Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Bellebelle schreef op 28-07-2026 om 11:07:

[..]

Tip: koop een rubberen ballonspuitje en doe het voortaan zelf. Voor mij echt een redding, want mijn oren zitten regelmatig dicht.

Ik heb deze tip ook hier op het forum gekregen. Ik weet niet meer of die van jou kwam of iemand anders. Maar ik ben echt heel blij met dat ding!

Koettie schreef op 28-07-2026 om 21:25:

Heb me aangemeld voor een stop met roken coach vorige week en vandaag al de intake. Dom want weet precies hoe t moet maar toch een stok achter de deur en dat ik mezelf serieus neem. Stopdag is zondag. Heb al lekkere thee voor mezelf besteld.

Fijn dat je al zo snel na aanmelding de intake had. Succes!

lientje69 schreef op 29-07-2026 om 07:59:

[..]

Oeh wat lekker. Veel plezier. En in elk geval genoeg afleiding dan om te stoppen met roken. Of ben je zondag al weer thuis?

Zaterdagavond weer thuis. Maar zondag paar klusjes doen, oa balkon helemaal opruimen dus komt wel goed. En nagenieten dan van mn leuke weekend. 

Bailey26 schreef op 29-07-2026 om 09:44:

[..]

Ik heb deze tip ook hier op het forum gekregen. Ik weet niet meer of die van jou kwam of iemand anders. Maar ik ben echt heel blij met dat ding!

Hoe dan ook, fijn dat het helpt. Ik heb een beetje taai oorsmeer en een baan waarbij een goed gehoor belangrijk is, echt een redding. 

@Koettie, houd vol en veel plezier in Engeland.

Ik had ineens een raar probleem met mijn  fijne (RIH) fiets  : het achterwiel voelde aan alsof ik over een grindpad reed. Zomaar van de ene op de andere dag.  Naar gevoel.
Ik ging zoeken op GOOGLE en kwam uit op een mogelijke draai of beknelling van de binnenband.   Band helemaal leeg laten lopen en hele band 'gemasseerd'.  Vervolgens weer opgepompt.
En wat denk je : niets meer aan de hand.

Dus ik ben blij met :   

photo-1678483790053-71367bc7a02c?fm=jpg&q=60&w=3000&auto=format&fit=crop&ixlib=rb-4.1.0&ixid=M3wxMjA3fDB8MHxzZWFyY2h8M3x8Z29vZ2xlJTIwbG9nb3xlbnwwfHwwfHx8MA%3D%3D

Toen ik vanochtend veel te vroeg wakker werd was het 15 graden!  Heerlijk die koelte. Alles open gezet en het is nu in huis ook lekker afgekoeld.  Genieten! 

Afgeprijsd vlees bij de winkel. Gelijk ingeslagen voor de vriezer.

Blij ivm weekendje met zijn tweetjes,  lekker de dag beginnen  met koffie en croissantjes in de  achtertuin 

hittegolf in het zuiden van het land maar ik heb vandaag een prachtig mooi zacht grijs vestje gekocht van Alpacawol voor de winter. Nu al zin om aan te doen. 

krulliebollie schreef op 01-08-2026 om 17:36:

hittegolf in het zuiden van het land maar ik heb vandaag een prachtig mooi zacht grijs vestje gekocht van Alpacawol voor de winter. Nu al zin om aan te doen.

Heerlijk, ik houd van wol. Yakwol is mijn favoriet. Toevallig zie ik net mijn vriendin een foto van een bodywarmer posten, ook net gekocht. Ik zei al tegen haar dat ze helemaal klaar is voor de aankomende hittegolf  en je kunt natuurlijk, zoals ik in Miami heb gezien, je airco in je auto op standje diepvries zetten en je bontjas aantrekken. 

kleinkind was naar een pluktuin geweest, en wou ook bloemen voor oma plukken. Drie jaar, ik heb een verrassing niet kijken oma

Yumi schreef op 01-08-2026 om 20:13:

kleinkind was naar een pluktuin geweest, en wou ook bloemen voor oma plukken. Drie jaar, ik heb een verrassing niet kijken oma

Wat schattig 

Ik ben blij en trots dat ik vandaag al 16 weken niet meer rook!
😊

Horlepiep10! schreef op 01-08-2026 om 23:31:

😊

Dat is reuze knap! Je kan terrecht trots op jezelf zijn, nu doorzetten! Wordt t al makkelijker?

Horlepiep10! schreef op 01-08-2026 om 23:31:

😊

Al uitgerekend wat je hebt bespaard?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.