Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
watertoren
26-09-2025 om 15:12
Herfstappeltaart schreef op 26-09-2025 om 14:53:
Van de goede uitslag van mijn jaarlijkse ct-scan.
![]()
Gelukkig! Wat zal dat weer een opluchting zijn.
lientje69
26-09-2025 om 15:18
![]()
Gefeliciteerd, wat fijn zeg!!!
Bakblik
26-09-2025 om 15:23
![]()
Fijn! Gefeliciteerd 🌸
Auwereel
26-09-2025 om 15:44
Vandaag een smak geld uitgegeven bij de opticien, maar wat zie ik nu weer haarscherp! Ik heb de lettergrootte van mijn mobiel weer kleiner kunnen zetten, de krant kan ik weer lezen zonder mijn computerbril te hoeven pakken (die wel de goede sterkte heeft), en sterker nog, ik hoef mijn computerbril niet meer op als ik achter de computer zit, en in de verte zie ik ook alles spatscherp. Heerlijk. Alleen, met deze multifocus op nieuwe sterkte is het traplopen weer even een dingetje, want dan kijk ik door de onderkant van mijn bril en dan is de trap vager dan ik gewend ben. Maar dat went wel.
Auwereel
26-09-2025 om 16:22
Ik hou altijd stevig de leuning vast. Toen ik in mijn huidige huis kwam wonen, zwanger en met een 1,5 jarige, heb ik direct een leuning aan laten brengen bij de trap die maar aan één kant een leuning had. Dat was ver voordat ik een multifocale bril nodig had! Ben altijd wat onzeker op trappen.
De engste trappen vind ik waar geen leuning aan zit...
Loulou39
26-09-2025 om 18:54
![]()
Wat fijn! ❤️
Koettie
26-09-2025 om 19:02
Beetje sip dat de vakantie voorbij is maar ook lekker om weer op mn eigen bank te zitten!
rionyriony
26-09-2025 om 19:28
De Platanen buiten voor de deur laten al heel wat blad vallen en stukken schors. Staat altijd heel gezellig zo die berg bladeren en stukken schors rond hun stammen. Het meeste moet nog komen. Dit is de prébladerval.
Ik kon weer boodschappen doen vandaag dus dat heb ik gedaan. Wat reguliere boodschappen die ik makkelijk kon dragen en waar ik weer een weekje mee voortkan.
Vera8
26-09-2025 om 21:00
Vanavond bij de Ah zag ik ineens de Latte Amaretto weer in het schap. Het afgelopen half jaar was het nergens meer te krijgen.
Bij ons in de familie is iedereen liefhebber van deze koffie. Was altijd een verwenmomentje waar oprecht van werd genoten. In onze zoektocht diverse alternatieven geprobeerd, met wisselend succes. Maar niks haalde het bij deze variant.zelfs over de grens gezocht.
En nu ineens stond het er weer! Heb niet als een aso het hele schap leeg getrokken, maar heb me in kunnen houden (zes doosjes).
zal je net zien.. hebben ze de receptuur veranderd waardoor het alsnog naar niks smaakt.
Morgenochtend half tien weet ik het als ik samen met mijn krantje en een lekker bakje in het zonnetje in de serre neerstrijk. Dan hopelijk weer een geluksmomentje..