Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Moosey
23-09-2026 om 19:08
buufie schreef op 23-09-2026 om 16:45:
lekkere werkdag gehad, druk, maar fijn gewerkt. Collega is nog ziek, daardoor eigenlijk minder stress.
Ik zou dat geloof ik toch op ongeveer deze manier aan mijn leidinggevende laten weten als ik jou was. Ik zou t althans graag weten als in mijn team samenwerking zo ervaren werd.
buufie
23-09-2026 om 19:14
Moosey schreef op 23-09-2026 om 19:08:
[..]
Ik zou dat geloof ik toch op ongeveer deze manier aan mijn leidinggevende laten weten als ik jou was. Ik zou t althans graag weten als in mijn team samenwerking zo ervaren werd.
ik heb het wel eens aangegeven bij manager, en ook met hem er wel over gehad. Maar dan komt hij later er weer op terug, of zegt: Alles moet altijd op jouw manier of zoiets. Of hij zegt ja op een voorstel en doet vervolgens nee. Heel irritant.
Auwereel
23-09-2026 om 23:28
Auwereel schreef op 23-09-2026 om 19:05:
Ik was al een dag het bedeltje kwijt dat ik aan mijn sleuteletui had hangen. Een klein ding, dus ik dacht, die vind ik nooit weer. Vandaag pak ik mijn fiets uit de stalling van mijn werk en ik denk, zou ik 'm hier verloren zijn? Ik doe twee stappen opzij en zie 'm liggen! Ik snap niet hoe het bedeltje heeft kunnen ontsnappen, ik heb 'm nu maar op een andere manier vastgemaakt. Blij dat ik het terug heb!
Grote terugvinddag van sieraadjes vandaag, ik heb ook een speldje weergevonden dat ik kwijt was. En een ander klein hebbedingetje waar ik op gesteld was, dat kapot was gegaan, heb ik heel mooi weten te repareren!
En dat naast een volle werkdag, en een caviahok schoonmaken. Productief hoor!
Koettie
24-09-2026 om 19:51
Heerlijk dagje gehad en nu met een boek, koffie en een wijntje buiten terwijl vriend voetbal kijkt. Lekker gezwommen en rondgelopen vandaag. Straks inpakken en lekker douchen, morgen richting Lissabon!
Bakblik
25-09-2026 om 09:05
Een blij van gisteren maar toch ik was héél blij.
Ik ging naar een klassiek concert en heb op het laatste moment mijn festivaldopjes nog in mijn jaszak gestopt. Kwamen goed van pas bij de opening en het laatste stuk dat gespeeld werd.
Mijn vader kon zijn geluid van de hoorapparaten wat bijstellen.
Auwereel
25-09-2026 om 11:35
Bakblik schreef op 25-09-2026 om 09:05:
Een blij van gisteren maar toch ik was héél blij.
Ik ging naar een klassiek concert en heb op het laatste moment mijn festivaldopjes nog in mijn jaszak gestopt. Kwamen goed van pas bij de opening en het laatste stuk dat gespeeld werd.
Mijn vader kon zijn geluid van de hoorapparaten wat bijstellen.
Ik heb ook wel eens met gevoelige oren bij een klassiek concert gezeten. Ik ben onversterkte koorzang van kleinere koren gewend, dit was een vol orkest, heel wat anders. Sindsdien probeer ik ook om mijn oordopjes te denken.
Damoontje
25-09-2026 om 12:36
Jujubee schreef op 23-09-2026 om 16:24:
[..]
Fijn toch dat je blij bent met je haar! Lijkt me heerlijk. Je verft het dus ook nooit? Scheelt weer geld, toch, haha. Vroeger, als kind, was ik witblond, maar dat is elk jaar donkerder geworden. Broer en ik zijn beiden (as)donkerblond. Soms licht het in de zomer wat op. Maar ik verf mijn haar al sinds mijn 15e. Altijd een andere kleur. Meestal bruin/roodbruin/donkerbruin/kastanjebruin/bijna zwart. Alles heb ik bijna gehad. Behalve blond. Mijn nieuwe kleur zit erin en ik ben er blij mee. Het is niet te donker en er is geen drastische verandering, maar het staat fris en het saaie is eraf. Het staat heel natuurlijk. Heeft mams goed gedaan.
Ha Jujubee, ik heb het wel geverfd in het verleden. In mijn tienerjaren vaak een tintje blonder (gewoon mijn hele haar, geen highlights) en dan kon ik laten uitgroeien zonder dat het gek of onnatuurlijk stond. Ongeveer 10 jaar geleden een paar keer een uitwasbare kleurspoeling genomen in een donkere kleur. Het stond me wel heel goed, die warme kleuren. Maar het ging er niet meer helemaal uit.... één keer bleef het worteltjesoranje. De bruiloft van mijn zus kwam er toen aan en daar wilde ik wel mooi haar hebben, zeker met het oog op de foto's.
Ik heb een goede kapper gevonden die mijn haar weer blond kreeg... maar ik heb een hele middag gezeten en was 200 euro lichter. Dat wil ik niet meer, dat is veel te veel geld voor mij.
Daarna heb ik het nooit meer geverfd. Het grappige is dat ik als kind al middenblond haar had en dat dat zo gebleven is, misschien ietsje donkerder. Veel kinderen hebben witblond haar en worden veel donkerder, maar bij mij was het als peuter al blond-blond.
Blij van een reisverslag dat ik lees in combinatie met een paar reis-topics hier. Ik besef dat het me leuk lijkt weer eens alleen te reizen en dan door Spanje. Voor mijn gezondheid is lang vliegen niet goed maar Spanje kan wél en ik spreek de taal een beetje. Blij dat ik zo'n leuk idee heb
Damoontje
25-09-2026 om 12:47
Grote blij: Ik heb een dag van fiets, trein, lopen, fiets, etc etc etc... en nu kan ik met iemand meerijden met de auto wat voor mij heel veel scheelt. Yeah 
Broodjebrie
25-09-2026 om 15:44
ik heb een fijn gesprek gehad op werk. Uit kunnen spreken waar ik tegenaan loop en daar werd heel fijn op gereageerd.
Yumi
25-09-2026 om 17:45
buufie schreef op 25-09-2026 om 09:43:
Dat ik al weekend heb en het vandaag mooi weer wordt. Heerlijk.
Niet alleen vandaag... 😎
Temperatuur gaat 30 graden naderen door 'zwak warmtefront' | Binnenland | NU.nl
Auwereel
25-09-2026 om 18:56
Broodjebrie schreef op 25-09-2026 om 15:44:
ik heb een fijn gesprek gehad op werk. Uit kunnen spreken waar ik tegenaan loop en daar werd heel fijn op gereageerd.
Ik hoop dat het niet alleen een reactie is, maar ook actie, zodat het beter zal gaan op je werk.
Auwereel
25-09-2026 om 18:57
Yumi schreef op 25-09-2026 om 17:45:
[..]
Niet alleen vandaag... 😎
Temperatuur gaat 30 graden naderen door 'zwak warmtefront' | Binnenland | NU.nl
Dacht dat nu het herfst is, we van die ellende verlost zouden zijn, maar deze klacht hoort natuurlijk niet in dit topic...
Edit, on-topic, ik woon hemelsbreed niet ver van de kust, daarom wordt het hier niet zo warm, niet meer dan 24 graden, blij toe!
Broodjebrie
25-09-2026 om 19:35
Auwereel schreef op 25-09-2026 om 18:56:
[..]
Ik hoop dat het niet alleen een reactie is, maar ook actie, zodat het beter zal gaan op je werk.
Dat hoop ik ook. De tijd zal het uitwijzen.