Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Verkering schrijf elke dag een verslagje van de vakantie voor zijn familie. Zo suf maar moet elke keer lachen!

Auwereel schreef op 25-09-2026 om 18:57:

[..]

Dacht dat nu het herfst is, we van die ellende verlost zouden zijn, maar deze klacht hoort natuurlijk niet in dit topic...

Maar de zon staat lang niet zo hoog dus de warmte is veel minder intens. Daarbij gaat de zon al een heel stuk eerder onder èn de nachten zijn koel…geef mij maar deze “Indian Summer” of “oude wijven zomer” zoals ze het ook wel (heel passend 🤭) noemen

madee schreef op 26-09-2026 om 07:31:

[..]

Maar de zon staat lang niet zo hoog dus de warmte is veel minder intens. Daarbij gaat de zon al een heel stuk eerder onder èn de nachten zijn koel…geef mij maar deze “Indian Summer” of “oude wijven zomer” zoals ze het ook wel (heel passend 🤭) noemen

O heerlijk ja. Gisteren de hele dag buiten gezeten/gewerkt.  Lekker om 19.00 al de zon van de ramen dus alles tegen elkaar open gezet om de slaapkamer even door te tochten en zo af te koelen. 

Kom ik rond bedtijd boven zit alles alweer potdicht. Had man gedaan, want het tochtte.

Ja dat was de bedoeling van doortochten!

Met de zon op het raam wordt het zomaar 24 graden op de slaapkamer. Dan valt slapen niet mee! 

Auwereel schreef op 25-09-2026 om 18:57:

[..]

Dacht dat nu het herfst is, we van die ellende verlost zouden zijn, maar deze klacht hoort natuurlijk niet in dit topic...

Edit, on-topic, ik woon hemelsbreed niet ver van de kust, daarom wordt het hier niet zo warm, niet meer dan 24 graden, blij toe!

Denk dat de soep niet zo heet is als ze opgediend wordt

Ik hoop het, ik moet werken en de klimaatbeheersing van mijn werk is niet je-van-het.

Bezoek van een dierbaar iemand die ik al langere tijd niet gezien heb en goed gesprek en gezelligheid daarmee. Ook iemand met beperkingen dus heel blij dat ze de moeite en energie genomen heeft.

Ik had zonet 4 egels in de tuin! Prachtig gezicht

buufie schreef op 26-09-2026 om 21:08:

Ahh egels    

lientje69 schreef op 26-09-2026 om 12:55:

Bezoek van een dierbaar iemand die ik al langere tijd niet gezien heb en goed gesprek en gezelligheid daarmee. Ook iemand met beperkingen dus heel blij dat ze de moeite en energie genomen heeft.

Ah fijn Lientje! Ook fijn dat het jullie beide lukte op hetzelfde moment

buufie schreef op 26-09-2026 om 21:08:

Oh, wat leuk!  

Die zou ik ook zo graag eens in mijn tuin zien. Maar ik woon in een vinexwijk met minituin. Wel veel groen, als enige in t rijtje. 

Hier veel groene tuinen en bij de buurvrouw echt heel diervriendelijk. Die had vorige zomer 3 Engels in de tuin. Zóóó schattig! 

Tot het tijd is om te paren. Wat een herrie maken ze dan. Dat is echt niet leuk. 

Bakblik schreef op 27-09-2026 om 14:06:

Hier veel groene tuinen en bij de buurvrouw echt heel diervriendelijk. Die had vorige zomer 3 Engels in de tuin. Zóóó schattig!

Tot het tijd is om te paren. Wat een herrie maken ze dan. Dat is echt niet leuk.

Dat doet ook best veel pijn, met al die stekels…ik snap het wel 🤪

madee schreef op 27-09-2026 om 14:21:

[..]

Dat doet ook best veel pijn, met al die stekels…ik snap het wel 🤪

70 km gefietst, partner moest ergens heen en heeft mij met fiets meegenomen, ik ben terug gefietst ( elektrisch, want ik ben niet sportief) heerlijke tocht grotendeels door voor mij onbekend gebied, zonnetje erbij , krentenbol mee,de rit had van mij wel langer mogen duren.

Groentetuin schreef op 27-09-2026 om 16:00:

70 km gefietst, partner moest ergens heen en heeft mij met fiets meegenomen, ik ben terug gefietst ( elektrisch, want ik ben niet sportief) heerlijke tocht grotendeels door voor mij onbekend gebied, zonnetje erbij , krentenbol mee,de rit had van mij wel langer mogen duren.

Zo, da's een flink eind, óók op een e-bike.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.