijn oudste gelukkig wel mee mag, bruidsjurk uitzoeken. Eerlijk gezegd was ik bijna verbaasd dat ik mee mocht. Oudste is nogal eigengereid...
Paar weken terug was ze jarig, ontmoette toen ook de 2 vriendinnen die meegaan. Ik heb gezegd dat ik echt HEEL hard mn best ga doen om geen tranen te laten
![]()
Ik was ook verbaasd dat ze het vroeg, maar toen ik mijn verbazing uitte, zei ze "Ik zeg ook niet dat ik naar je ga luisteren! 😜"
Veel plezier bij het uitzoeken en succes met je tranen binnenhouden!