Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Schoondochter schreef op 23-12-2025 om 21:06:

ik heb mijn tentamen gehaald

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!

Fijn Schoondochter!

BlairW schreef op 18-12-2025 om 21:17:

[..]

Dat slaat inderdaad nergens op, want als hij niet goed is gegaan krijg je vanzelf bericht De uitleg is heel duidelijk en het is niet moeilijk om zelf te doen. Maar mocht er om 1 of andere reden dus toch wat mis zijn gegaan dan hoor je het.

Toch ben ik wel blij dat ik het bij de huisarts heb laten doen. Ze gaf ook aan dat zij het liever doen omdat ze bij de zelftest alleen controleren op hpv en niet op afwijkende cellen. En bij hpv moet je alsnog een uitstrijkje bij de huisarts laten doen. Maargoed, het is wel fijn dat een zelftest bestaat hoor! 

Blijkbaar was het lastig om m'n baarmoedermond te vinden maar ze heeft meteen even gecheckt en het spiraaltje zat ook nog goed haha Blij dat het weer achter de rug is, dat wel

Dat het toch maar weer gelukt is om alle taken op mijn to do lijst af te vinken. Afgelopen dagen al begonnen met alle voorbereidingen voor kerst en hoewel het aanpoten was, ging het best voorspoedig. Daardoor vanmiddag met een voldaan naar ons uitwijk adresje in de bossen vertrokken.

Daar zitten we nu, lekker bij de kachel. Koelkast vol en morgen komt familie bij ons kerst vieren.

Alles binnen voor de kerst.  Blij morgen mijn kinderen en aanhang weer om me heen te hebben. Blij dat man de laaste tijd regelmatig zegt : gelukkig ben je er nog.  
En verder zit ik hier nu heerlijk  op de bank met een boek ,  in mijn pyjama en   een warme snuggle ( zo noem ik het maar , is een soort warme lange hoodie  met lange mouwen die zalig zit ) die ik van een lieve  forummer opgestuurd  heb gekregen. 

lientje69 schreef op 24-12-2025 om 19:27:

Alles binnen voor de kerst. Blij morgen mijn kinderen en aanhang weer om me heen te hebben. Blij dat man de laaste tijd regelmatig zegt : gelukkig ben je er nog.
En verder zit ik hier nu heerlijk op de bank met een boek in mijn pyjama en een warme snuggle ( zo noem ik het maar , is een soort warme lange hoodie met lange mouwen die zalig zit ) die ik van een lieve forummer opgestuurd heb gekregen.

Wat fijn, zo gegund!!

Fijne kerst🌟

Dank je Loulou!

net een half uurtje terug van een heerlijke avondwandeling in de kou.  We hebben een ommetje van 4 km gelopen,  even kijken naar de feestverlichting,  naar de sterrenhemel.  

Ik maakte vanmiddag een wandeling door de buurt en daar stond een groepje muzikanten voor een huis een kerstlied te spelen (trompet en zang) met de bewoner in de deuropening. Ik heb op een afstandje staan meegenieten en zachtjes meegezongen. Het ontroerde mij.

En ik heb genoten van All you need is love ❤️

lientje69 schreef op 24-12-2025 om 19:27:

Alles binnen voor de kerst. Blij morgen mijn kinderen en aanhang weer om me heen te hebben. Blij dat man de laaste tijd regelmatig zegt : gelukkig ben je er nog.
En verder zit ik hier nu heerlijk op de bank met een boek , in mijn pyjama en een warme snuggle ( zo noem ik het maar , is een soort warme lange hoodie met lange mouwen die zalig zit ) die ik van een lieve forummer opgestuurd heb gekregen.

Heerlijk om te lezen lientje!

Ik heb zo heerlijk gezongen, het lied dat voorheen "wel aardig" klonk, klonk in de kerk geweldig!

madee schreef op 24-12-2025 om 23:25:

Ik maakte vanmiddag een wandeling door de buurt en daar stond een groepje muzikanten voor een huis een kerstlied te spelen (trompet en zang) met de bewoner in de deuropening. Ik heb op een afstandje staan meegenieten en zachtjes meegezongen. Het ontroerde mij.

Ooh, dit kan voor mij in het herinnering topic, deden een groepje mensen in het dorp waar wij opgegroeid zijn elk jaar op kerstavond. Dan gingen ze door het hele dorp op vaste punten een lied zingen en 1 van die punten was tegenover ons huis Dan stonden wij en al onze buren ook in de deuropening te genieten

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.