Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
HAHA!wait..what
27-09-2025 om 01:38
Hopelijk hebben ze er niks aan veranderd, Vera! Echt een geluksmoment
Geniet ervan morgenochtend 
HAHA!wait..what
27-09-2025 om 01:39
Herfstappeltaart schreef op 26-09-2025 om 14:53:
Van de goede uitslag van mijn jaarlijkse ct-scan.
![]()
Heel fijn! Gefeliciteerd
HAHA!wait..what
27-09-2025 om 01:43
Dochter (14 jaar) had zich vanmorgen buitengesloten toen ze alleen thuis was.
Zonder telefoon en op blote voeten 🙈
Niet leuk natuurlijk maar ik werd blij van de manier hoe ze het heeft opgelost zonder in paniek te raken 
Jujubee
27-09-2025 om 09:22
Van het weer zien van mijn leenhondje gisteren. Het was zo gezellig om weer samen op de bank te hangen na bijna twee weken hem te missen.
Ik word zo blij van dat maffe beest.
HAHA!wait..what
27-09-2025 om 09:46
Jujubee schreef op 27-09-2025 om 09:22:
Van het weer zien van mijn leenhondje gisteren. Het was zo gezellig om weer samen op de bank te hangen na bijna twee weken hem te missen.
![]()
Ik word zo blij van dat maffe beest.
Ik snap je helemaal! Honden zijn zo leuk 
Jujubee
27-09-2025 om 09:57
HAHA!wait..what schreef op 27-09-2025 om 09:46:
[..]
Ik snap je helemaal! Honden zijn zo leuk
Ja, het is echt mijn schatje. Ik loop al drie jaar met hem en ik hou zoveel van hem. Als ik hem een tijd niet zie dan mis ik hem enorm. Hij lag zo heerlijk te snoozen bij me op de bank met zijn kop op mijn schoot. Zeker als je je klote voelt is een hond om je heen echt het fijnste wat er is. Ik had hem echt even nodig.
Broodjebrie
27-09-2025 om 10:57
ik heb gisteren de foto's gekregen van de fotoshoot die we vorig weekend hebben gedaan. Er zitten echt mooie foto's tussen ♥️
HAHA!wait..what
27-09-2025 om 15:46
Broodjebrie schreef op 27-09-2025 om 10:57:
ik heb gisteren de foto's gekregen van de fotoshoot die we vorig weekend hebben gedaan. Er zitten echt mooie foto's tussen ♥️
Wat leuk! Ik vind een fotoshoot super ongemakkelijk altijd! Ik weet niet hoe jij dat vindt?
Maar het is wel mooi om zulke foto's te hebben
Was het voor iets speciaals?
Broodjebrie
27-09-2025 om 16:28
HAHA!wait..what schreef op 27-09-2025 om 15:46:
[..]
Wat leuk! Ik vind een fotoshoot super ongemakkelijk altijd! Ik weet niet hoe jij dat vindt?
Maar het is wel mooi om zulke foto's te hebben
Was het voor iets speciaals?
Ja, ik ben ook niet echt van de fotoshoots hoor.. dit was nog een verjaardagscadeau voor een familielid, we zouden het al eerder doen maar toen kwam er iets tussen dus werd er een nieuwe datum geprikt. Tijdens de fotoshoot vonden we het eigenlijk allemaal best ongemakkelijk, maar het resultaat mag er zijn, gelukkig.
MissHolmes
27-09-2025 om 19:59
Van mijn nieuwe vriend! Het is nog pril maar oww wat is hij een lieverd.. 
Auwereel
27-09-2025 om 20:59
Heel blij van het zingen vanavond. Het was opgezet als min of meer een flash mob en daar werden de mensen aangenaam door verrast. Was echt heel leuk om te doen!
rionyriony
28-09-2025 om 08:43
Ik vond gisteravond onverwachts een film die heel aardig was én die ik niet eerder had bekeken. Dus dat werd een leuk avondje.
Gelukkig gaan ze op tv ook dit seizoen weer kerstfilms uitzenden las ik.
En verder lijkt het er echt op dat een heel naar probleem (fysiek) op zijn retour is. De laatste tijd krijg ik daar steeds nieuwe aanwijzingen voor, dus blij!
Ik heb voor vandaag wat leuke Abba-docu's.
Beterlaat2021!
28-09-2025 om 09:27
Goed bezig Riony, ga zo door!
Blij - eerder gegeneerd: Een tijdje geleden heb ik een weekend op een hond gepast, wat ik heel erg fijn vind/vond om te doen. Kreeg ik een paar dagen later een dinerbon! Veel te veel. Vind ik echt erg...
Afgelopen week de brievenbus van mijn aardige bovenburen geleegd omdat ze een week weg waren.
Krijg ik gisteren een boekenbon! Ook helemaal niet nodig...
Broodjebrie
28-09-2025 om 11:18
ik lees net dat er misschien weer plannen zijn om nieuwe afleveringen te maken van de oude cast van dertigers!!! Dat zou tof zijn 
Nehalennia
28-09-2025 om 13:33
Een ochtend in de herfstzon met mijn kind en kletsen met allerlei buurtbewoners die ook allemaal naar buiten waren gekomen om van de zon te genieten. Ik woon in de stad maar mijn buurt is met een dorp♥️