Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Van een gestofzuigd huis, schoon beddengoed, wassen gedraaid, en een koelkast vol met verse groente en heel veel zomerfruit.
Kostte extra veel moeite met de hitte, maar daarom nu ook extra blij 😁.

Net nog even (voor de tweede keer vandaag) gedoucht en nu met m’n katje voor de ventilator. Lekker geen afspraken meer vandaag, de wijn staat alvast koud, lekkere hapjes erbij en nieuwe tijdschriften liggen klaar.
Niets meer aan doen 💃🏻.

Blij dat het heel wat frisser ruikt in huis door het schone caviahok. Maar daarna moest er ook gestofzuigd worden en ziet het er nu ook weer netjes uit 

Dat de teakhouten kast die gratis werd aangeboden, echt heel mooi was en dat oudste niet voor niets 150 km heen (en ook weer terug) heeft gereden om m op te halen. De kast staat en past schitterend in hun nieuwe huis.

Dat er prachtige weerfoto's op NOS.nl staan, zoals deze :

1x528x1144x858-1144x858.webp

Onweer! EINDELIJK…

Dat het eindelijk wat afgekoeld is in huis en dat ik ook nog best goed geslapen heb. Tot zeven uur. Wow. Een wonder, want de slaapkamer was nog flink warm en ik kon niets open laten ivm het onweer en de regen. 
Ik ben ook heel blij met mijn nieuwe telefoon. Ik heb alles overgezet en hij is zo heerlijk snel. Wat een verademing. 
Ook blij dat Kroatië door is op het WK. Maar ja, helaas nu tegen Portugal. Dat vind ik wel zonde. Ik vind beide landen leuk om naar te kijken. 

Eindelijk wat in huis gedaan, was een zooitje. 

Koettie schreef op 28-06-2026 om 10:56:

Eindelijk wat in huis gedaan, was een zooitje.

Oh wat goed van je. Moet ik hier eigenlijk ook.. Maar het is nog 30 graden in de woonkamer en nog warmer in de slaapkamer dus kan me er echt niet toe zetten 🥵

HAHA!wait..what schreef op 28-06-2026 om 11:04:

[..]

Oh wat goed van je. Moet ik hier eigenlijk ook.. Maar het is nog 30 graden in de woonkamer en nog warmer in de slaapkamer dus kan me er echt niet toe zetten 🥵

Hier nu heerlijke 26.. Zo maar even douchen. Lig nu weer voor pamus op de bank. Goddank een robotstofzuiger, ook blij mee! 

Koettie schreef op 28-06-2026 om 11:24:

[..]

Hier nu heerlijke 26.. Zo maar even douchen. Lig nu weer voor pamus op de bank. Goddank een robotstofzuiger, ook blij mee!

Ooooh die wil ik ook! Die wil ik sowieso al, maar nu is een perfecte timing. Daar ga ik meteen even naar kijken 👍🏻.

Ramen en deuren open, ik voel de wind door mijn huis gaan 

dat ik vandaag nog vrij ben en pas om 9.00 wakker werd.. dat was lang geleden!! Had het nodig denk ik. Met die warmte slaap je al minder en we zijn het weekend naar CAS geweest dus dat waren ook korte nachtjes 

Net een AirBnBtje geboekt in Brussel voor in november als verrassing voor lief. Dan zijn we net anderhalve maand verhuisd en we gaan wegens verhuizing ook niet op vakantie, dus dat is dan wel even lekker. Had m echt binnen no time gevonden, wilde graag iets moois/aparts in een buurtje waar we vroeger veel geweest zijn voor werk en hops, daar stond ie. Nu al zin in 😊

Moosey schreef op 29-06-2026 om 16:12:

Net een AirBnBtje geboekt in Brussel voor in november als verrassing voor lief. Dan zijn we net anderhalve maand verhuisd en we gaan wegens verhuizing ook niet op vakantie, dus dat is dan wel even lekker. Had m echt binnen no time gevonden, wilde graag iets moois/aparts in een buurtje waar we vroeger veel geweest zijn voor werk en hops, daar stond ie. Nu al zin in 😊

Leuke verrassing Moosey, kunnen jullie lekker bijkomen van alle verhuisperikelen.

Ik heb mezelf verwend met een paraplu
Voor de regen 🌧️
windstoten van 120 km p/u 🌬️
UV-bescherming 99,95% van de UVA- en UVB-stralen  🌞 🛡️
Hittebescherming verlaagt de temperatuur merkbaar 🥵🛡️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.