Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

stokstaart schreef op 27-12-2025 om 12:42:

[..]

Wat fijn Lientje! Ik was lang niet geweest en las ergens dat je een super heftige tijd hebt gehad. Fijn dat je opkrabbelt en steeds meer dingen zelf kunt doen.
Doet je man wel genoeg voor je, steunt hij je genoeg?

Moet nog wel regelmatig wat vragen maar hij doet en steunt me meer dan verwacht na wat aanvankelijke misverstanden.  ( ik ging er voor mezelf in eerste instantie vrij laconiek mee om dus hij had ook zoiets van het valt wel mee. Helaas bleek het allemaal  wat heftiger dan het zich in eerste instantie liet aanzien)

Yumi schreef op 27-12-2025 om 12:50:

[..]

Fijn dat het boodschappen doen weer goed gaat en je het alleen gaat proberen. Neem daarna wel je rust, want ik kan me indenken dat jij, in je enthousiasme snel te hard gaat

Dst zeker. Maar met moeder om boodschappen  gaat in een dusdanig laag tempo dat het wellicht  zelfs beter voor me is.  Met man vlieg ik bijna door de supermarkt heen. Alleen moet ik voor moeder heen en terug ook in de auto rijden , kleine kwartiertje.  Ik ga het volgende week vrijdag uitproberen  . Denk dat meeste mensen  dan nog aan het uitbuiken  zijn dus dan zal het relatief rustig zijn ook verwacht  ik. Gaat het niet dan ga ik weer in overleg  met de achterban ( man en dochter  )

Man om weer met mij mee te gaan en dochter dan voor haar oma .

Dat ik net twee herbruikbare kersttafelkleden voor 5 euro samen heb gekocht in de opruiming. Al vast voor volgend jaar als de familie hier komt eten met kerst.En ook nog twee mini kerstboompjes 1+1 gratis. Die worden in de tuin gepoot en over een x aantal jaar eventueel naar binnen gehaald als kerstboom.

Lollypopje

Lollypopje

27-12-2025 om 14:32 Topicstarter

DeVragenDokter had voor kerst in haar stories op Instagram spontanen actie bedacht, waar mensen die graag een kerstkaartje wilde zich voor konden opgeven en wie er in wilde sturen zich konden melden.

Dat heb ik heel spontaan gedaan. En inmiddels van wildvreemde zes kerstkaartjes gehad, waarvan twee met een klein cadeaupakketje 😳🥰🩷

Echt zo ontzettend lief en hartverwarmend

Lollypopje schreef op 27-12-2025 om 14:32:

DeVragenDokter had voor kerst in haar stories op Instagram spontanen actie bedacht, waar mensen die graag een kerstkaartje wilde zich voor konden opgeven en wie er in wilde sturen zich konden melden.

Dat heb ik heel spontaan gedaan. En inmiddels van wildvreemde zes kerstkaartjes gehad, waarvan twee met een klein cadeaupakketje 😳🥰🩷

Echt zo ontzettend lief en hartverwarmend

Wat leuk zeg lollypopje!

Zonet roomsaus gemaakt zonder pakje/zakje. Trots op mezelf want goed gelukt. 

Netherfield schreef op 27-12-2025 om 18:53:

Zonet roomsaus gemaakt zonder pakje/zakje. Trots op mezelf want goed gelukt.

knap hoor . 

Ik heb dat opgegeven.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.