Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik heb logeerkatten dus kan de deur niet open zetten. Maar ik ben blij dat ik vannacht uiteindelijk weer in slaap gevallen ben na uren wakker geweest te zijn. En dat mijn valpartij van gisteren alleen wat blauwe plekken hebben opgeleverd.

Van de beslissing een mooie jaren 50/60-fauteuil niet weg te gaan doen maar m op te gaan laten knappen. Gaat natuurlijk een smak geld kosten en ik dacht altijd dat ik het er niet voor over had omdat ik voor dat geld ook 4 IKEA Ekenaset-fauteuils zou kunnen kopen en die vind ik ook echt mooi (alleen vind ik geen enkele bekledingsoptie echt leuk..) maar ik kan m gewoon niet weg doen, het frame en de armleuningen zijn zo verschrikkelijk mooi gemaakt en mooi van vorm.. Dus nu toch maar offertes aan het opvragen voor op laten knappen. 
Ik heb een prachtige tweedehands bank gekocht voor 500 euro ipv de 2.500 die ik voor een nieuwe had begroot, dus dan kan bruin dit wel trekken

Dat het vannacht goed geregend heeft!
Sinds rond mijn huis stratenmakers aan het werk zijn geweest lag overal nog zand op  de stenen, dat is nu eindelijk aardig weggespoeld.

Hier ook regen. Ik hoop vooral dat de enorme brand in de Hoge Venen, hier niet zo ver vandaan, geblust kan worden. Het doet me echt pijn om te weten dat zo'n schitterend natuurgebied voor zo'n groot deel verwoest is.

Blij voor beste vriendin dat ze de liefde van haar leven heeft gevonden. Het is haar zo gegund, ze komt tot rust in zijn thuisland. Ze heeft besloten naar zijn land de emigreren. Gelukkig binnen de EU, dus kan altijd op bezoek. 💜

Vandaag afscheid genomen op Schiphol, niet dat ik haar nooit meer zie, maar ze woont niet meer om de hoek. My Bluey to my Bingo. Chase your dreams, bestie. 🥹

SombraOnline schreef op 17-08-2026 om 12:46:

Blij voor beste vriendin dat ze de liefde van haar leven heeft gevonden. Het is haar zo gegund, ze komt tot rust in zijn thuisland. Ze heeft besloten naar zijn land de emigreren. Gelukkig binnen de EU, dus kan altijd op bezoek. 💜

Vandaag afscheid genomen op Schiphol, niet dat ik haar nooit meer zie, maar ze woont niet meer om de hoek. My Bluey to my Bingo. Chase your dreams, bestie. 🥹

Wat mooi♥️

Een onverwachte bos bloemen van een buurvrouw.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.