Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

bedankt voor je uitleg krulliebollie. Ik quote je expres niet want weet niet of je het weg gaat halen later.

Broodjebrie schreef op 07-05-2026 om 17:29:

bedankt voor je uitleg krulliebollie. Ik quote je expres niet want weet niet of je het weg gaat halen later.

Attent! Maar ik laat het staan.. ik ben ook werk-technisch niet herleidbaar met deze info. 

krulliebollie schreef op 07-05-2026 om 18:22:

[..]

Attent! Maar ik laat het staan.. ik ben ook werk-technisch niet herleidbaar met deze info.

Gelukkig. 

Ik loop een beetje te stuiteren want ik werd vandaag gebeld dat ik ben uitgenodigd voor een arbeidsvoorwaardengesprek! 
Vorige week even mee mogen lopen daar en leek me heel leuk. 
Het gesprek is eind mei dus wordt wel krap met ander werk opzeggen.. Maar ook wel gunstig want ik heb komende week nog een gesprek bij een ander bedrijf.
Ik hoop tegen die tijd ook daar meer duidelijkheid over te hebben

Nehalennia schreef op 07-05-2026 om 13:47:

Ali B 3 jaar, zou nog blijer zijn als de straf hoger was, maar binnen de kaders, heel blij.

Nou, zeg dat wel! Ik was al bang dat ie overal mee weg zou komen o.i.d.

HAHA!wait..what schreef op 07-05-2026 om 19:34:

Ik loop een beetje te stuiteren want ik werd vandaag gebeld dat ik ben uitgenodigd voor een arbeidsvoorwaardengesprek!
Vorige week even mee mogen lopen daar en leek me heel leuk.
Het gesprek is eind mei dus wordt wel krap met ander werk opzeggen.. Maar ook wel gunstig want ik heb komende week nog een gesprek bij een ander bedrijf.
Ik hoop tegen die tijd ook daar meer duidelijkheid over te hebben

Wat fijn HAHA!

Wat leuk en spannend HaHa!
Heb je een voorkeur voor 1 van de bedrijven, alhoewel waarschijnlijk heb je nog geen beeld van bedrijf 2 omdat je daar nog niet hebt meegelopen? 

De zon schijnt weer.

Moest vanmorgen lachen om mijn zware kat die middenin mijn bloembak ging staan omdat hij zo beter uitzicht had. 

Vandaag eindelijk naar de intake psycholoog, hopenlijk heb ik er wat aan.

Ik ben gevraagd voor een andere functie binnen het bedrijf waar ik nu werk. Groot bedrijf, en ik ben al dik 50, dus ik werd er wel blij van dat mijn talenten goed passen. Geen idee of ik het ga doen, het was ‘slechts’ een kop koffie en het zou betekenen dat ik mijn onlangs afgeronde studie niet meer ga gebruiken. Toch vleiend als ze je vragen 

ToetieToover schreef op 08-05-2026 om 09:22:

Ik ben gevraagd voor een andere functie binnen het bedrijf waar ik nu werk. Groot bedrijf, en ik ben al dik 50, dus ik werd er wel blij van dat mijn talenten goed passen. Geen idee of ik het ga doen, het was ‘slechts’ een kop koffie en het zou betekenen dat ik mijn onlangs afgeronde studie niet meer ga gebruiken. Toch vleiend als ze je vragen

Vleiend ja, het voelt als een groot compliment, je mag trots zijn op jezelf! 

Blij dat dochter en a.s. schoonzoon bij ons logeren mèt hond. Die vult de leegte van de afwezige cavia's prima op. Mijn cavia's gaan altijd voor aan het rek van de ren staan als ik langsloop in de hoop wat te eten te krijgen, hond volgt me nu vanaf dezelfde plek met z'n ogen. 
Vanmorgen kwam-ie heel nieuwsgierig de keuken in toen ik mijn lunch klaarmaakte. We zijn nu heel benieuwd of hij nou de humus of de tahin lekker vindt ruiken die ik op mijn brood smeer.

van de zon!

ooh wat goed en tof HAHA en Toetie! 
Ik heb meegelopen deze week en uitgenodigd voor ronde 2. Ze waren nog steeds erg van me onder de indruk 👯

Zojuist een dik uur gewandeld met mijn favoriete buur-teckel.    🐶

Yumi schreef op 07-05-2026 om 23:32:

Wat leuk en spannend HaHa!
Heb je een voorkeur voor 1 van de bedrijven, alhoewel waarschijnlijk heb je nog geen beeld van bedrijf 2 omdat je daar nog niet hebt meegelopen?

Ja, ik ben ook heel blij  

Het zijn 2 hele verschillende bedrijven. Bedrijf 1 waar ik meegelopen heb valt onder cao ziekenhuizen (functie medische administratie). 

En bedrijf 2 valt meer onder overheid. Om het even zo te zeggen, zonder naam te noemen; daar kwam ik toen ik zelf zonder werk zat. Een hele lieve vrouw begeleidde me toen ik op zoek was naar ander werk en zij had me nu getipt dat een functie daar vrij kwam en dat ze dat echt wat voor mij vond! Ze heeft ook een goed woordje voor me gedaan en belde me net, op haar vrije dag terwijl ze op het punt stond om een dagje weg te gaan, nog snel even op omdat ik haar een berichtje had gestuurd dat ik uitgenodigd was voor een gesprek Dat bedrijf ken ik dus alleen vanuit een andere positie maar lijkt me wel echt mooi werk.

Voorkeur toch iets meer voor bedrijf 2. Het is daar een stuk makkelijker door te groeien etc, denk ik.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.