Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

lientje69 schreef op 03-06-2026 om 16:25:

Soort van blij: dochter heeft in elk geval niet de reumavorm die de organen aantast.
Wel de middelste soort zeg maar : gewrichten én huid. Nu op zoek naar de juiste medicatie.

Ik hoop dat ze snel de juiste medicijnen vinden om het dragelijk te maken, want al is het niet de ergste variant, dit is naar genoeg! Sterkte!

Vandaag was zo'n dag dat ik besefte dat mn werk zo raar is maar zo goed bij me past en ik het zoo graag doe. En ben er goed in, ook fijn! 

lientje69 schreef op 03-06-2026 om 16:25:

Soort van blij: dochter heeft in elk geval niet de reumavorm die de organen aantast.
Wel de middelste soort zeg maar : gewrichten én huid. Nu op zoek naar de juiste medicatie.

Fijn dat het de organen niet aantast, heeft ze sjögren? Gewrichten en zeer droge huid? Hoop ze snel de juiste medicatie krijgt.

Yumi schreef op 03-06-2026 om 20:20:

[..]

Fijn dat het de organen niet aantast, heeft ze sjögren? Gewrichten en zeer droge huid? Hoop ze snel de juiste medicatie krijgt.

Artritis psioriatica.  Heeft mijn man ( toevallig? ) ook.

lientje69 schreef op 03-06-2026 om 20:39:

[..]

Artritis psioriatica. Heeft mijn man ( toevallig? ) ook.

Niet toevallig, als het in de familie zit heb je meer kans. 

Hoop dat ze het met medicijnen snel onder controle krijgen 

lientje69 schreef op 02-06-2026 om 17:08:

Jujubee, hoe was je eerste dag?

Ja, het ging goed hoor. Ik had me druk gemaakt om niks. Het werk is lekker simpel en de dag was zo om. Iedereen was erg aardig en ik heb wel een goede eerste indruk gekregen. Het enige lastige is nog de weg leren in het grote gebouw. Dat gaat hier wel even duren, met mijn richtingsgevoel. Maar tot nu toe aardige collega's en een relaxte sfeer. En geen werkdruk, dat is heel fijn. Geen kassa hoeven te tellen of ingewikkeld vragen van klanten. Ik ga vandaag weer en heb er best zin in. 

Jujubee schreef op 04-06-2026 om 05:21:

[..]

Ja, het ging goed hoor. Ik had me druk gemaakt om niks. Het werk is lekker simpel en de dag was zo om. Iedereen was erg aardig en ik heb wel een goede eerste indruk gekregen. Het enige lastige is nog de weg leren in het grote gebouw. Dat gaat hier wel even duren, met mijn richtingsgevoel. Maar tot nu toe aardige collega's en een relaxte sfeer. En geen werkdruk, dat is heel fijn. Geen kassa hoeven te tellen of ingewikkeld vragen van klanten. Ik ga vandaag weer en heb er best zin in.

Dit klinkt alvast fijn. Ik wens je heel veel werkplezier en innerlijke rust ( wat dat ontbrak volgens mij op je vorige werk )

Er zijn momenteel vier deprimerende wolken boven mijn hoofd en gisteren werd er één van weggenomen. Dat geeft even een wat betere nachtrust, voor een paar dagjes. 

lientje69 schreef op 04-06-2026 om 07:09:

[..]

Dit klinkt alvast fijn. Ik wens je heel veel werkplezier en innerlijke rust ( wat dat ontbrak volgens mij op je vorige werk )

Dank je wel. Ja dat klopt, innerlijke rust had ik zeker niet, haha. Wel veel stress. Het was een prima eerste weekje. De mensen zijn erg aardig en er hangt een leuke sfeer. Het is wel zwaar, zoveel lopen en sjouwen en zulke lange dagen, maar dat is gewoon wennen. Tot nu toe ben ik erg blij met mijn keuze. Nu lekker vier dagen weekend. Heerlijk. 

Blij van een  YT - filmpje als dit :

https://www.youtube.com/watch?v=CMCppoP94Vg

Toch wel blij vd regen, want dan is het rustig buiten.

Jojo63 schreef op 05-06-2026 om 13:59:

Toch wel blij vd regen, want dan is het rustig buiten.

Hier geen regen gezien, zonnetje juist 

We zijn nog op vakantie en zijn nu in een waterpark, wilde jongste graag heen. Oudste: van mij hoeft het niet. Toch gegaan, jongste moet namelijk af en toe haar energie kwijt. 1 keer raden wie er nu heel veel lol heeft…

Spontaan een nieuwe fiets gekocht 

Oh, wat voor een, Mama Inge"?

Ik werd blij van de warme ontvangst die ik kreeg toen ik bij de Non-Foodbank een fiets inleverde! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.