Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
lientje69
02-05-2026 om 16:01
Ik heb een iets groter rondje ( wel elektrisch ) gefietst dan de fysio me eigenlijk toestaat maar zó genoten van het weertje, de dieren overal en het zonnetje.
Yumi
02-05-2026 om 17:40
stokstaart schreef op 02-05-2026 om 15:31:
[..]
Dat denk ik ook! En ik denk ook dat ze mij ervoor moeten aanstellen
![]()
Wij begrijpen elkaar
Yumi
02-05-2026 om 18:57
Spullen uit de berging gehaald met een opklapbare steekwagen, toen ik klaar was in de hal gezet zodat ik het niet zou vergeten als ik weer naar beneden ging. Loop met de schone was de inloopkast in, steekwagen valt om en de deur gaat dicht. Ligt dat wagentje, plat tussen de deur en de meter kast 😨 Mezelf toegesproken om niet in de paniekmodus te schieten en rustig tegen die deur aangeduwd, maar hij ging maar een cm of 20 open. Toen hield ik het niet meer en heb mezelf tegen die deur gedrukt, steekwagen verschoof iets, (wieltjes zaten aan deurkant) en ik kon mezelf ertussenuit wrikken.😅Meteen dat ding naar de berging gebracht, dat overkomt me geen tweede keer ☺️
Heb voor de schrik een enorme bos van 25 blauwe hyacinten gekocht, moest ze in meerdere vazen verdelen.
Mama-Inge
02-05-2026 om 19:37
stokstaartje gefeliciteerd
Hier een paar dagen geleden een splinter in mijn vinger, die er niet uit wou en het deed pijn.
Vanmiddag ineens toch gelukt en voelt ook gelijk een stuk beter