Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik heb contact opgenomen met mijn vroegere pedicure. Vanwege een te drukke praktijk heeft ze mij als cosmetische klant een aantal jaar geleden afgesloten.

Ik heb nu al een tijdje klachten en de meiden van de nagelsalons raspen wel enthousiast met een kaasschaaf, maar kunnen niet pedicuren.

Ze kon me erbij drukken als laatste klant als ik er over tien minuten zou kunnen zijn. Top! Washand over mijn voeten gehaald en op slippers daarheen.

Okee, dat werd dus niet een deelbehandeling, maar een grote beurt. Ik blijk onder die eeltlaag al een hele tijd een likdoorn te hebben, geen wonder dat mijn voet zo lamlendig voelde.

Ik loop weer op wolkjes, en goede pedicure is echt goud waard!
😄

Blij van de show ter gelegenheid ban 750 jaar Amsterdam. 
Mooie muziek met veel persoonlijke herinneringen maar ook een mooie mix van diverse culturen en jong en oud die samen zingen en muziek maken. 
SAMEN het feest vieren. Eindelijk weer een teken van verbinding op tv en geen polarisatie. 

ik was vanmorgen blij dat ik het stembiljet fatsoenlijk kreeg opgevouwen 

Broodjebrie schreef op 29-10-2025 om 18:15:

ik was vanmorgen blij dat ik het stembiljet fatsoenlijk kreeg opgevouwen

Lukte mij niet, eerst stond ik te worstelen met dat enorme stuk papier, vervolgens kreeg ik hem niet meer goed opgevouwen en daarna kreeg ik hem niet helemaal in de container… die leek ook vol trouwens.

Heb het maar zo gelaten, iedereen mag weten wat ik stem.

Loulou39 schreef op 29-10-2025 om 18:18:

[..]

Lukte mij niet, eerst stond ik te worstelen met dat enorme stuk papier, vervolgens kreeg ik hem niet meer goed opgevouwen en daarna kreeg ik hem niet helemaal in de container… die leek ook vol trouwens.

Heb het maar zo gelaten, iedereen mag weten wat ik stem.

Ik hoefde maar 1 strookje open te vouwen 

ik heb overwogen na drie mislukte opvouwpogingen een vliegtuig of boot te maken. Uiteindelijk paste mijn biljet net door de gleuf

Herfstappeltaart schreef op 29-10-2025 om 18:22:

[..]

Hahaha, ik hoefde ook niet zo ver bleek achteraf, maar ik wilde zo snel mogelijk ver bij de PVV vandaan 😝.

Citroengraag schreef op 29-10-2025 om 18:26:

ik heb overwogen na drie mislukte opvouwpogingen een vliegtuig of boot te maken. Uiteindelijk paste mijn biljet net door de gleuf

Hahahaha vind ik heel grappig! 

Herfstappeltaart schreef op 29-10-2025 om 18:22:

[..]

Mijn partij stond wat verder, niet op strookje 1 volgens mij haha

Broodjebrie schreef op 29-10-2025 om 18:36:

[..]

Mijn partij stond wat verder, niet op strookje 1 volgens mij haha

In heb GroenLinks/PvdA gestemd en die stond direct naast de PVV op de eerste strook 

Herfstappeltaart schreef op 29-10-2025 om 18:37:

[..]

In heb GroenLinks/PvdA gestemd en die stond direct naast de PVV op de eerste strook

Ik D66

Broodjebrie schreef op 29-10-2025 om 18:38:

[..]

Ik D66

Allebei prima partijen vind ik. Bereid tot samenwerken.

Herfstappeltaart schreef op 29-10-2025 om 18:39:

[..]

Allebei prima partijen vind ik. Bereid tot samenwerken.

Eens!
Ik Partij voor de dieren, dus ik moest ietsje verder.

Loulou39 schreef op 29-10-2025 om 18:43:

[..]

Eens! Ik Partij voor de dieren, dus ik moest ietsje verder.

Welkom bij de club! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.