Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Beterlaat2021!
15-09-2025 om 10:48
Van die práchtige uitzending van het MAX orkest, zo leuk, zoveel plezier......
MissHolmes
15-09-2025 om 17:48
Van mn superleuke date met wie het enorm klikt en die ik deze week weer zie
(En ik ben toch ook wel blij dat het met vorige, met wie het eerst goed leek te gaan maar later niet, niks is geworden maar goed dat is misschien makkelijk gezegd)
Elmie
15-09-2025 om 19:57
MissHolmes schreef op 15-09-2025 om 17:48:
Van mn superleuke date met wie het enorm klikt en die ik deze week weer zie
(En ik ben toch ook wel blij dat het met vorige, met wie het eerst goed leek te gaan maar later niet, niks is geworden maar goed dat is misschien makkelijk gezegd)
Wat fijn! Ik hoop dat er een mooie relatie uit voort vloeit.
Elmie
15-09-2025 om 19:58
Beterlaat2021! schreef op 15-09-2025 om 10:48:
Van die práchtige uitzending van het MAX orkest, zo leuk, zoveel plezier......
Ik heb het opgenomen. Ben benieuwd!
Schoondochter
16-09-2025 om 13:00
Koettie schreef op 16-09-2025 om 12:55:
kaartjes voor System of a Down volgend jaar in Duitsland!
Wat leuk!!
HAHA!wait..what
18-09-2025 om 11:35
Of blij nu het goede woord is..
Maar ik heb een gesprek aangevraagd en afgeblokt in agenda van werkgever.
Blij omdat ik er al lang tegenaan zit te hikken en het hard nodig is.
Maar tegelijkertijd ben ik nu al een beetje zenuwachtig omdat ik geen idee heb hoe het gesprek gaat lopen en hoe hij gaat reageren (oké, ik heb wel een idee maar dat is niet erg positief 😅).
Ik heb het ingepland op een dag waarop ik vrij had gevraagd dus ergens wel fijn want ik kan daarna lekker naar huis 
Poekewiki
18-09-2025 om 11:52
Ik ging zwaaien op een fietser die ik kende (ik zat in de auto te wachten op de kruising). De persoon die ik kende, zwaaide enthousiast terug. Toen kwam er nog een fietser langs-een onbekende die net zo enthousiast naar me ging zwaaien. Dus ook maar weer zwaaien en lachen. Toen kon ik doorrijden en zag ik ook nog een (licht te dikke) corgi. Zo horen corgi's te zijn
Stom als ik het zo vertel, maar ik had wel een happy autoritje.
HAHA!wait..what
18-09-2025 om 12:17
Poekewiki schreef op 18-09-2025 om 11:52:
Ik ging zwaaien op een fietser die ik kende (ik zat in de auto te wachten op de kruising). De persoon die ik kende, zwaaide enthousiast terug. Toen kwam er nog een fietser langs-een onbekende die net zo enthousiast naar me ging zwaaien. Dus ook maar weer zwaaien en lachen. Toen kon ik doorrijden en zag ik ook nog een (licht te dikke) corgi. Zo horen corgi's te zijn
Stom als ik het zo vertel, maar ik had wel een happy autoritje.
Oh nee niet stom! Haha, ik word hier ook blij van op de 1 of andere manier. Simpele, leuke en dagelijkse dingen!
Doet me denken aan de tekst van het liedje La vie est belle;
Loop weg en vervolg m'n tocht
Richting een brug waar een
Man staat te gebaren
Ik denk, ach 't zal wel, ik laat 'm
Kijk nog een keer om, het is een vriend
Hij zwaait.
Dat liedje doet ook altijd wat met me. Wel voornamelijk de versie van Wulf 
BlairW
18-09-2025 om 12:51
Herkenbaar hoor! Ik heb sinds een tijdje een nieuwe auto en er rijdt in mijn stad nog iemand met die auto in dezelfde kleur. Die zwaait dus altijd naar me en ik zwaai vrolijk terug. Kan ik ook zo blij van worden
ken die hele persoon niet, maar vind het gewoon een grappige gewoonte!
Herfstappeltaart
18-09-2025 om 13:25
BlairW schreef op 18-09-2025 om 12:51:
Herkenbaar hoor! Ik heb sinds een tijdje een nieuwe auto en er rijdt in mijn stad nog iemand met die auto in dezelfde kleur. Die zwaait dus altijd naar me en ik zwaai vrolijk terug. Kan ik ook zo blij van worden
ken die hele persoon niet, maar vind het gewoon een grappige gewoonte!
Wij reden vroeger motor en die zwaaiden toen ook allemaal naar elkaar. Vond ik wel lollig. Tegenwoordig zijn er zoveel motoren op de weg dat deze gewoonte een beetje is weggeëbd geloof ik.
Poekewiki
18-09-2025 om 13:25
HAHA!wait..what schreef op 18-09-2025 om 12:17:
[..]
Oh nee niet stom! Haha, ik word hier ook blij van op de 1 of andere manier. Simpele, leuke en dagelijkse dingen!
Doet me denken aan de tekst van het liedje La vie est belle;
Loop weg en vervolg m'n tocht
Richting een brug waar een
Man staat te gebaren
Ik denk, ach 't zal wel, ik laat 'm
Kijk nog een keer om, het is een vriend
Hij zwaait.Dat liedje doet ook altijd wat met me. Wel voornamelijk de versie van Wulf
Ik ga het eens luisteren 
Poekewiki
18-09-2025 om 13:26
Misschien moeten we ons voornemen om wat vaker weer te gaan zwaaien. Ik word ook altijd wel blij van kindjes die op een brug staan te zwaaien.
HAHA!wait..what
18-09-2025 om 14:53
Blij/opgelucht; ik had boodschappen gedaan en stond bij de kassa en ineens dacht ik; hm.. waar zijn mijn autosleutels?
Ohja shit, in mijn tas die nog in de auto ligt! Telefoon + pinpas had ik in m'n jas en had geen zin om de tas mee te slepen naar binnen..
Pff, hart in m'n keel! Maar gelukkig stond de auto er nog 😊
Auto gaat automatisch op slot (zodra de sleutel op zoveel meter afstand is) en normaal ben ik ook alert op dat geluid of ie dat ook wel echt doet maar nu was ik helemaal in gedachten..