Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

niet specifiek vandaag, maar de afgelopen twee weken ben gisteren teruggekomen van een heerlijke groepsreis. 
Ik was een beetje bang dat de groep misschien tegen zou vallen. Zeker nadat ik in het ergenis topic wat slechte ervaringen had gelezen. 
Maar we hadden een hele leuke groep iedereen kon ook goed mee komen en iedereen was ook altijd op tijd. 
En de reis was supermooi en heel veel gezien

Yumi schreef op 20-09-2026 om 22:27:

[..]

Precies, daar kan je ook een alias voor gebruiken

😆

Damoontje schreef op 20-09-2026 om 21:25:

Blij met de negeerknop, wat dat betreft.

negeerknop?

Pooh-Bear schreef op 21-09-2026 om 13:56:

niet specifiek vandaag, maar de afgelopen twee weken ben gisteren teruggekomen van een heerlijke groepsreis.
Ik was een beetje bang dat de groep misschien tegen zou vallen. Zeker nadat ik in het ergenis topic wat slechte ervaringen had gelezen.
Maar we hadden een hele leuke groep iedereen kon ook goed mee komen en iedereen was ook altijd op tijd.
En de reis was supermooi en heel veel gezien

Wat fijn! Je moet het inderdaad ook maar net treffen met je reisgenoten. 

Blij van een telefoontje van zoon. Hij komt toch niet thuis eten. 
Ik was net beginnen met koken en had vanmiddag al 2 kippenpoten besteld bij de kraam op het plein. 2 poten om te delen met 3 personen.
Nu mag ik een hele

Dat ik(samen met partner )vandaag heel veel fruit uit de tuin heb kunnen verwerken, beste klus maar nu veel in de vriezer en in potjes, hele winter profijt van!
De voorraad van vorig jaar is bijna op

Vanavond wordt eindelijk mijn haar geverfd. Nu al zin in. Ik heb nu mijn eigen saaie donkerblonde haarkleur en ben daar helemaal klaar mee. Op naar de mokkabruine coupe. Past goed bij de herfst, beetje rood tintje erdoor. Ik voel me een totaal ander mens met een andere haarkleur. Heel gek eigenlijk. Ik heb blonde highlights gehad de afgelopen anderhalf jaar, maar dat past gewoon echt totaal niet bij me. Daar heb ik echt van gebaald. Dus ik ben blij dat mijn moeder vanavond even tijd heeft. Ik kan het ook zelf, maar ik vind de achterkant altijd zo tricky. Ik ben altijd bang dat ik wat oversla. En ook blij dat ik mijn neefje weer eens zie deze week. Ik moest de afgelopen tijd even overslaan i.v.m. mijn griepje, dus ik heb hem gemist. 

Hier midden- tot donkerblond en ik ben er wel blij mee. Ken in mijn omgeving veel vrouwen met deze kleur die het TE blond verven, waarbij het aan de onderkant piekerig, droog en afgebroken wordt. Zo'n warme kleur klinkt mooi Jujubee. 

Blij: Ik had een berichtje gestuurd naar de begeleider van vriend dat hij er niet meer uitkwam met zijn praktische zaken, beetje een noodkreet. Geen antwoord gehad wat ik jammer vond. Vanmorgen belde vriend dat hem therapie is aangeboden wat hij met beide handen aangrijpt. Blij mee

Vakantie. We hoeven lekker NIETS. Morgen een kasteel bezoeken en daarna zwemmen in het zwembad bij het huisje en luieren in de zon/schaduw. In de avond uit eten. Nu lekker slapen. 

Koettie schreef op 23-09-2026 om 00:05:

Vakantie. We hoeven lekker NIETS. Morgen een kasteel bezoeken en daarna zwemmen in het zwembad bij het huisje en luieren in de zon/schaduw. In de avond uit eten. Nu lekker slapen.

Klinkt goed Koettie, geniet ervan.

Geniet ervan Koettie en veel plezier!

Zó veel felicitaties.  Wat leuk!

Damoontje schreef op 22-09-2026 om 08:29:

Hier midden- tot donkerblond en ik ben er wel blij mee. Ken in mijn omgeving veel vrouwen met deze kleur die het TE blond verven, waarbij het aan de onderkant piekerig, droog en afgebroken wordt. Zo'n warme kleur klinkt mooi Jujubee.

Blij: Ik had een berichtje gestuurd naar de begeleider van vriend dat hij er niet meer uitkwam met zijn praktische zaken, beetje een noodkreet. Geen antwoord gehad wat ik jammer vond. Vanmorgen belde vriend dat hem therapie is aangeboden wat hij met beide handen aangrijpt. Blij mee

Fijn toch dat je blij bent met je haar! Lijkt me heerlijk. Je verft het dus ook nooit? Scheelt weer geld, toch, haha. Vroeger, als kind, was ik witblond, maar dat is elk jaar donkerder geworden. Broer en ik zijn beiden (as)donkerblond. Soms licht het in de zomer wat op. Maar ik verf mijn haar al sinds mijn 15e. Altijd een andere kleur. Meestal bruin/roodbruin/donkerbruin/kastanjebruin/bijna zwart. Alles heb ik bijna gehad. Behalve blond. Mijn nieuwe kleur zit erin en ik ben er blij mee. Het is niet te donker en er is geen drastische verandering, maar het staat fris en het saaie is eraf. Het staat heel natuurlijk. Heeft mams goed gedaan. 

We zijn net samen op stap geweest om te shoppen bij de kringloopwinkel. Ik heb vier mooie truien en blousjes gescoord en die cadeau gekregen van haar. Ze wil altijd graag trakteren. Super lief natuurlijk, ze weet dat ik altijd krap zit met mijn gedeeltelijke uitkering. Maar soms wil ik ook wat leuks voor haar kopen. Dat accepteert ze niet altijd. Dat zijn moeders, hè.  

Fijn dat je vriend therapie aanpakt. Ik snap dat je daar blij mee bent. Hopelijk helpt het hem. 

@ Koettie, fijne vakantie! Geniet er lekker van. 

lekkere werkdag gehad, druk, maar fijn gewerkt. Collega is nog ziek, daardoor eigenlijk minder stress. 

Ik was al een dag het bedeltje kwijt dat ik aan mijn sleuteletui had hangen. Een klein ding, dus ik dacht, die vind ik nooit weer. Vandaag pak ik mijn fiets uit de stalling van mijn werk en ik denk, zou ik 'm hier verloren zijn? Ik doe twee stappen opzij en zie 'm liggen! Ik snap niet hoe het bedeltje heeft kunnen ontsnappen, ik heb 'm nu maar op een andere manier vastgemaakt. Blij dat ik het terug heb!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.