Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ohh  Ik hou van puppy's! Ik snap dat je daar blij van wordt
Is het jullie eigen pup?

oooh puppy 

Yumi schreef op 15-09-2026 om 15:52:

[..]

Klopt, ik voel het niet aankomen. De ergotherapeut had het vaak over de stoplicht methode, groen ontspannen, oranje je bent moe, gas terug en rusten. Rood uitgeput, over grenzen gegaan.... bij mij is het groen of rood 🤨

Bij oranje of rood. Groen maak ik helaas nog niet mee.😢

Maar het stukje  tussen oranje en rood, zeg maar diep oranje, dat voel of merk ik dus niet. Dus altijd te laat met gas terugnemen. 

Mama-Inge schreef op 19-09-2026 om 19:36:

Puppy knuffelen

20260919-133813.jpg

Wat een schatje 

Wij zijn een nachtje weg. Bij het hotel staat een bord bij de parkeerplaats: haal uw waardevolle spullen uit de auto.  Zegt man : heb ik gedaan. Ik heb jou eruit gehaald ❤️

Vandaag een struik gesnoeid aangevallen. Heerlijk buiten fysiek bezig zijn!

HAHA!wait..what schreef op 19-09-2026 om 19:39:

Ohh Ik hou van puppy's! Ik snap dat je daar blij van wordt
Is het jullie eigen pup?

Nee een pup van onze (leen)hond 

lientje69 schreef op 19-09-2026 om 20:32:

Wij zijn een nachtje weg. Bij het hotel staat een bord bij de parkeerplaats: haal uw waardevolle spullen uit de auto. Zegt man : heb ik gedaan. Ik heb jou eruit gehaald ❤️

Ik heb mijn paraplu weergevonden, was achter de doos gevallen in het uiterste hoekje. Ik dacht dat-ie daar niet zou passen, maar wel dus.
Ben blij, want t was een cadeautje van m'n zoon.

Blij met het forum. Bij sommige andere fora zette ik mij altijd schrap, altijd voorbereid op scherpe opmerkingen. Hier heb ik dat echt veel minder. 

Was weer bijtijds wakker en lekker nog even liggen doezelen en bedenken hoe fantastisch het is dat wij zoveel lieve behulpzame vrienden en familieleden hebben die allemaal een dagje komen helpen met alles rondom onze verhuizing. Wat een enorme luxe is dat. 

dat IK het niet altijd hoef te zijn om corrigerend op te treden als mensen echt heel domme dingen zeggen...

Blij met de negeerknop, wat dat betreft. 

Blij met de twee nieuwste 'aanwinsten' van mijn therapiegroep. Die mij doen beseffen dat ik daar klaar ben. Nog een paar gesprekken om het af te ronden, dan laat ik het achter me. 

Damoontje schreef op 20-09-2026 om 21:25:

Blij met de negeerknop, wat dat betreft.

Eens!

Alias1 schreef op 20-09-2026 om 20:40:

dat IK het niet altijd hoef te zijn om corrigerend op te treden als mensen echt heel domme dingen zeggen...

Precies, daar kan je ook een alias voor gebruiken 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.