Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

vanmiddag naar moulin rouge geweest, erg genoten!! 

Broodjebrie schreef op 18-04-2026 om 19:15:

Wat leuk! Daar ga ik binnenkort ook naar toe, ik hoor ook alleen maar positieve reacties.

Broodjebrie schreef op 18-04-2026 om 19:15:

Ben ik ook geweest, vorig jaar al geloof ik. Leuke musical vond ik het ook.

Loulou39 schreef op 18-04-2026 om 19:52:

[..]

Wat leuk! Daar ga ik binnenkort ook naar toe, ik hoor ook alleen maar positieve reacties.

Mocht je voorin zitten, zou ik wel adviseren om oordopjes mee te nemen, want wij vonden het geluid best schel op sommige momenten en wij zaten wat meer naar achteren.

Maar verder is het echt een dikke aanrader hoor! 

madee schreef op 18-04-2026 om 20:00:

[..]

Ben ik ook geweest, vorig jaar al geloof ik. Leuke musical vond ik het ook.

Ja hij draait al even inderdaad. Ik liep er vorig jaar langs en toen stond er een enorme rij buiten. 

Van de campagne voor het stimuleren van het dragen van een fietshelm die (vandaag?) van start is gegaan

madee schreef op 20-04-2026 om 16:35:

Van de campagne voor het stimuleren van het dragen van een fietshelm die (vandaag?) van start is gegaan

Goed dat de campagne er is, wat mij opvalt:  oudere stellen vaak de vrouw een fietshelm, de man een pet, zou zo n man niet weten dat een pet echt niet t zelfde is als een helm...

Groentetuin schreef op 20-04-2026 om 18:29:

[..]

Goed dat de campagne er is, wat mij opvalt: oudere stellen vaak de vrouw een fietshelm, de man een pet, zou zo n man niet weten dat een pet echt niet t zelfde is als een helm...

Mogelijk een soort gêne waar ie nog overheen moet? Ik heb er zelf ook wel een drempel bij hoor, maar ik durf niet meer zonder helm sinds ik gevallen ben en er gelukkig nog genadig van af kwam (=zonder lang blijvend hersenletsel) 

Mijn man is zo lief om solidair met mij te zijn en fietst zelfs als ik niet mee ben ook met helm omdat ik anders ongerust ben…

BlairW schreef op 15-04-2026 om 07:01:

Dat dochter haar shirt dat ik gekocht heb via vinted is afgeleverd en dat hij zo mooi is en goed past 🥰 we hebben heel veel moeite gedaan om dit shirt te bemachtigen, nadat het bij 2 concerten niet gelukt was. Eindelijk kwam er een goede maat online op vinted en gelukkig voor een niet al te belachelijke prijs. Ze is zo blij!!! Nu kan ze hem mooi aan naar New York (het is een New York shirt) als we daarheen gaan later dit jaar. Mooie foto’s maken met het empire State building op de achtergrond 😁

Wat fijn dat het goed aangekomen is en ze er zo blij mee is.  Vinted kan soms echt zo top zijn! Ik kan ook echt blij worden van sommige koopjes en ook van sommige blije reacties als ik er zelf iets verkoop  

Happyapple schreef op 21-04-2026 om 08:43:

[..]

Wat fijn dat het goed aangekomen is en ze er zo blij mee is. Vinted kan soms echt zo top zijn! Ik kan ook echt blij worden van sommige koopjes en ook van sommige blije reacties als ik er zelf iets verkoop

Ik koop en verkoop zelf inderdaad ook best veel via vinted tegenwoordig. Vind het een heel fijn platform, omdat je ook de optie hebt om iets meteen te kopen ipv te moeten bieden en maar hopen dat iemand het je gunt zoals bij marktplaats. Dat hele onderhandelen heb ik altijd een hekel aan, zeker met mensen die dan met meer partijen tegelijk onderhandelen. Ben je er uit, hebben ze een hoger bod van iemand anders en heb je nog niks. Bij vinted koop ik het meestal gewoon meteen 😁

Van een mailtje van het Kruidvat, waar ik een klantenkaart heb.
Men vroeg of ik misschien liever geen 'Moederdag-mail'  wil ontvangen.

Kijk, dat vind ik netjes!

Ik héb geen moeder en ik  bén geen moeder, dus hoef die aanbiedingen niet te ontvangen.   (Voor het zelfde geld vind ik dat 'geen moeder' pijnlijk, maar dat is het niet hoor. ) 

Beterlaat2021! schreef op 21-04-2026 om 12:28:

Men vroeg of ik misschien liever geen 'Moederdag-mail' wil ontvangen.

Ik héb geen moeder en ik bén geen moeder, dus hoef die aanbiedingen niet te ontvangen. (Voor het zelfde geld vind ik dat 'geen moeder' pijnlijk, maar dat is het niet hoor. )

Ik ook. Sommige parfumerieën doen dat ook, heel fijn. 

Bij mij ligt het namelijk wel gevoelig, dus ik waardeer dat soort mailtjes.

Beterlaat2021! schreef op 21-04-2026 om 12:28:

Men vroeg of ik misschien liever geen 'Moederdag-mail' wil ontvangen.

Ik héb geen moeder en ik bén geen moeder, dus hoef die aanbiedingen niet te ontvangen. (Voor het zelfde geld vind ik dat 'geen moeder' pijnlijk, maar dat is het niet hoor. )

Oh dat is zeker netjes. Helaas wordt je nu weer bijna doodgegooid met reclame voor moederdag. Bij mij triggert het ook best veel dus ik negeer die reclames zoveel mogelijk.

Dat ik, zonder dat ik er gericht naar op zoek was, een mooi verjaardagscadeau voor mijn bijna 16-jarige zoon heb gevonden!

Vandaag gewerkt en nu een week vakantie Heerlijk! Ook wel een drukke week (o.a. meekijken bij misschien m'n nieuwe werk, ik ben nog met 1 iemand over na 1ste sollicitatiegesprek).

Vandaag ook fijne gesprekken gehad op m'n huidige werk. Iedereen loopt over op het moment en die herkenning is fijn..
Ik werk er nog maar net (sinds januari) maar dat is wel een bevestiging voor mij dat dit waarschijnlijk niet beter gaat worden en ik echt zo snel mogelijk weg wil 😅

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.