Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Vf_Watervrouw
01-12-2025 om 00:00
Vf_Watervrouw schreef op 30-11-2025 om 20:16:
Nogal veel in het ov gezeten dit weekend. Hield zich allemaal aan de planning. Nu netjes een stille stiltecoupe richting huis.
En toen kwam er blijkbaar een koperdief op mijn traject. Mijn trein kwam er nog langs door (eigen)wijsheid van betrokkenen daarna zou het enkele uren niet meer gaan lukken geloof ik....
🙌Voor de ns mag ook wel eens 🦾
Bakblik
01-12-2025 om 07:19
Bellebelle schreef op 30-11-2025 om 20:33:
[..]
Nee, eigenlijk nooit, maar ik zou het best kunnen doen. Het is meer dat het niet uitkomt omdat ik dan iets anders te doen heb. Nu gaat mijn partner toevallig beide keren mee, omdat het iets is wat wij allebei leuk vinden. Maar ik ga ook wel eens met een vriendin bijvoorbeeld. Waarom vraag je dat? Vind je het zelf een barrière om alleen naar een voorstelling te gaan?
Ik ga weleens alleen, als ik geen gelijkgestemden kan vinden die mee willen. Ik vind het heerlijk om alleen te gaan, liever dan met iemand die het niet boeit en er dan doorheen gaat zitten ouwehoeren.
Als je alleen een drankje doet in de pauze heb ik vaak zo aanspraak met andere alleengaanden.
Vorige week was ik ergens alleen (mijn zoon deed de techniek) en daar waren de plaatsen voor het kiezen. De grootste fout die ik toen maakte was bij bekenden gaan zitten. Toen zat ik bij iemand die ook liever kletste dan met aandacht luisterde. Zijn vrouw zat in een van de koren die optrad. In een wisselmoment van de koren ben ik ergens anders gaan zitten.
BlairW
01-12-2025 om 08:15
Broodjebrie schreef op 30-11-2025 om 21:15:
[..]
Laatst ben ik wel met iemand samen gegaan maar ik zit weleens te twijfelen om alleen te gaan inderdaad. Er zijn genoeg voorstellingen waar ik naartoe wil. Vandaar mijn vraag
Gewoon doen! Ik ben laatst ook alleen naar de bios gegaan en ik was echt niet de enige. In het theater tijdens de voorstelling praat je toch niet, dus in je eentje of samen maakt weinig verschil vind ik altijd 😁
Hier staan overigens ook veel theatervoorstellingen op het programma! Beginnend met volgende week Peter Pannenkoek 🥳
Beterlaat2021!
01-12-2025 om 10:19
Bellebelle schreef op 30-11-2025 om 20:11:
Maar let goed op met de aanbiedingen. Ik zag dat de Oral b opzetborstels in de aanbieding zouden zijn, maar dat waren de verpakkingen met 4 borsteltjes. Als je in één keer 10 borsteltjes koopt ben je even duur uit. En die verpakking is niet in de aanbieding.
Volgens de Consumentenbond zijn de borsteltjes van de Action even goed als de originele van Oral B.
8 stuks voor € 2,49......

Evaluna
01-12-2025 om 10:39
Ik word blij van teunisbloemolie! Dochter is twee maal ingesteld geweest met ontzettend buikpijn en migraine. Nu vier weken aan de teunisbloemolie en ongesteld zonder klachten! Blij voor het meisje.
Broodjebrie
01-12-2025 om 14:54
BlairW schreef op 01-12-2025 om 08:15:
[..]
Gewoon doen! Ik ben laatst ook alleen naar de bios gegaan en ik was echt niet de enige. In het theater tijdens de voorstelling praat je toch niet, dus in je eentje of samen maakt weinig verschil vind ik altijd 😁
Hier staan overigens ook veel theatervoorstellingen op het programma! Beginnend met volgende week Peter Pannenkoek 🥳
Zo leuk, ik ben laatst ook naar Peter Pannenkoek geweest. Was erg leuk!!
Yumi
01-12-2025 om 15:18
Beterlaat2021! schreef op 01-12-2025 om 10:19:
[..]
Volgens de Consumentenbond zijn de borsteltjes van de Action even goed als de originele van Oral B.
Oral B heeft tegenwoordig voor de nieuwere types, veel verschillende borsteltjes en daar passen die van de action niet op. Bij tandenborstel.com bestel ik meestal, die heeft keuze uit 46 verschillende 
BlairW
01-12-2025 om 21:11
Broodjebrie schreef op 01-12-2025 om 14:54:
[..]
Zo leuk, ik ben laatst ook naar Peter Pannenkoek geweest. Was erg leuk!!
Ik ben benieuwd!! Heb meer shows van hem gezien en is altijd leuk 🥰
Broodjebrie
01-12-2025 om 21:50
BlairW schreef op 01-12-2025 om 21:11:
[..]
Ik ben benieuwd!! Heb meer shows van hem gezien en is altijd leuk 🥰
Ja ik heb ook hard gelachen die avond. Ik ga echt vaker naar hem toe, als ie hier weer komt.
Bellebelle
02-12-2025 om 07:38
Beterlaat2021! schreef op 01-12-2025 om 10:19:
[..]
Goede tip, dankjewel, ik ga eens naar de Action. Ik heb een redelijk oude, dus ik denk dat ze wel passen.
MissHolmes
02-12-2025 om 08:29
Ik ga ook wel eens alleen naar de bios en geen Peter P maar ben wel een x alleen naar Guzman geweest.
Bellebelle
02-12-2025 om 13:44
Theater was trouwens erg leuk, dus daar werd ik blij van. Het was een gewone maandagavond en meestal ga ik dan sporten of ben ik thuis. Gisteren kwam ik erachter dat het best druk was in de stad. We waren voor de voorstelling even gaan drinken in een café en daar waren mensen echt aan het uitgaan, dansen en bier. Er is hier een soort grote kerstmarkt met allerlei kraampjes, ook druk. Even helemaal uit mijn bubbel dus, erg verfrissend. Hetzelfde gold voor de voorstelling, stand up comedy, man en ik (50+) waren met afstand de oudste in de zaal, verder allemaal internationale studenten. Eén comedian was overigens ook wat meer van mijn leeftijd, die vond dan ook meteen het grappigste. Kortom, een geslaagd doordeweeks avondje uit
Koettie
02-12-2025 om 17:55
Vandaag visiedag met collega's, de tweede. Eerste was brainstormen over wat beter kan en wat misgaat, toen werkgroepen om thema's uit te werken en vandaag resultaten daarvan zodat het uitgewerkt en geïmplementeerd kan worden. Allemaal heel serieus genomen en veel werk in gestopt. Zo'n fijn team met de wil om het beter te doen en te professionaliseren. Echt blij mee. Vind n werk steeds leuker worden en vond het al zo leuk!
Ted68
02-12-2025 om 18:28
Mijn Zoon heeft zijn Cambridge Engels gehaald. Hij zit op de Pabo, en moet in Zwitserland Cambridge hebben om Engels te morgen geven.
En hij is in het laatste jaar; maar heeft al een baan… Hij begint in Augustus op een multikulturelle school in groep 8… Dat wat hij zich gewenst heeft….