Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Yumi schreef op 09-09-2025 om 18:13:

[..]

Dat is inderdaad heel snel, meteen terecht kunnen en in een halve dag de uitslag en een advies van de huisarts dat is geweldig. Ik hoop dat zowel de uitslag als het advies, meevalt en je gerustgesteld bent.

Ja, was helemaal verbaasd! Waren weinig bijzonderheden. Wat dingen (bezinking en nog iets) licht verhoogd. Maar wat opviel was dat het foliumzuur wat laag was. Waarde van 5 en normaalwaarde is tussen 9 en 60 begreep ik.

Is geen verklaring van mijn klachten maar kan geen kwaad om dat extra in te nemen natuurlijk

Broodjebrie schreef op 09-09-2025 om 19:14:

[..]

Wahaha nou er is niks gebeurd maar we hebben wel min of meer aan elkaar toegegeven dat we elkaar leuk vinden. Alleen heeft hij nog een relatie...

Oh, had je een paar weken geleden niet gezegd hier dat je blij werd van de goede gesprekken met je buurman? Alleen vriendschappelijk   

Bedoel het niet aanvallend of veroordelend hoor maar toen ik dat berichtje las toen, dacht ik al van; hmm.. kan ook meer zijn/worden dan alleen vriendschappelijk haha 😊

[..]

Wahaha nou er is niks gebeurd maar we hebben wel min of meer aan elkaar toegegeven dat we elkaar leuk vinden. Alleen heeft hij nog een relatie...

Achh, Love is in the air   

[..]

Oei dat is wel lastig... dat niks gebeuren zou ik maar zo laten zolang hij geen knoop doorgehakt heeft... 
Dat is overigens vooral zijn probleem, het is wel leuk dat het wederzijds is..!

HAHA!wait..what schreef op 09-09-2025 om 21:42:

[..]

Oh, had je een paar weken geleden niet gezegd hier dat je blij werd van de goede gesprekken met je buurman? Alleen vriendschappelijk

Bedoel het niet aanvallend of veroordelend hoor maar toen ik dat berichtje las toen, dacht ik al van; hmm.. kan ook meer zijn/worden dan alleen vriendschappelijk haha 😊

Klopt, je hebt gelijk. 

Ik ben wel opgelucht dat we het naar elkaar hebben uitgesproken. Er is verder niks tussen ons gebeurd, dat blijft ook zo. Hij moet eerst maar uit gaan zoeken wat hij met zijn relatie wil.

Blij van de conducteur die mij zo vrolijk op de vroege ochtend groette toen ik de trein instapte

Blij dat ik na heel veel wikken en wegen de knoop doorgehakt heb wat betreft een nieuwe vaatwasser nadat mn huidige gesneuveld is. Hij komt zaterdag!! 

Broodjebrie schreef op 10-09-2025 om 07:30:

[..]

Klopt, je hebt gelijk.

Ik ben wel opgelucht dat we het naar elkaar hebben uitgesproken. Er is verder niks tussen ons gebeurd, dat blijft ook zo. Hij moet eerst maar uit gaan zoeken wat hij met zijn relatie wil.

Slim!

Blij van een paar bewoners die zeggen dat ze zo blij met me zijn. Dat weegt weer op tegen de bak agressie die ik vanmorgen  van een andere bewoner over me heen kreeg.

Broodjebrie schreef op 10-09-2025 om 07:30:

[..]

Klopt, je hebt gelijk.

Ja dat hebben jullie ook goed! Lastige situatie maar ook wel iets moois misschien op den duur. 

Ik heb eindelijk een contactformulier ingevuld voor onze jongste hond. 
Ze is heel angstig naar andere honden toe (niet naar onze andere hond, zij kunnen gelukkig goed met elkaar). 
Maar ze houdt ook niet van drukte en bepaalde geluiden. 

Met wandelen blaft ze uit angst naar andere honden en loopt er met een enorme boog omheen. Vind het zo sneu voor haar dat ze op zulke momenten niet ontspannen is!
Dus nu hoop ik dat een hondengedragsdeskundige ons kan helpen

HAHA!wait..what schreef op 11-09-2025 om 13:08:

Ik heb eindelijk een contactformulier ingevuld voor onze jongste hond.
Ze is heel angstig naar andere honden toe (niet naar onze andere hond, zij kunnen gelukkig goed met elkaar).
Maar ze houdt ook niet van drukte en bepaalde geluiden.

Met wandelen blaft ze uit angst naar andere honden en loopt er met een enorme boog omheen. Vind het zo sneu voor haar dat ze op zulke momenten niet ontspannen is!
Dus nu hoop ik dat een hondengedragsdeskundige ons kan helpen

Ik hoop dat het voor jullie gaat helpen!

HAHA!wait..what schreef op 11-09-2025 om 13:04:

[..]

Ja dat hebben jullie ook goed! Lastige situatie maar ook wel iets moois misschien op den duur.

Ja inderdaad. 

Het heerlijke intieme moment van vannacht. Daarvoor word ik graag wakker gemaakt ☺️

dat ik tijdens het opruimen van een kast, 2 rollen inpakpapier tegenkwam! Wie wat bewaard heeft wat!!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.