Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Dat alles rond de Paas zoveel relaxter is verlopen op werk dan ik dacht, en ik nu lekker een wat korter dagje thuis kan werken ipv een volle dag naar werk. Had ik wel even behoefte aan. 

MAFS is weer begonnen, vanavond de eerste aflevering gezien. Was leuk, en er zit weer een type bij die voor drama kan zorgen...kijk uit naar morgen
Ik mis een nieuw MAFS 2026 topic, of is er verder niemand die ernaar kijkt?
Een nieuw topic openen kan ik ook zelf, maar vanwege  rugklachten ben ik minder online. De bedoeling is meer bewegen en minder schermtijd...

Yumi schreef op 07-04-2026 om 23:08:

MAFS is weer begonnen, vanavond de eerste aflevering gezien. Was leuk, en er zit weer een type bij die voor drama kan zorgen...kijk uit naar morgen
Ik mis een nieuw MAFS 2026 topic, of is er verder niemand die ernaar kijkt?
Een nieuw topic openen kan ik ook zelf, maar vanwege rugklachten ben ik minder online. De bedoeling is meer bewegen en minder schermtijd...

Sterkte met de rugpijn Yumi! Ik heb ook een poging gedaan tot minder schermdiagonaal. Is mislukt helaas. 

lientje69 schreef op 08-04-2026 om 03:49:

[..]

Sterkte met de rugpijn Yumi! Ik heb ook een poging gedaan tot minder schermdiagonaal. Is mislukt helaas.

Dank je Lientje, ik weet dat het lastig is dus ik begrijp dat je het er moeilijk mee hebt. Wij zijn beperkt qua energie en waardoor dat scherm makkelijk is om even te ontspannen. 

Blij van de jaarafrekening energie, krijg een leuk bedrag terug door het gebruik van de airco als verwarming.

Ergens gesolliciteerd en vandaag bericht dat ik op gesprek mag komen
Het voelt zoveel fijner nu omdat ik werk heb en niet weg moet (maar wel wil )
Vorige keer zat ik thuis omdat ik het werk had opgezegd. Dat voelde echt niet fijn en ik denk dat ik daardoor ook te snel weer aan het werk ben gegaan. Helaas niet op een plek waar ik echt blij van ga worden.

Ik verwacht van het gesprek niet heel veel maar ik vind het allang leuk dat ik blijkbaar niet helemaal kansloos ben  

HAHA!wait..what schreef op 08-04-2026 om 20:07:

Vorige keer zat ik thuis omdat ik het werk had opgezegd. Dat voelde echt niet fijn en ik denk dat ik daardoor ook te snel weer aan het werk ben gegaan. Helaas niet op een plek waar ik echt blij van ga worden.

Ik verwacht van het gesprek niet heel veel maar ik vind het allang leuk dat ik blijkbaar niet helemaal kansloos ben

Oh wat fijn, ik ga voor je duimen!!

Broodjebrie schreef op 08-04-2026 om 20:29:

[..]

Oh wat fijn, ik ga voor je duimen!!

Ik duim met je mee, succes HaHa!

Ik ga ook voor je meeduimen! 

Hier net ook een fijn sollicitatiegesprek gehad en ik verwacht wel uitgenodigd te gaan worden voor een tweede gesprek. Dus hopelijk ben ik ook in juni lekker pleite hier. Wanneer mag je op gesprek? Veel succes alvast! Je kan het!

Ik duim ook mee 🤞🏼

Dochter en ik hebben kaartjes voor festival Zomerkoorts! We gaan de Bankzitters voor de 3e keer dit jaar zien 🥳

Hier ook dubbele duimen voor Jujubee en HAHA. 

Yumi, klopt. Ik had ook een beetje gehoopt dat minder schermgebruik mij meer energie zou geven. Het is nl ook een belasting voor mijn hoofd . Maar helaas is dat niet gelukt. Mijn energielevel en belastbaarheid blijft mega laag. Heel irritant.

Zit al weken en weken met een bemoeizorgcasus van een kwetsbare jonge vrouw, die ook af en toe mega agressief is. Mocht nergens naar binnen en alles was gezeik en zo lang lopen leuren bij gemeente en instellingen (ook mn eigen) en het is eindelijk gelukt!!! Er is nu een deal, ze heeft een slaapplek zolang ze zich gedraagt. Proeftijd is voorbij dus vandaag intake gehad bij verslavingszorg want een voorwaarden was een slaapplaats. Zit echt weken en weken werk in maar gelukt!! Morgen even tasje kleding voor haar droppen. Komende week vol inzetten op stabiliseren en kijken wat er mogelijk is. Pfff ben kapot maar tevree

lientje69 schreef op 09-04-2026 om 13:26:

Hier ook dubbele duimen voor Jujubee en HAHA.

Yumi, klopt. Ik had ook een beetje gehoopt dat minder schermgebruik mij meer energie zou geven. Het is nl ook een belasting voor mijn hoofd . Maar helaas is dat niet gelukt. Mijn energielevel en belastbaarheid blijft mega laag. Heel irritant.

Ik begrijp je, het is en blijft moeilijk, zeker omdat het energielevel zo schommelt. Net als je denkt dat het beter gaat, kan het de volgende dag alweer omslaan. 

BlairW schreef op 09-04-2026 om 13:16:

Dochter en ik hebben kaartjes voor festival Zomerkoorts! We gaan de Bankzitters voor de 3e keer dit jaar zien 🥳

Leuk voor jullie Blair, geniet ervan!

Koettie schreef op 09-04-2026 om 19:27:

Zit al weken en weken met een bemoeizorgcasus van een kwetsbare jonge vrouw, die ook af en toe mega agressief is. Mocht nergens naar binnen en alles was gezeik en zo lang lopen leuren bij gemeente en instellingen (ook mn eigen) en het is eindelijk gelukt!!! Er is nu een deal, ze heeft een slaapplek zolang ze zich gedraagt. Proeftijd is voorbij dus vandaag intake gehad bij verslavingszorg want een voorwaarden was een slaapplaats. Zit echt weken en weken werk in maar gelukt!! Morgen even tasje kleding voor haar droppen. Komende week vol inzetten op stabiliseren en kijken wat er mogelijk is. Pfff ben kapot maar tevree

Wat goed! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.