Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Damoontje
06-09-2026 om 16:43
Dat ik ondanks wat stress toch een zondag-gevoel heb kunnen creëren. Volgens mij zelfs een beetje bruin geworden.
Auwereel
06-09-2026 om 17:10
Blij van de vlinders die we hebben gespot bij onze wandeling. Mannetjes Icarus blauwtjes zien er totaal anders uitv(blauw) dan de vrouwtjes (bruin met helder witte stippen). Man en ik hebben beide gezien, dus daar kunnen rupjes van komen!
buufie
06-09-2026 om 19:26
een prachtige dag in IJsland. Heel veel gezien en echt genoten van de prachtige natuur. En een leuke groep, ook fijn.
lientje69
06-09-2026 om 19:31
Ik heb een nachtje weg geboekt met man. Om te proberen of dat gaat. Zin in!
Yumi
06-09-2026 om 22:55
buufie schreef op 06-09-2026 om 19:26:
een prachtige dag in IJsland. Heel veel gezien en echt genoten van de prachtige natuur. En een leuke groep, ook fijn.
Klinkt goed Buufie!
Earlgreythee
07-09-2026 om 07:59
Gewoon zomaar binnenlopen bij de parfumzaak om een nieuwe geur te proberen. En dan na goed advies te vertrekken met een testertje om eens goed uit te proberen. Dat vind ik af en toe zo heerlijk om te doen! Dus daar werd ik gisteren blij van 😊
Damoontje
07-09-2026 om 08:33
Blij met de zon.
Het weer was wel heel snel omgeslagen van zomer haar herfst, leek het. Nu toch nog een beetje nazomer.
Herfstappeltaart
07-09-2026 om 10:50
Dat man en ik net samen anderhalf uur in de achtertuin gebuffeld hebben. Gras gemaaid, ouwe zooi weggegooid en afgeknipt, geschoffeld, tegelvoegen gekrabt. Het ziet er nu alweer een stuk beter uit allemaal.
Bellebelle
07-09-2026 om 13:16
De hond van de buren bleef maar blaffen, het leek net of hij achterin de tuin op een trap stond waar hij niet vanaf kwam. Dezelfde buren hebben net een baby gekregen, maar ik heb toch maar even aangebeld.
De buurvrouw stond met de baby in de armen en we raakten in gesprek over hoe zwaar die kraamtijd kan zijn. Uiteindelijk vroeg ik haar of ze misschien even wilde douchen, want ik weet dat dat er soms bij inschiet met zo'n baby. Ik heb haar aangeboden de baby over te nemen, zodat zij even lekker kon douchen. Dus ik heb heerlijk met het kleine frummeltje op schoot gezeten, terwijl de buurvrouw even lekker kon douchen. De hond kwam trouwens meteen naar beneden toen de buurvrouw hem riep.
Herfstappeltaart
07-09-2026 om 13:17
Bellebelle schreef op 07-09-2026 om 13:16:
De hond van de buren bleef maar blaffen, het leek net of hij achterin de tuin op een trap stond waar hij niet vanaf kwam. Dezelfde buren hebben net een baby gekregen, maar ik heb toch maar even aangebeld.
De buurvrouw stond met de baby in de armen en we raakten in gesprek over hoe zwaar die kraamtijd kan zijn. Uiteindelijk vroeg ik haar of ze misschien even wilde douchen, want ik weet dat dat er soms bij inschiet met zo'n baby. Ik heb haar aangeboden de baby over te nemen, zodat zij even lekker kon douchen. Dus ik heb heerlijk met het kleine frummeltje op schoot gezeten, terwijl de buurvrouw even lekker kon douchen. De hond kwam trouwens meteen naar beneden toen de buurvrouw hem riep.
Wat lief van jou!
Bellebelle
07-09-2026 om 13:23
Herfstappeltaart schreef op 07-09-2026 om 13:17:
[..]
Wat lief van jou!
Bedankt. Ik moet er wel bij zeggen dat ik dol ben op baby's (zeker als ik die weer terug kan geven aan één van de ouders
.
BlairW
07-09-2026 om 16:13
Man heeft kaartjes voor Roxy Dekker in de Arena kunnen scoren! De pre-sale was heel snel uitverkocht, maar man lukt het om de 1 of andere reden altijd 😁 dus 24 april sta ik samen met dochter en nog 2 vriendinnen te swingen bij Roxy (en hopelijk ook Bankzitters, Russo enz) 🥰
Bakblik
07-09-2026 om 16:22
Onze campingburen, die de hele dag zware gesprekken voerden met hun buren (ik denk dat de vrouwen zussen zijn) zijn definitief vertrokken! Te zien aan de hele lege plaats, de emmers en de droogmolen die steeds bleven staan zijn nu ook weg.
Ik snap dat het gezellig kan zijn om met iemand op vakantie te gaan, zelf ook weleens gedaan, maar vanaf ontbijt tot aan bedtijd alles samen doen kan irritant zijn voor anderen die in een tent verblijven.
Ik was die continue discussies over de wereldvrede, Trump, Poetin, het betere onderwijs bij onze zuiderburen en klimaatverandering echt helemaal zat.
Ben hier sinds zaterdag 14.00 en heb gistermiddag wel 5 uur pauze gehad, omdat wij gingen wandelen.
Damoontje
07-09-2026 om 16:46
Bellebelle schreef op 07-09-2026 om 13:23:
[..]
Bedankt. Ik moet er wel bij zeggen dat ik dol ben op baby's (zeker als ik die weer terug kan geven aan één van de ouders
.
En waarschijnlijk weet de buurvrouw over 10 jaar nog hoe fijn het was dat jij dit even aanbood. Ik word blij van je post.