Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
MissHolmes
06-05-2026 om 14:22
Lalalalalala, blij met mn nagels na bezoekje nagelsalon en na bijna acht maanden nog steeds heel erg blij met mn vriend. Afgelopen maandag hadden we ons 1e, hoe zal ik het noemen, zeker geen ruzie maar wel een lastige situatie waar we vrij snel weer uit zijn gekomen.
Ik ben een enorme geluksvogel dat hij op mn pad gekomen is

ToetieToover
06-05-2026 om 15:06
Ik werd vandaag blij omdat ik mijn piercing/oorbel kon gaan wisselen voor een ander modelletje dan er nu ingestoken zit. Het is supergoed genezen. Ik vermoed dat ik meer titanium sieraden ga aanschaffen want niet alle zilver is vrij van nikkel en daar ben ik (het zal eens niet) allergisch voor. Ik had een aantal hele leuke oorbellen gevonden in titanium, die nu eindelijk in mijn oren hangen. 
Bailey26
06-05-2026 om 19:14
Kind en man zitten samen heerlijk aan de lego.
Zoon heeft een aantal dozen voor zijn verjaardag gekregen maar heeft nog hulp nodig bij het in elkaar zetten. Nu doen ze samen elke avond 1 of 2 zakjes voordat zoon naar bed moet. (En ik weet niet wie blijer wordt van het bouwen kind of man).
RavIvaR
06-05-2026 om 22:07
Gisteren heerlijk samen op het terras geluncht.
Ik had gerekend op binnen maar met wat hulp van de terrasverwarming was het heerlijk buiten!
Daarna samen de bossen in gegaan voor een wandeling. Was een fijne dag.
Vandaag er nog een fijne vrije dag achteraan geplakt en samen een hoop nuttige klusjes gedaan in huis.
BlairW
06-05-2026 om 22:25
Een fijne aanbieding op een zonnebril die ik al een tijdje wil! Kwam hem sowieso niet veel tegen in de kleurstelling die ik wilde, maar als ik hem zag was hij of de normale prijs van €240,- of €190,-. Nu de juiste gevonden voor €147,- 🥳
Broodjebrie
07-05-2026 om 07:53
dat ik gisteren m'n hart heb kunnen luchten over conflict wat ik met een familielid heb. Het lucht wel op.
Auwereel
07-05-2026 om 13:06
Mijn dochter en vriend logeren bij ons! Nog een paar keer genieten dat ze bij ons zijn voordat ze in augustus verkassen naar het andere eind van de aarde.
Vanavond komt ook hun hond logeren, ik ben echt benieuwd of die zich ook welkom gaat voelen.
Nehalennia
07-05-2026 om 13:47
Ali B 3 jaar, zou nog blijer zijn als de straf hoger was, maar binnen de kaders, heel blij.
Broodjebrie
07-05-2026 om 13:57
Nehalennia schreef op 07-05-2026 om 13:47:
Ali B 3 jaar, zou nog blijer zijn als de straf hoger was, maar binnen de kaders, heel blij.
Juich nog niet te vroeg.. hij gaat nog in cassatie. Maar ik hoop alsnog dat ie moet gaan zitten.
lientje69
07-05-2026 om 15:32
Broodjebrie schreef op 07-05-2026 om 13:57:
[..]
Juich nog niet te vroeg.. hij gaat nog in cassatie. Maar ik hoop alsnog dat ie moet gaan zitten.
Die kans is wel heel klein dat dat effect heeft lijkt mij. Maar je weet t niet tegenwoordig.
Ik baal ervan dat dat kan. Dochters misbruiker kan dus blijkbaar nóg hogerop . Nou ja. Eerst maar het Hooggerechtshof afwachten.
ToetieToover
07-05-2026 om 15:53
Ik werd blij toen ik ontdekte dat je online bij IKEA de allergenen kunt selecteren voor hun foodshop. Zo blijk ik toch gehaktballetjes te kunnen kopen, zowel de groente- als de kipversie. En worstjes én mosterd. En potjes haring. Word ik wel blij van, met mijn allergische aanleg.
krulliebollie
07-05-2026 om 16:10
bij cassatie kijken ze alleen maar of het proces juridisch goed verlopen is. Ze gaan niets aan de straf veranderen.
Broodjebrie
07-05-2026 om 16:31
krulliebollie schreef op 07-05-2026 om 16:10:
bij cassatie kijken ze alleen maar of het proces juridisch goed verlopen is. Ze gaan niets aan de straf veranderen.
Ah oké. Een cassatie is dus geen hoger beroep?
krulliebollie
07-05-2026 om 16:37
Broodjebrie schreef op 07-05-2026 om 16:31:
[..]
Ah oké. Een cassatie is dus geen hoger beroep?
Nee dat is al geweest ( vandaag de uitspraak). Daarna blijft alleen cassatie over. Het is een soort trap. Na de uitspraak kun je daar tegen in hoger beroep. Na hoger beroep kun je niet verder in hoger beroep maar alleen in cassatie waarbij het gerechtshof gaat controleren of alles volgens de regels is verlopen. Het is ja of nee. Bij ja blijft de straf staan en bij nee kan het dus vernietigd worden en moet de boel over.
Bij cassatie is er geen rechtszaak. Het is een puur schriftelijk gebeuren. Een soort audit.. klopt alles, is alles volgens de regels gegaan..
lientje69
07-05-2026 om 17:17
Mijn auto was afgekeurd. Man heeft gelast. Nieuwe banden erom gegooid. En nieuwe remblokken erin gezet. En nu kan ik weer een jaar rijden. Ik bof met zo'n handige man!