Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Auwereel
10-09-2026 om 16:18
lientje69 schreef op 10-09-2026 om 12:59:
Dochter mag als de voorbereidende onderzoeken goed zijn , starten met biologicals! Normaal moet je eerst het hele rijtje normale reuma medicijnen af maar omdat het bij haar zo agressief is ( ook problemen met het zicht naast veel pijn én huidklachten )
Hiermee mag ze ook zwanger worden , ze heeft een kinderwens voor de toekomst. Nu héél hard duimen dat de onderzoeken goed zijn én dat dit middel aanslaat.
Ik duim ook voor haar!
Broodjebrie
10-09-2026 om 19:19
ik zag net verschillende luchtballonnen voorbijkomen, leuk om te zien!!
BlairW
11-09-2026 om 10:42
Van een mooi aanbieding. Man loopt altijd te zeuren over de dikte van ons dekbed. Hij slaapt het liefst naar rond onder het dubbele winterdekbed en ik zweet me tegenwoordig de tandjes in bed. Lastig dus met 1 dekbed (en 2 losse wil ik liever niet). Nu had zelesta een vierseizoenen dekbed dat bestaat uit 4 delen. Die kan je aan elkaar ritsen in het midden en dan kan je dus ook het dikkere dekbed aan de dunnere ritsen en eventueel ook nog aan 1 kant de dubbele eraan vast maken met drukkertjes. Maar ja, formaat 240x220 is best prijzig, dus nooit gekocht. Gisteravond begon man weer over het winterdekbed. Dus ik vanmorgen nog maar eens bij zelesta gekeken, blijken die er uit te gaan en ze hadden alleen de zwarte nog in ons formaat. Zwaar in de aanbieding! Voor €23,60, heb er nog 2 kussenslopen a €4,47 bij besteld en ben inclusief verzenden nu €34,02 kwijt 🙈 hopelijk slaapt man binnenkort weer lekker en hoef ik niet meer zo moeilijk te doen met dat dubbele dekbed in een hoes krijgen. En deze kan ook gewoon in de wasmachine, omdat de delen allemaal los zijn. Een gewone uit 1 stuk past niet in mijn machine.
Koettie
11-09-2026 om 15:48
Ben scriptie van vriendin aan het nakijken en trots! En grappig om te zien dat ik veel meer oog heb voor goedlopende teksten en consequent gebruik van worden dan toen ik mijn scriptie moest doen. Wat een horror was dat
Citroengraag
12-09-2026 om 18:21
Met wat minder energie toch naar een festival gegaan (proef de liefde) en het toch bijna vier uur volgehouden ☺️
Moosey
12-09-2026 om 18:28
VRIJ! Dik twee weken. Waarin ik wel moet klussen en verhuizen maar hoe heerlijk om nu alleen maar daarmee bezig te hoeven zijn, en hoe heerlijk dat we over een kleine twee weken echt in ons nieuwe huis wonen! Onvoorstelbaar zeg. Ik ben vorig jaar rond deze tijd zo’n beetje begonnen met voorbereiden voor de verkoop van dit huis. Pfff…
Yumi
12-09-2026 om 21:36
Moosey schreef op 12-09-2026 om 18:28:
VRIJ! Dik twee weken. Waarin ik wel moet klussen en verhuizen maar hoe heerlijk om nu alleen maar daarmee bezig te hoeven zijn, en hoe heerlijk dat we over een kleine twee weken echt in ons nieuwe huis wonen! Onvoorstelbaar zeg. Ik ben vorig jaar rond deze tijd zo’n beetje begonnen met voorbereiden voor de verkoop van dit huis. Pfff…
Wat heerlijk voor je dat het einde in zicht is! Dat de laatste loodjes licht mogen zijn 🤞
Auwereel
13-09-2026 om 15:56
Blij van de fijne wandeling, het recreatiebos ruikt al echt herfstig door de regen. Overal schieten paddenstoelen uit de grond: Parelstuifzwam, vezelkop, Russula, Gewone Krulzoom, Populiermelkzwam, Blanke champignonparasolzwam.
Maar ook nog verschillende soorten vlinders gezien.
Wat minder blij was ik van de waarneming van een Rode Amerikaanse Rivierkreeft die we op ons pad tegenkwamen. Zijn dreigende houding staat voor wat-ie met ons landschap schijnt te doen als invasieve soort.
Herfstappeltaart
13-09-2026 om 16:39
Auwereel schreef op 13-09-2026 om 15:56:
Blij van de fijne wandeling, het recreatiebos ruikt al echt herfstig door de regen. Overal schieten paddenstoelen uit de grond: Parelstuifzwam, vezelkop, Russula, Gewone Krulzoom, Populiermelkzwam, Blanke champignonparasolzwam.
Maar ook nog verschillende soorten vlinders gezien.
Wat minder blij was ik van de waarneming van een Rode Amerikaanse Rivierkreeft die we op ons pad tegenkwamen. Zijn dreigende houding staat voor wat-ie met ons landschap schijnt te doen als invasieve soort.
Ja dat is echt een probleem.
buufie
13-09-2026 om 17:25
Blij van de prachtige reis die ik gemaakt heb, een fijne groep. Maar ook weer blij met mijn eigen plekje en niet de hele dag 'aan' staan
Moosey
13-09-2026 om 22:32
Wat fijn buufie, dat het een mooie ervaring was.
Ik werd blij van alle mensen die ik vandaag heb ontmoet in mijn nieuwe straat
Wordt echt fijn wonen 
Jujubee
14-09-2026 om 06:10
buufie schreef op 13-09-2026 om 17:25:
Blij van de prachtige reis die ik gemaakt heb, een fijne groep. Maar ook weer blij met mijn eigen plekje en niet de hele dag 'aan' staan
Wat leuk! Je moet altijd maar geluk hebben met een fijne groep op een groepsreis, dus top dat je met je neus in de boter gevallen bent. Hoe lang ben je weggeweest?
Fijn dat je een eigen plek had om even tot rust te komen. Een eigen kamer is echt heel belangrijk.
Ik ben blij want ik voel me niet meer ziek en ik ga zo naar de Efteling met mijn moeder. Joepie.
Ik ben echt net op tijd hersteld. Zelfs de snotneus is eindelijk weg. Ik ben er al jaren niet meer geweest, dus ik heb er veel zin in.
Koettie
14-09-2026 om 07:48
Was geinstafluenst voor glowdip dipping powder nagellak. Eerste poging was vreselijk maar tweede zit er mooi op! Benieuwd hoe lang het goed blijft.
buufie
14-09-2026 om 07:55
Jujubee schreef op 14-09-2026 om 06:10:
[..]
Wat leuk! Je moet altijd maar geluk hebben met een fijne groep op een groepsreis, dus top dat je met je neus in de boter gevallen bent. Hoe lang ben je weggeweest?
Fijn dat je een eigen plek had om even tot rust te komen. Een eigen kamer is echt heel belangrijk.
Ik ben blij want ik voel me niet meer ziek en ik ga zo naar de Efteling met mijn moeder. Joepie.
Ik ben echt net op tijd hersteld. Zelfs de snotneus is eindelijk weg. Ik ben er al jaren niet meer geweest, dus ik heb er veel zin in.
9 dagen weg geweest, was heel intensief, maar had een fijne kamergenoot, hadden hetzelfde ritme. Thuis weer mijn eigen plekje, wat ik ook fijn vindt.