Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Vanmorgen om een uur of acht blij van de herfstzonnestralen die door de ochtendnevel straalden met gouden licht, prachtig!

Gezellige lunch samen met 'n vriendin in een nieuw restaurant, het was heerlijk.

Dat het man gelukt is om een kaartje voor een voetbalwedstrijd te bemachtigen. Dat betekend dat we binnenkort nog een keer naar Europapark gaan! De wedstrijd is daar vlakbij, dus dan kunnen we het mooi combineren.

van kraamvisite. Mijn lieve vriendin heeft een prachtige baby gekregen en het gaat goed met ze. Zo fijn.

Ik ben vandaag 25 jaar getrouwd en we zijn op vakantie!

Van een heerlijk uitje naar de Hoge Veluwe. Wat is het daar toch mooi. En een hoop herten gezien!

Citroengraag schreef op 29-09-2025 om 21:35:

Gefeliciteerd! 

Gefeliciteerd! En een fijne vakantie

Het ongelooflijk mooie weekend: al die mensen uit verschillende landen: Nederland, Duitsland, Nigeria, Groot Brittannië, Verenigde Staten, Canada, Zwitserland, Roemenië, Oekraïne, Zimbabwe, Koeweit, Ecuador, Italië, Israël (Joods en Arabisch), Finland, Polen, Indonesië, Frankrijk en dan vergeet ik ongetwijfeld nog wel een paar landen. Ze kwamen van oost en west, noord en zuid. 

Binnen was het zo mooi. Geslacht, leeftijd, nationaliteit, huidskleur, je verleden... het deed er allemaal niet toe, we hadden iets belangrijkers gemeen. 

En buiten stonden de haters. Het had wel wat profetisch. 

Wát hadden jullie gemeen, Malibu?

Moosey schreef op 29-09-2025 om 21:41:

Van een heerlijk uitje naar de Hoge Veluwe. Wat is het daar toch mooi. En een hoop herten gezien!

Ooh dat is echt prachtig daar... ♥️ wij zijn daar ook eens geweest, we hadden daar een huisje gehuurd op een vakantiepark tegenover de ingang van de hoge veluwe. Absoluut de moeite waard ♥️

Van de schilder; het is na 2 weken regen eindelijk droog. De man is eindelijk aan de Fassade begonnen.

Gefeliciteerd 

Ik had dus een BoekenBon gekregen. Maar ik koop nooit boeken. Ik lees boeken uit de straatbiebs/minibiebs (...en al 61 gelezen dit jaar!). 
Dus wat moest ik met die bon?  Gelukkig kon ik bij de BR*NA de bon gebruiken voor een mooie kalender , heb ik er een héél jaar plezier van!

Met het feit dat ik eindelijk weer normaal kan eten zonder enorm veel pijn in mijn keel te hebben. Joepie. Twee weken afzien maar het einde is nu echt in zicht. Bye bye keelamandelen. Tot nooit. Rotdingen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.