Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
HAHA!wait..what
21-10-2025 om 23:18
Evaluna schreef op 21-10-2025 om 21:25:
De uitspraak is er, geen omgangsregeling meer!!!
Heel blij mee, dit zal rust geven.
Geen omgangsregeling en eenhoofdig gezag, het heeft heel lang geduurd, maar toch gelukt!!!
Het voelt nog een beetje onwerkelijk
Ohh gefeliciteerd Evaluna
Wat ben ik blij voor jou en je dochters.. Eindelijk!
lientje69
22-10-2025 om 06:44
Auwereel schreef op 21-10-2025 om 22:09:
Ik heb vandaag een geweldige dag gehad. Mijn dochter is gepromoveerd aan de universiteit en mag nu dr. voor haar naam zetten. Haar verdediging ging super, ze stond volkomen uit te stralen 'ik ben de deskundige'.
Daarna haar feestje en dat was erg gezellig.Ik was ook zo blij dat iedereen erbij kon zijn, haar masterverdediging viel in de Coronatijd, dat was sneu, alles online.
Gefeliciteerd!
Jujubee
22-10-2025 om 08:00
Gefeliciteerd Auwereel! Wat goed zeg. Maak er een mooi feestje van.
Ik ben heel blij dat ik niet hoef te werken vandaag en morgen en dat mijn nieuwe kerstboom vanmiddag binnenkomt. Nu al zin om hem op te gaan tuigen. Dat ga ik vast ook doen vandaag. Minder zin om te gaan sporten zo, eigenlijk wil ik overslaan maar ik heb al zo weinig tijd deze week en ik betaal me blauw aan de sportschool dus ik moet van mezelf. Morgen gaat het regenen dus dan heb ik ook geen zin. Ik moet alles op de fiets doen en nu is het droog. *schopt zichzelf*
Herfstappeltaart
22-10-2025 om 12:20
@Evaluna en Auwereel: Van Harte Gefeliciteerd!!
@Auwereel: wij hebben dit een jaar of acht geleden meegemaakt en ik was nerveuzer dan mijn dochter
Auwereel
22-10-2025 om 21:29
Herfstappeltaart schreef op 22-10-2025 om 12:20:
@Evaluna en Auwereel: Van Harte Gefeliciteerd!!
@Auwereel: wij hebben dit een jaar of acht geleden meegemaakt en ik was nerveuzer dan mijn dochter
![]()
Ik was helemaal opgetogen. De weken ervoor zat ik me zorgen te maken of we er allemaal bij zouden kunnen zijn, want hier en daar sloeg Covid weer toe, ging ik door mijn rug, enzo. Toen ik op de uni kwam en mijn dochter in haar outfit (rokkostuum met zelfgemaakt vest) samen met haar partner zag stralen, was ik helemaal blij. En zeker toen haar broer en vrienden ook arriveren, had ik helemaal het gevoel, het feest kan beginnen.
Ik ben zelf bijna 30 jaar geleden ook gepromoveerd, en voelde me erg triomfantelijk. Nadat mijn dochter de eerste vraag had beantwoord, dacht ik, die gaat ook triomferen!
Herfstappeltaart
23-10-2025 om 11:24
Auwereel schreef op 22-10-2025 om 21:29:
[..]
Ik was helemaal opgetogen. De weken ervoor zat ik me zorgen te maken of we er allemaal bij zouden kunnen zijn, want hier en daar sloeg Covid weer toe, ging ik door mijn rug, enzo. Toen ik op de uni kwam en mijn dochter in haar outfit (rokkostuum met zelfgemaakt vest) samen met haar partner zag stralen, was ik helemaal blij. En zeker toen haar broer en vrienden ook arriveren, had ik helemaal het gevoel, het feest kan beginnen.
Ik ben zelf bijna 30 jaar geleden ook gepromoveerd, en voelde me erg triomfantelijk. Nadat mijn dochter de eerste vraag had beantwoord, dacht ik, die gaat ook triomferen!
Heerlijk om mee te maken
Netherfield
24-10-2025 om 00:11
Vandaag was ik op een afscheidsfeestje. Iemand zei tegen een man: “lang niet gezien!” Hij: “Dan moet je vaker langskomen”. Op zo’n mooie droge manier ook, deze uitspraak ga ik stelen zei ik! Mocht alleen met bronvermelding van hem, hahaha.
Jujubee
24-10-2025 om 09:08
Ik ben blij met mijn nieuwe kerstboom, hij is wel echt mega groot. Bijna te groot haha, maar ik moet gewoon nog even wennen. Hij staat al gezellig, nu nog ballen erin hangen. Dat ga ik zondag doen, nu weer twee dagen werken. En ik ben blij dat ik over een week nu al vakantie heb op vrijdag. Heerlijk drie weken relaxen. Nu al zin in. Ben er enorm aan toe.
Beterlaat2021!
24-10-2025 om 11:31
Hè, weer eens écht lekker geslapen... dat wisselt nog al eens.
Op de fiets in de wind naar het winkelcentrum, drie supermarkten gedaan, drie tassen gevuld. Twee kennissen tegengekomen, koffie gedronken met één van de twee.
En met tegenwind teruggefietst, heerlijk! Mijn dag is al goed.
Koettie
24-10-2025 om 16:19
Ik kan blijkbaar via vriend zn werk een hpv prik krijgen. Chill, nooit gehad want was te oud toen de vaccinaties kwamen en zelf betalen vond ik vrij prijzig dis nooit gedaan.
lientje69
24-10-2025 om 21:55
Eerste dag met relatief weinig hoofdpijn. Denk dat het meeste bloed van mijn hersenbloedingen nu weggewerkt is door mijn hersenen. Blij mee. Klein stapje vooruit weer.
Yumi
24-10-2025 om 22:23
lientje69 schreef op 24-10-2025 om 21:55:
Eerste dag met relatief weinig hoofdpijn. Denk dat het meeste bloed van mijn hersenbloedingen nu weggewerkt is door mijn hersenen. Blij mee. Klein stapje vooruit weer.
Fijn te lezen! Ik weet dat de ergotherapeut zou komen, heb je al een gesprek gehad?